Bijna NOD wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DLight, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Een mini me verwekken :)
    Eindhoven
    Vandaag is mijn NOD !! Nog niets !! Ja trouwens wel iets.. gisteren een negatieve test.. Spannend !!

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ohhhh ik ben zo blij, ik mocht vandaag testen volgens mijn banner, heb er maar even een testje aan gewaagd ;) en ik heb heel erg positief getest ben zo enorm blij echt waar. zal kijken of ik de test op internet kan zetten :)

3. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Proficiat! Wat goed nieuws!!

Nog tips haha ;)...

Testen jullie al voor jullie nod? Of op dezelfde dag?
    Ben nog een leek hierin..

4. chila

chila Niet meer actief

Dat heb ik ook gehad na het stoppen van de pil. Nu is er nog steeds niets, en heb ik net een test gedaan die negatief was. Overmorgen mijn nod. Voel me echt niet goed dus snap er zelf ook helemaal niks meer van! :(

5. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Dank je wel :) geen tips haha gewoon klussen tijdens je eisprong!

6. Sammytje

Sammytje Niet meer actief

Die kan je zeker al POSITIEF opvatten..

een héééééle dikke proficiat meid!!!!!
    super nieuws zeg...

Tis allemaal zo spannend... en eens je positief test dan kan er niets meer stuk!!!!
    nogmaals proficiat

7. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    @ Chila

Snap er ook niks van. Was eerst zo blij dat ik zo snel een echte menstruatie had na het stoppen met de pil. Maar nu weet ik het ff niet meer. Loop al de hele week met met een inleg kruisje omdat het zo rommelt en ik al de hele week het gevoel heb dat het komt, maar het komt maar niet. Je leest ook wel eens dat je het gevoel kan hebben terwijl je dan wel zwanger bent. Maar geloof er zelf niet in dat het zo snel gaat, maar toch knaagt het om te testen. Aan de andere kant denk ik gewoon afwachten....Hoop dat het snel door breekt als het dan toch moet. Zo is het ook niet fijn:(

8. chila

chila Niet meer actief

@ sweetygirl.. Ik heb precies hetzelfde, mijn 1e echte menstruatie na het stoppen met de pil kwam snel en daar was ik heel blij mee. Maar nu voel ik ook allemaal gerommel en krampjes maar er komt niets, en dat is al 2 weken zo. Misschien test ik te vroeg of duurt mijn cyclus langer maar je word er zo gek van he! Ik snap jou helemaal

9. MaaikeW

MaaikeW Lid

25 nov 2011
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Als ik Google-de op bepaalde termen kwam ik steeds op deze site uit, dus ik heb me gisteren maar geregistreerd.

Ik ben sinds september gestopt met anticonceptie en afgelopen maand hebben we echt ons best gedaan :). Ik ben nu 3 dagen overtijd, met regelmatige cyclus. Geen last van mijn borsten en ook niet misselijk, wel een rommelend gevoel in mijn buik. Maar het kan natuurlijk ook de menstruatie zijn die maar niet wilt doorzetten. Je gaat nu wel echt van alles denken, haha. Ik wacht nog maar even met testen, ik hou de spanning er nog even in ;).

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Mijn NOD 1 dec. Ik heb een vrij regelmatige, afwijkende cyclus. Mijn lf is 11-13 dagen. Mijn ei had ik vorige week zaterdag op de 19de.

Wauw goed nieuws om te lezen, dat Annet al positief is getest! Gefeliciteerd! Hopelijk volgen er snel meer.

11. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds niks en het blijft door rommelen in me buik. Gaat nu bijna een week zo. Begint toch steeds meer te kriebelen om te gaan testen maar andere kant denk ik dat me cyclus deze twee ronde langer is maar waarom zet het dan niet door. Pff....

12. chila

chila Niet meer actief

Hier ook nog steeds niets :( maar wel flink beroerd. Denk dat mijn cyclus deze keer ook langer duurt, al is die nou wel heel lang voor mijn doen maarja zolang er niks gebeurt...
    Spannend !!!

13. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Hier ook nog steeds niets en ik zit al op dag 34.. Gisteren was mijn NOD.. Vanmorgen een negatieve test van kruidvat 2 voor 5.. Ik drink wel veel 's avonds.. Wat denken jullie? Ander moment testen? Andere test? Gewoon afwachten?

14. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Hallo meiden,

De 2 zwangere GEFELICITEERD!!
    Die nog moeten testen sucses!! ik duim voor jullie!!

Nou ik wil me ook wel even aansluiten, ik zal eerst mijn verhaaltje even doen, want deze maand in bij mij een beetje raar.
    In Oktober ben ik halverwege een pil strip gestopt met de pil, hierdoor was ik 1 november al ongi (een week te vroeg) maar dat is logies was tenslotte halverwege de stip al gestopt.
    Nu zou ik dus begin December mijn NOD hebben, alleen nu heb ik dinsdag ochtend 22 nov ineens wat bloed bij het afvegen, maar geen inlegkruisje of tampon nodig/gebruikt. smiddags wat er ook niks meer te bekennen.
    Volgende dag 23 november smiddags nog 1 keer bij het naar de wc gaan weer een beetje bloed, maar dat was het het volgende wc bezoekje ookal weer over..... tot op heden nog geen bloed weer gehad.... dus ik tel dit maar niet als mijn ongi en wacht op mijn NOD begin december.... als ik niet ongi word wil ik 4 of misschien ook wel leuk 5 december gaan testen......
    ik zal jullie op de hoogte houden!!

p.s.
    wij gaan voor ons 2e kindje
    ik heb al een zoontje (Conner)

15. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Dank je wel dames :) en ik heb gister gestest om een uur of 16.00 toen waren ze duidelijker als vanochtend om kwart voor 6 ;) daarna weer getest om 10 uur die was ook netjes.

Hier de testjes

16. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ik duim natuurlijk ook voor jullie :)

17. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds niks, heb me voorgenomen volgend weekend pas te testen. Blijft ook gewoon door rommelen in me buik. Had vanavond wel een steek in me lies. Maar het is pas ronde twee. Eerste was 26 dagen zit nu dus bijna op 30 dagen. Zal wel een langere cyclus worden denk ik. We zullen zien. Geduld is een schone zaak.

18. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    @Annet zeg je nou dat je 's middags een duidelijkere test had dan 's morgens? Of begrijp ik dat verkeerd? Ik test ook nog steeds negatief nog geen wazig streepje.. Vandaag (nu net een kwartier) ga ik dag 35 in.. Pfff ik word er gek van.. Wat denken jullie?

19. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Nou hier ook nog steeds niks! Heb ook last van krampjes...dus ben bang dat ik ook elk moment een nod heb. Maarja 1e ronde nog maar...morge officieel de eerste nod...dus als ik morge niks heb, toch maar een testje kopen in de pauze. Geeoon voor de ervaring haha

20. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Nee dat begreep je niet verkeerd, die test de middelste was niet goed zichtbaar maar die van 2 uur later wel :) het zijn nog geen knaltesten maar iedereen kan duidelijk het 2e streepje zien! Plus clear blue zegt het ook :) nu hopen dat het goed blijft plakken! Jullie ook succes duim voor jullie

Deel Deze Pagina