De rammelende eierstokken mogen weer aan de bak!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pioenroos92, 5 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    We zijn eruit!! We gaan voor nummer 2 in December:D Vind het weer net zo spannend als bij de eerste. Snachts denk ik er weer volop aan en krijg ik helemaal kriebels in mijn buik. Herkennen jullie dat? Zijn er meer meiden die voor nummer 2, 3, 4 gaan?

2. Puck85

Puck85 Actief lid

17 apr 2014
    259
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wij gaan ook voor een tweede! Onze dochter is nu 11 maamden. Vind het enorm spannend net als de eerst keer hihi. Hoe oud is jouw kindje?

3. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He! Gezellig! Spannend weer hè. In december is onze dochter ook 11 maanden;) Lekker kort op elkaar. Zijn jullie al begonnen of wacht je ook nog even?

4. Lienemie

Lienemie Lid

19 nov 2013
    59
    1
    8
    Limburg
    Wij gaan ook voor een 2de :).
    Op 4 oktober mijn laatste pil genomen.
    Ons zoontje is morgen 26 maanden.
    Spannend allemaal... veel succes!

5. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yep, hier ook bezig voor een tweede...wil nog niet echt lukken. December 2015 gestopt met de pil...in Juni een curettage gehad ivm leeg vruchtzakje...en nu dus weer aan het proberen....

Maaaaar.....ik ben al wat ouder (nu 38 en wordt in Januari 39) en hoop echt dat het voor mijn 40e gaat lukken....liefst ook voor mijn 59e bevallen maar momenteel heb ik daar een zwaar hoofd in :).

Succes allemaal!

6. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Yeeeuuyy! Wij gaan ook voor een tweede in december! Dochtertje is nu bijna 13 maandjes oud dus ook kort op elkaar. Ik kan echt niet wachten!! Manlief wil graag in december.. van mijn part was ik gisteren al zwanger!

7. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Hier ook één, we zijn al even bezig maar het lukte de afgelopen keren niet. Hopelijk dit keer meer geluk

8. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Wij zijn ook begonnen voor een tweede, zit nu in ronde 4! Ons zoontje wordt over een paar weken 1. Ik hoop echt dat het dit jaar nog gaat lukken!

Vind het inderdaad weer net zo spannend als de eerste keer, hoewel ik er toen veel minder mee bezig was omdat het toen ook eigenlijk al gelijk raak was. Maar aan de andere kant wel weer druk met die kleine nu dus heb ook weer veel afleiding. Doe nu sinds 2 maanden ovulatietesten! Dit is overigens wel de eerste maand voor mij dat we er echt mee bezig zijn, de afgelopen 3 maanden gewoon wat aangerommeld omdat we ook heel druk waren. Nu de rust een beetje terug is letten we wel op de juiste momenten enzo. Ik verwacht volgende week ongesteld te worden. SPANNEND! Naja hoop natuurlijk dat ik het niet wordt!

9. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.569
    3.507
    113
    Wij gaan begin volgend jaar voor de 3e, hopelijk in januari. Ik ben wel al gestopt met de pil, maar dat heb ik gedaan om mijn cyclus te weten. Toen ik voor de eerste keer gestopt ben, heb ik 1 normale menstruatie gehad en daarna was ik zwanger. De 2e keer heb ik een ontrekkingsbloeding na het stoppen gehad en daarna was ik zwanger. Nu wil ik dus graag weten wat mijn cyclus is voordat we voor een 3e gaan.

Ik ga er echt niet vanuit dat ik weer in ronde 1 of 2 zwanger ben.

10. nicole90

nicole90 Lid

22 dec 2014
    37
    0
    0
    Wij zijn nu voor de derde ronde bezig voor een 2de kindje. Moet donderdag ongesteld worden, dus heel spannend. Heb wel het gevoel dat het raak is, maarja dat had ik de vorige 2 maanden ook.
    Mijn zoontje is nu 10 maanden.

Deel Deze Pagina