Positieve zwangerschapstest 11 dagen na pregnyl

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door littleme1980, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littleme1980

littleme1980 Actief lid

29 okt 2009
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Ik heb ergens gelezen dat het zo'n 10 dagen duurt voordat pregnyl 5000 uit je lichaam is. Nu was het gisteren 11 dagen na pregnyl en wilde kijken of dit ook daadwerkelijk zo is. Nu had ik een positieve test met kv 2 voor 5. Wel een redelijk licht streepje maar ik hoefde niet te turen. Ik had ook op 6 dagen na pregnyl al een testje gedaan maar beiden testjes zijn ongeveer even donker.

Kan het zijn dat het langer duurt voordat de pregnyl uit je lichaam is? Of zou dit toch van een zwangerschap kunnen zijn?

Ik ga morgen ochtend weer testen kijken of het streepje donkerder wordt, maar ben toch benieuwd of er meer mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt.

Groetjes Littleme

2. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Ik weet er niet genoeg van hoor, maar wel spannend zeg! Je zou toch zeggen dat als het 6 dagen na Pregnyl hetzelfde streepje was deze nu toch lichter of zelfs helemaal weg had moeten zijn! Ik hoop voor je dat het een streepje van je eigen HCG is! Ik duim voor je!

3. Doortje28

Doortje28 Actief lid

15 okt 2010
    202
    0
    0
    Friesland
    He littleme,

bij mij was de pregnyl (ook 5000) precies 8 dagen later verdwenen. Dat weet ik omdat ik op de 8ste dag getest heb met een extra vroeg test van cb. 5 dagen later was deze wel positief! En ik bleek zwanger. Weet je zeker dat ze even donker zijn de testen? Ik heb nml wel 5 testen gedaan, 3 x cb en 2 x kv voor 5 euro. En ik dacht het ook; nou dat wordt ook niet veel duidelijker! Maar de streepjes drogen natuurlijk in waardoor ze niet meer te vergelijken zijn. Ook op foto's is dat moeilijk te vergelijken ivm lichtval enz.

Eigenlijk kun je beter pas overmorgen of over 3 dagen nog een keer testen, pas dan kan je weer verschil zien met een test van vandaag. Het HCG verdubbeld zich(mocht je zwanger zijn) om de dag namelijk!

Ik hoop t beste voor je! Laat je het even weten?
    P.s. was dit je eerste keer pregnyl?

4. littleme1980

littleme1980 Actief lid

29 okt 2009
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Doortje, ik had gisteren (vrijdag) getest. Ik ga morgen nog een poging wagen als mn temperatuur nog steeds hoog is. Ik heb alleen zelf nu het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Last van krampen, hoofdpijn en pijn in de rug, dus het zal wel niets worden :(. Het is idd de eerste ronde met Pregnyl. Hiervoor had ik alleen clomid 50 en kreeg wel een eisprong, was de eerste ronde zwanger maar dit werd een miskraam. Sinds die tijd wel een eisprong gehad maar werd niet zwanger. Nu dus met Puregon en Pregnyl. Ik ben benieuwd! Ik laat morgen wel weten hoe het is afgelopen. Groetjes Littleme

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik had 7 dagen na pregnyl een negatieve test. Ook pregnyl 5000.

Paar dagen later toch echt die positesten..was niet van de pregnyl!

6. Doortje28

Doortje28 Actief lid

15 okt 2010
    202
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen!

Ik had precies het zelfde als jou ukoldaatje! Zie dat het bij jou ook pas net is, gefeliciteerd!

Littleme; ik wil je uiteraard geen valse hoop geven, maar ik had een week nadat ik de pregnyl gezet had (ook de dag van de negatieve test) gigantische koppijn en lage rugpijn alsof ik elk moment ongesteld kon worden. De hoofdpijn verdween wel, maar ik kreeg kleine krampjes, steekjes en de rugpijn die werd alleen maar erger. Achteraf was dit dus de innestelling! En nog een positief iets, ik klets in een topic bij vruchtbaarheidsbehandelingen, met de naam: "pfffff na een half jaar chlomid nu beginnen met puregon". Deze is gestart net toen ik met de puregon begon. Met mij dus meer meiden en er zijn er nu 4 zwanger na de eerste ronde puregon/pregnyl! (waaronder ik:D) Dus wie weet, het werkt iig goed!

Succes en hopelijk veel plezier vanochtend, spannend hoor!

7. littleme1980

littleme1980 Actief lid

29 okt 2009
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Ik heb vanochtend weer een testje gedaan, maar hij is een stuk donkerder als vrijdag! Ik begin er nu al een beetje in te geloven... Woensdag is mijn NOD dan ga ik nog een keertje testen voor de zekerheid, als die dan nog donkerder is ga ik het ziekenhuis bellen en een afspraak maken voor een eerste echo.

Hopelijk kan ik dan 24 december terecht, zou een mooi kerstcadeau zijn als er dan een kloppend hartje te zien is. En laten we hopen dat dit kleintje wel bij me blijft.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties. Ik wens jullie een fijne zwangerschap toe!

Groetjes Littleme

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wat gaaf, van harte!

9. Doortje28

Doortje28 Actief lid

15 okt 2010
    202
    0
    0
    Friesland
    Nou dat kan dan toch haast niet missen!! Goed meid! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!! 24 december zou idd gaaf zijn, ik mag dan voor de volgende echo. Heb van de week mijn eerste gehad. En aangezien het kindje het toen heel goed deed gaan wij het zo aan mijn ouders vertellen, via een gedicht en cadeau van de sint :D

Geniet lekker van de positieve test! En hopelijk woensdag weer een mooie duidelijk test!

Liefs

10. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @doortje28: Gefeliciteerd ik zag je al niet meer op het forum ZIEKENHUIS, en ineens zie ik je hier!
    Succes vanmiddag, wat zullen ze blij zijn!
    Als het goed is mag ik morgen Pregnyl spuiten...:)

Henrieke93 vindt dit leuk.
  11. Doortje28

Doortje28 Actief lid

15 okt 2010
    202
    0
    0
    Friesland
    Tamren; volgens mij heb je een andere Doortje voor je, maar toch bedankt! ;) Heb nog nooit bij "ziekenhuis" geschreven en heb jou volgens mij ook nog nooit eerder "gezien" ;)

Succes met je pregnyl morgen, spannend zeg!

Deel Deze Pagina