Wat raar zeg, heb je altijd een regelmatige cyclus ? Ik zou als je volgende week nog niet ongi bent en je test nog steeds negatief de dokter maar gaan bellen. Succes meid
Ik heb twee keer een cyclus gehad van 33 (ontpillen) en daarna 1 van 30.. Nu zit ik op dag 35.. Spannend..
Hoi meiden, Hier wacht ik ook vol spanning af. Deze morgen ben ik opgestaan met het gevoel dat ik dit keer positief zou testen.... maar volgens mij was het gewoon een indrooglijntje Ik denk dat de testen van clearblue de beste zijn, maar die kosten éénorm veel vindt ik.... als je iedere keer moet testen met een tester van 15euro/stuk, wordt het een kostelijk plaatje...
Ja dat is echt zo die dingen kosten echt veel. Dan kun je beter de testjes van de kruidvat/trekpleister gebruiken. Hoop dat je snel positief test
Gefeliciteerd meid! Hoe voel je je? Hier opgezwollen borsten maar super blij Voor de andere meiden, hoop snel op een mooie test voor jullie. Liefs Dlight
Dank je wel! Heb wat pijnlijke borsten! En wat ongi krampen maar schijnt normaal te zijn! Verder nergens last van! Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe voel jij je!
Hello ladys, voor de moeders proficiat! Goed nieuws allemaal...ik heb ook nog steeda geen ongi! Wel witte vloei, buikkrampen/steken ooit last van steekjes in de lies...maar vanmiddag test gedaan van healthypharm (iemand ervaring mee?) Hij was in ieder geval negatief, niet eens een indroogstreepje, wel knalroze test streep. Hopelijk zet de ongi snel door als ik toch niet zwanger ben hmmmpff
@annet had de eerste dagen ook erge ongikrampen, een nacht zelfs zo heftig dat ik er misselijk van werd, maar geen steken gelukkig. nu heel opgezette borsten, zonder bh is het vreselijk haha. verder alleen in de avond nog wat krampjes of na het avondeten. de verloskundige vertelde me dat de krampen het oprekken van je baarmoeder is en dat je darmen daardoor van streek zijn...spannend allemaal he. ik mag 22 december naar de verloskundige @lobke misschien ben je nog te vroeg met testen. wil je geen valse hoop geven maar niet alle vrouwen hebben direct een knalpositieve test. misschien is je hcg waarde nog te laag. ik zou het nog even afwachten...wanneer is je nod eigenlijk?
Mijn nod zou inprincipe gistere zijn. Buikkrampen worden minder. Vannochtend nog steeds een negatieve test (heakthypharm)..wachte gewoon rustig af...hopelijk snel ongi dan...
Nog even afwachten lobke. Als het te lang duurt zou ik de ha even vragen om een bloedtest dan heb je veel meer zekerheid, scheelt ook weer kosten voor de testjes die zijn ook niet goedkoop. Overigens ken ik jouw test niet.
Eerst de etostest toen had ik al een licht streepje. Wij hebben in het centeum alleen een kruidvat maar dat was te ver. De volgende dag hebben we toch clearblue gebruikt. Die was super positief.
Hmmm ik had een test van de DA niet meer halen dan. Maarja weer een dag bijna vestreken en nog steeds geen vorm van menstruatie te vinden Blijkbaar langere cyclus als verwacht damn
Nog steeds geen ongi, krampen/steken bijna niet meer!? Wel witte vloei/slijm...help... Waar blijft de ongi...zucht...
Hè Lobke, ik sluit me bij je aan. Gisteren nod en behoorlijke kramp. Nu helemaal niets. Maar ook een negatieve kruidvattest. Wachten...
Ik zal wel een lange cyclus hebben pfff..denk met de nuvaring dat ik niet hoef te ontpillen, schijn bedriegd
Ik had ook nuvaring en heb welgeteld een maand ontpilt. Uitte zich bij mij vooral in pukkels, vet haar enzo. Geen verplaatste cyclus. Succes meid