Dochter word bijna 2, wat te kopen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door butterfly1984, 23 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Ik heb dit jaar werkelijk geen idee wat te kopen voor mijn dochter die bijna 2 jaar word.

Hebben jullie een leuk cadeau in gedachten?

Er is al een keukentje, genoeg lego, little people en loopfiets en natuurlijk nog wel meer speelgoed.
    Dat krijg je met 2 kinderen;)

Dus het word steeds moeilijker, dus hoop dat jullie een super idee hebben.

2. Dana

Dana Niet meer actief

lastig is dit altijd he?
    ik heb mijn dochtertje een armbandje gegeven met haar naam erop maar goed ik heb een echt tuttebelletje die zichzelf prinsesje noemt :D

3. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Hier doet de schoonmaaktrolley het erg goed. Een klei set vind ze erg leuk. Buggy met pop of schaatjes mocht er ijs komen.

4. butterfly1984

armbandje heeft ze al, ook poppen en een buggy.
    Misschien daar iets bij kopen dan? en een schoonmaaktrolley ken ik niet, zal eens zoeken.

5. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Misschien is dan een poppenbedje een idee.

Hier de trolley die wij hebben. Onze dochter is dagelijks aan het schoonmaken :)

558285 Schoonmaakset

6. butterfly1984

die is inderdaad heel erg leuk.:D

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    een (ballen)tent?

8. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    een mooie nieuwe jurk?
    een mooi boek?
    leuk spelletje?

9. Ik vond het ook heel moeilijk dit jaar, zoontje is onlangs 2 geworden en had (en heb nog steeds..) het gevoel dat ik alles al heb voor hem. Nog meer speelgoed vind ik eigenlijk zonde. Maar mensen willen toch wat geven dus heb auto's gevraagd en zelf een garage gekocht, aangezien hij dol is op auto's.
    Heb alleen geen idee of meiden dat leuk vinden, iets van een stofzuiger voor kindjes misschien ook leuk? Voor bij de schoonmaaktrolley :p

10. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Euh... ja. Goede vraag, zoeken we op.. tjemig. Ik wist het ook niet met haar verjaardag. Ze kreeg al zo ontzettend veel. Ik heb kledingbonnen van de H&M gevraagd, ze groeien hard en kleding is altijd leuk om te kopen. Of schoenen. Maar ik snap dat je als ouder zijnde iets speciaals wil geven. Is een fietsje een leuk idee? Een speelhuisje? Een tafeltent? Een mooi dekbedovertrek? Een mooi besteksetje?

Moeilijk en ik vind het steeds lastiger worden; ze krijgen steeds meer, dat je het ook niet meer weet wat dat betreft.

Ik ben benieuwd naar wat het wordt!

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    waar speelt ze graag mee
    want mijn meisje speelt nu graag met autos haha dus en de houten treinset van ikea of hema is ook erg leuk.

Knutsel spulletjes voorlees boekjes buitenspeel dingen voor als het weer mooi weer word

12. Sandaaltje

Sandaaltje Actief lid

30 sep 2009
    213
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn dochter heeft nog geen keukentje en dus is dat voor mij eenvoudig.
    Maar wat ik ook leuk zou vinden voor haar is een houten strijkplank met boutje. Iets zoals dit bijv. houten strijkplank met boutje : Houten Speelgoed, voor uw (klein)kind

-Of een een spel. Iets wat de motoriek bevorderd of wat je samen moet spelen. Iets als: Malle Muis - kinderspellen van Goliath Games

-Een kassa
    -Een 'soort' van computer. Deze heeft mijn dochter (betere afbeelding kon ik niet vinden): Marktplaats.nl > Jumbo Spelcomputer - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Educatief en Creatief

Ik heb een meisje dat veel van beertjes en poppen houd, maar ik vind speelgoed die andere vaardigheden aanspreekt ook heel belangerijk. Bijv. constructie speelgoed. Heb een houten vliegtuigje gekocht wat zij (in eerste instantie met hulp natuurlijk) in elkaar moet schroeven. Kan er helaas geen plaatje van vinden.

Zo even een paar ideetjes, hoop dat je er iets aan hebt :).

13. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Misschien een kleinigheidje en dan nog iets leuks voor de voedselbank?

14. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.873
    113
    Een slee of een reiskoffertje. Of iets als aanvulling op wat ze al heeft en waar ze veel mee speelt of een spelletje of een mooi boek ofzo.

Deel Deze Pagina