Bijna NOD.... Spannend :-)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Secondbeeb, 10 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    Vanmorge getest... omo-wit.... niet eens een heeeeeel licht streepje... na ja dat wordt w8...

2. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ik ook, precies hetzelfde :( straks maar even checken of het al doorgezet is

3. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Brondy: Hé balen zeg :( Is het echt doorgezet? Heeft het bij jullie eerste zoon ook lang geduurd voordat jullie zwanger waren? Ik zie in je onderschrift 'semenanalyse niet goed' jullie hebben dus onderzoeken gehad?

@ Brondy & Nic: Ik heb mijn dochter 3 maand volledige bv gegeven en daarna gecombineerd tot 7 maanden, toen was het 'op' en vond ik het mooi geweest. Inmiddels krijgt ze nog 2x 150 cc dreumesmelk op een dag ('s ochtends icm pap en 's avonds voor het slapen). Tussen de middag krijgt ze wel gewone melk maar drinkt daar niet veel van op.

@ Nic25: Balen zeg van de negatieve test, 68 dagen lang wachten is wel heel lang! Ik ben tussendoor niet aan de pil geweest dus sinds ik gestopt ben met bv kwam mijn cyclus ook vrij snel weer op gang gelukkig. Hopelijk heb je gewoon te vroeg getest!

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @kokos
    Bij de eerste heeft het 8 maand geduurd (vanaf dat ik gestopt ben met de pil)
    Nu ben ik bijna een jaar pilloos, 6 maanden geslikt dacht ik. Dus we zijn nu wel wat langer bezig en dat had ik niet verwacht. Maarja.
    Ja we hebben al wat onderzoekjes gehad. 1 September weer naar de gyneacoloog, als je van 1 afhankelijk bent dan duurt t wel lang zeg. Tussen elke afspraak zat zo 4 weken :$

Deel Deze Pagina