Jep, ik woon in een apartement aan zee met uitzicht op de zee. Heel wat anders maar het heeft ook zo zijn charmes. Ik heb liever een tuin, maar dat kont nog wel! Ik hoop echt zo dat alles je snel opweg gaat helpen. In ieder geval hoef je niet meer eindeloos in de onzekerheid te zitten he.
Dan heb jij toch een hele grote tuin Of heb je geen strand? Misschien moeten we een keer huisruil doen Jij een week tuin en wij de zee haha. Ja die onzekerheid is idd nu effe weg. Ook het MOETEN klussen is even van de baan, best wel lekker haha. Ja ik hoop ook dat het snel op gang komt! Helaas ook dit heb ik zelf niet in de hand!! Jij nog effe in spanning!!
Hallo, Ik nu voor t eerst hier! Hebben al een prachtige dochter van ruim 2. Na een mk afgelopen kerst, zijn we aan de clomid gegaan. Officieel heb ik dinsdag mijn nod, maar heb vanmiddag positief getest! Welliswaar een licht 2e streepje, maar ook 4 dgn ervoor! Heb veel wit verlies, en borsten beginnen gevoeliger te worden! en sneller moe, maar dat was het wel. Bij de vorige zwangerschappen had ik meer symptomen, dus ondanks de vreugde, ook erg op mijn hoede. Maandag 2 april na gyneacoloog, en maandag opnieuw een test doen.