Hoi, Ik zal even mn verhaal in het kort vertellen. Op 7 september heb ik met 7 weken zwangerschap een miskraam gehad. De bloedingen hebben ongeveer 1.5 week aangehouden. Ongeveer 2 weken erna merkte ik dat ik best veel afscheiding had, misschien de eisprong? Wij hebben het in deze periode 1x onveilig gedaan. Inmiddels zit ik op dag 32 van de gehele cyclus en heb nog geen menstruatie tekenen. Kan het zijn dat er al weer een zwangerschap gaande is? Wanneer zou ik dan eventueel kunnen testen om dit uit te sluiten? Of hoelang duurt het voordat je cyclus weer een beetje normaal is?
Allereerst wat verdrietig dat je een MK hebt gehad. Hopelijk ben je snel weer zwanger. Mijn antwoorden op je vragen: Kan het zijn dat er al weer een zwangerschap gaande is? Ja dat kan, kan ook evengoed niet. Wanneer zou ik dan eventueel kunnen testen om dit uit te sluiten?Heb je na de MK getest of het hCG er al weer uit was? Je zou nu kunnen testen en dan als hij positief is over 2 dgn weer. Loopt het af is het de MK. Loopt het op is het waarschijnlijk een nieuwe zwangerschap. Of hoelang duurt het voordat je cyclus weer een beetje normaal is? Dat is bij iedereen anders. Ik heb zelf een BBZ gehad en mijn cyclus was meteen weer op gang maar je hoort ook verhalen waarbij het 3 mndn duurt.
Ja dat kan, ik was na m'n miskraam gelijk zwanger! Dat was 4 weken na de miskraam dus ook tussendoor niet ongesteld geweest! Ik hoop het voor je!
Hoi, Ik had nog wel 6 weken naderhand positieve testen, vreselijk ontmoedigend. Je kunt van je 1e cyclus na MK nergens van op aan. Na je eerste menstruatie kun je weer een beetje beginnen te rekenen. Succes! Wij zijn ook actief bezig na een MA, spannend weer. Kan me niet snel genoeg gaan.
Dank voor de reacties. Ik zal nog even wachten met testen en hoop dat mn menstruatie snel begint. Ik heb na de mk getest en die was hardstikke wit.
Sterkte meid, na een mk is het echt lastig, ik heb dat ook gehad, je weet gewoon niet wanneer je cylus weer begonnen is wanneer je ei etc. Ik was 25 dagen na het stoppen met bloeden van mijn mk weer ongesteld geworden. Mijn cylcus is ook normaal altijd 25 dagen. Misschien toeval. Hoelang is jou cyclus? Als je na de mk wit getest heb zou ik een testje doen, dan ben je in elk geval uit de onzekerheid. Ik hoop op een mooi resultaat voor je!
Voor de miskraam had ik een regelmatige cyclus van rond de 29 dagen. Zit nu inmiddels op dag 34. Als eind van de week nog niets is toch maar een testje wagen voor de zekerheid..
Hoi, ik had eind augustus een mk. De ronde die er op volgde pas na 35 dagen positieve ovulatietest. En nu op het Wachtbankje. .. Hoe gaat het met jou?