22jr eerste kindje is bijna 2 maanden...we willen nu een tweede!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mom2Be92, 21 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Hoi dames,

Zoals de titel al zegt ik benbegin juli bevallen van een gezond lief meisje.... En nu al hebben we zo'n erge wens voor een tweede...alleen ik heb me opleiding nog niet af....dit jaar heb ik een pauze en vanaf september 2015 moet ik nog anderhalf jaar en ik ben afgestudeerd als HBO verpleegkundige....ik werk nu als verzorgende c parttime....en we hebben een koophuis en we redden het wel.....is het gek? Nu voor een tweede gaan...wie hebben dit gedaan? Zwanger van een tweede op zo'n korte termijn en hoe is het jou bevallen?

Gr

Mom2be92

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Of jullie er klaar voor zijn kunnen alleen jullie beoordelen :D
    Voor de een is dat na een jaar voor een ander na een paar maanden. Doen waar je je goed bij voelt.

Je zegt nog niet te zijn afgestudeerd en werkt nu parttime. Met dit salaris redden jullie het nu? Dan is het toch prima als je erna hetzelfde of meer gaat verdienen wanneer je je diploma hebt?

3. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Financieel zouden we het zowiezo redden....anders had ik niet aan moeten denken hahaha...
    En straks na me opleiding ga ik zwz meer verdienen dan nu...
    Maar jaa ik weet niet....

4. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze zeggen dat het beter is om ongeveer een jaar te herstellen (bloedsomloop, baarmoeder etc) het is beter voor je gezondheid..

5. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Tja, jij en je partner zijn de enigen die echt kunnen voelen en beslissen of het de juiste keuze is.
    Maar je vraagt om meningen van anderen dus.. ik vind het persoonlijk vrij snel. Geniet eerst maar eens rustig van jullie net geboren kindje. En gun je lichaam even wat rust.

Maar goed, nogmaals, je moet doen waar jullie je zelf fijn bij voelen.

6. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0

Het feit dat je het niet weet geeft al aan dat je er denk ik toch nog niet klaar voor bent maar dat is mijn mening. Er gaat nog zoveel op je afkomen en dat kan heel vermoeiend zijn. Laat staan als je ook nog eens zwanger bent..

Deel Deze Pagina