Weer een spannend moment... Mijn nod is vandaag als mijn cyclus 33 dagen is, is het 35 dagen dan heb ik het woensdag. Merkte rond 18.30u dat ik wat steekjes in mijn linkerlies voelde, nog geen voorkrampjes ofzo. Hopelijk een goed teken. Ik wil nog niet testen pas woensdag als er nog geen rode zee is overstroomt. Wie nog meer binnenkort nod en voelen jullie ook al wat?
Hoi hoi. Hier morgen mn NOD. Spannend weer ja. Voel me eigenlijk zoals elke maand weer. Sinds gisteren pijn in mn buik. En niet zon beetje ook. Elke maand denk ik... Maar dit voelt anders. Deze maand ook maar denk toch dat ik vandaag of morgen ongi word! We zullen zien! Laat je even weten als je getest hebt? Liefs.
Ja heel erg spannend. Voel me inderdaad elke maand anders en elke keer na het plassen controleren of er wel of niets te zien is. Ons lichaam neemt ons echt in de maling. Hoop dat ik mag testen tot nu toe nog geen moment gehad. Ik laat het weten
Hier over een week NOD.. En mega pijn aan mijn beide borsten, na ja als ik er heel licht aan zit dan voel ik het al. Maar elke maand heb ik wel weer een 'symptomen', en elke maand toch geen 2e roze streepje.. dus klamp me hier ook niet meer aan vast! @Dlight, ik hoop dat die rode zee uitblijft en je een mooie test in handen krijgt. Hou ons op de hoogte @Lievemama28: hoop dat het deze maand wel écht anders is . Ik duim voor jullie
Spannend! Hier ook nog niets. Maar als het 35 dagen is morgen. Voel nog niets raars. Behalve afgelopen nacht lang wakker gelegen. Hartslag goed voelen en soms wat sneller. Hele dag willen slapen vlagen misselijk voornamelijk als ik in bed lig 's avonds. Gevoelige borsten maar dat is nu weer weg. Na morgen ga ik echt testen want ben nog niet langer dan 35 dagen ongi geworden. Dat het je lukt om tot het weekend te wachten zeg!
Hier deze week ook mijn nod! Maar ik voel helemaal niks ! Dus het zal wel niet deze maand! Succes meiden ben benieuwd of jullie positief testen
Ik heb over 5 dagen mijn NOD... deze morgen test gedaan en ik weet niet wat ik ervan moet denken (zie foto hieronder) tis allemaal spannend, maar echt zenuwslopend! wordt er gek van.
@sammytje Dat is wel een licht 2e streepje. Een voorzichtige gefeliciteerd?! Inderdaad zenuwslopend, wanneer ga je weer testen?
Hey Dligt, ik wilde vanmorgen testen, maar heb het dan toch niet gedaan!!!! ik denk morgenochtend ofwel vrijdagmorgen... Zaterdag is mijn NOD, wat denk jij?
@sammytje Ik zie heel licht een 2e streepje. Maar zie dat je officieel over een paar dagen pas mag testen.. Herhaal hem dan nog een keer.. Ik ken dezevtest trouwens niet maar begrijp dat 2 strepen betekend dat je zwanger bent?
Ik heb vandaag mijn NOD, tenminste als ik weer een cyclus heb van 26 dagen. 9 november mijn eisprong gehad. 6,8,9 november geklust. 12 november dag koorts gehad en veel geslapen en vorige week donderdag echt last van me buik gehad. Links onderin wat zich ook verplaatste over me hele buit. Nu vanaf zondag al gerommel in me buik echt het gevoel dat ik ongesteld word, alleen geen hoofdpijn gehad wat ik normaal wel een paar dagen van te voren heb. Ben benieuwd, is pas ronde twee dus weet ook niet of ik een regelmatige cyclus heb. We wachten af. Wanneer zouden jullie er een test aan wagen?
Hallo Dames, Kom hier ook even op het wachtbankje zitten . Heb morgen of zondag mijn NOD, ga uit van zondag dan ben ik zeker niet tevroeg. Ga ook proberen niet voor zondag te testen.
Zaterdag is je nod vrijdagochtend of toch tot zaterdagochtend wachten. Moeilijk he. Vandaag is mijn nod. Gisteravond vlagen van misselijkheid en vanmorgen 2 keer. Maar durf morgen pas te testen. Deze dag is nog lang en genoeg tijd om toch ongesteld te worden. Alle andere dames..... Fingers crossed!
Aaargh! Wat is dit wachten erg zeg! Gewoon al 3 dagen dat gerommel in me buik alsof ik ongi moet worden maar het komt gewoon maar niet. Als het moet komen, laat het dan ook maar komen. Pffff!!!! Vandaag zou ik ongi moeten worden. Denk dat ik van het weekend maar eens een testje er aan waag als ik nog niet ongi ben. Want lees ook dat dat gevoel dat je ongi moet worden bij de zwangerschap kan horen??? Vorige week ook zo'n pijn in me buik gehad wat ik nog nooit eerder heb gevoeld...