Bijna nieuw.

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Josee, 29 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josee

Josee Lid

24 mrt 2008
    5
    0
    0
    Hallo Allemaal,
    Ik kijk al een tijdje stil rond op dit forum, maar ik heb me nog nooit voorgesteld.

Ik ben Josée en sinds vorig jaar hebben we besloten onze kinderwens in vervulling te laten gaan. Ik moest wel mijn medicatie aanpassen omdat deze niet samen zou gaan met een zwangerschap.

Op 1 januari ben ik met anti-conceptie gestopt. Een nieuw jaar, een nieuw begin. Omdat ik al wat ouder ben (35), enige overgewicht heb, wist de de huisarts mij te vertellen, dat ik niet teleurgesteld moest zijn als het niet meteen zou lukken.

Ondanks deze waarschuwing, fantaseerde wij er al op los, de namen waren bedacht, de kinderkamer was in onze hoofden al helemaal ingericht en stiekem gingen we al naar de meubelboulevard om inspiratie op te doen.

Tegen alle verwachtingen in bleek in op tweede paasdag al zwanger. We waren helemaal in ons nopjes. We hebben het meteen tegen de aanstaande grootouders vertelt. Op de eerste echo bleek ik al 6 weken te zijn. Helemaal blij!

Bij de tweede echo was het helaas mis. Ik had een missed abortion. Deze kwam niet op gang, waardoor een curretage noodzakelijk was.
    Blij was ik dat ik het aan de aankomend grootouders had vertelt, zij waren een hele fijne steun, toen wij het vervelende nieuws kwamen brengen.

Nog maar net bekomen van de schrik van onze miskraam, blijk ik nu alweer zwanger te zijn. Ik ben helemaal blij, heb het net als de vorige keer weer aan de aankomende grootouders vertelt.

Vervelende feit is alleen dat ik als de dood ben dat het weer misgaat. Ik voel elk pijntje in mijn buik.
    In tegenstelling tot de vorige keer, houd ik niet zoveel vocht vast. Ben ik veel fitter, alles is anders. Wat mij eigenlijk vertrouwen zou moet geven. Helaas blijf ik onzeker. In de tweede week van augustus heb ik mijn eerste echo, zo laat pas omdat ik dat zelf graag wil. Ik hoop dat ik volgende jaar jullie kan mededelen dat ik bevallen ben.

2. marije2006

3 jun 2008
    71
    0
    0
    huisvrouw
    Sneek
    welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

3. Elisa84

Elisa84 Actief lid

15 apr 2008
    114
    0
    0
    Welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

4. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Gefeliciteerd met je zwangerschap en probeer ondanks je angsten te genieten.

Ik hoop voor je dat als je naar de echo gaat dat alles er goed uit ziet.

Liefs wolly :)

5. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Welkom :)

En gefeliciteerd met je zwangerschap.

6. prinses