Goedemorgen dames, Ik heb even een vraagje.. Mijn cyclussen duren gemiddeld 40 a 45 dagen. Is er iets wat ikzelf kan doen om mijn cyclus weer op de 28 dagen te krijgen?
Hoi Bloem, Ik heb weleens gehoord van Etos zwanger worden pillen. Dat deze je cyclus een beetje zouden reguleren, maar weet niet of dit helpt?
Ik had al jaren een cyclus van 40+ voor we gingen klussen voor onze dochter. Ben toen de Etos zwanger worden pillen gaan slikken en was meteen zwanger de eerste ronde en bleek een cyclus te hebben gehad van 28, nou dat was in mijn leven nog nooit voorgekomen. Nu met deze zwangerschap was ik heel de Etos pillen eigenlijk vergeten en we waren gewoon aan de klus gegaan. Ben vooralsnog weer meteen de eerste ronde zwanger geraakt. Achteraf gezien was mijn cyclus wel 50+ dagen ook nog is. Het hoefd dus niet persee wat uit te maken als je cyclussen lang zijn. De Etos pillen kun je altijd proberen, zitten ook goede dingen in ter voorbereiding zoals foliumzuur. Succes!
Bij mij helpt ovulavit van bional. In NL niet (meer?) verkrijgbaar ik bestel het online bij apotheek die in België gevestigd is. Bij de etos pillen werd mijn cyclus zelfs nog langer. Ik denk dat het voor iedereen anders is... Ook gebruik ik sinds kort poeder ik heb gehoord dat dit het zwanger worden positief kan beïnvloeden. Bij mij klopte dit zeker ben afgelopen 2 maanden 2x zwanger geweest (helaas mk) Succes