We zouden er een eind voor moeten rijden, dus ik wel wel een beetje de geruststelling dat het echt leuk is!
onze kids hebben genoten, maar wij waren not amused. weinig attracties waar ze in mochten (er waren er nog 2 onder de 90cm) zowieso vond ik het weinig attracties. daarentegen echt erg duur qua entree. en wat dacht je van een raket ijsje 3 euro. we geloofden onze ogen niet. nee als je zover wil rijden dan raadt ik speelstad oranje aan. tien keer leuker. ook voor de ouders
Is dat ook in Drenthe? Ik ben zelf al helemaal geen pretparkliefhebber en ben allergisch voor mensen in pakken, ik zou het dan echt doen voor mijn zoontje. Die vindt Plop en Piet Piraat wel geinig, maar hij wordt er niet hysterisch van ofzo. Wat kost entree dan, ik heb echt geen idee!
Hier ook al veel negatieve verhalen over plopsa indoor Coevorden gehoord. AFgelopen zomer kwamen er veel mensen op de camping van terug die vonden dat het het geld absoluut niet waard was en die zich er ook echt geen hele dag, hooguit een paar uur, konden vermaken. En als je kind nog geen 90 cm of 100 cm is mag hij in bepaalde dingen weer niet in. Voor ons was dat laatste zeker doorslaggevend omdat wij twee kleine kinderen hebben in verhouding tot hun leeftijd om het zelfs maar niet te gaan proberen, aangezien ze dan vast veel teleurstellingen hadden moeten verduren.
speelstad oranje is ook in drenthe. Ik weet niet waar je vandaan komt, maar misschien is dippiedoe een optie of toverland. entree moet je ff op de site kijken. is per lengte verschillend.
het is wel leuk hoor maar het is het niet waard om er ver voor te rijden echt niet. Mijn dochter was bijna 2 toen we gingen, wij moesten er 2,5 uur voor rijden en in de meeste dingen mocht ze niet. Een raketje kost er trouwens 2.50 en alles is mega duur. Er is eeen leuk speeltuintje en een attractie met kikkertjes die ronddraait en een boom waar ze in kunnen klauteren en een k3 dansvloer. Verder alleen dingen voor grotere kinderen. Een achtbaan, een boot die ronddraait maar daar moeten ze boven 1 meter nog wat voor zijn. Je kan je er niet een hele dag vermaken. O en de bumba show is wel heel leuk. Ik zou er niet meer dan een half uur voor rijden.
Heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik ga in de vakantie een dagje naar Assen naar een vriendin, ik dacht dat het misschien leuk was om naar zoiets toe te gaan, maar ik denk niet dat het wat voor ons is dan!
Ik vind het voor kleine kinderen een super leuk park. Nee het is niet mega groot, maar voor kinderen groot genoeg. Ik vind de attracties en aankleding erg leuk. Kinderen onder de 2,5-3 kunnen er weinig maar vinden alles wat ze daar zien wel prachtig. Nu betaal je voor hen ook minder entree dus dat vind ik prima. Toch moet ik wel zeggen dat ik het park wel te duur vind. Ik vind het belachelijk dat ook volwassenen de volle pond betalen én dat je verder binnen ook voor veel nog weer moet betalen: Kluisje? 5 Foto met plop/Bumba 5 of 10 Bootjes 3 Wij hadden 1 patatje, 1 glas cola en 1 croissant en we moesten hiervoor 11 betalen. Ijsjes waren vanaf 2,50 (raket) maar ik lees dat die inmiddels ook al 3 zijn. Entree waren we voor ons drietjes rond de 43 kwijt en we zijn er 3,5 uur geweest. Oké, het is dus prijzig! Zoon vond het echter wel geweldig en we kunnen dit besteden dus dan maakt het mij niet zoveel uit. Ik vind alleen wel dat ze het voor gezinnen met een minder inkomen eigenlijk onmogelijk maken om hier een dagje heen te gaan. Als je naar Assen gaat is Speelstad Oranje naar mijn mening veeeeel leuker! Veel groter, veel goedkoper en er is super veel te doen. Ook is het veel dichterbij Assen.
Wij zaten in de huttenheugte (centerparks) en toen kregen we voor de prijs van een dagkaart een kaart voor een week en we waren er superblij mee. Ook hier net onder de 90cm ondanks 4 jaar. En dat was eigenlijk gewoon goed te doen vonden wij. Alleen de zweefmolen wilde ze ZO graag en dat mocht ECHT niet. (ze hebben dr zelfs nog eens extra tegen de lat gezet ondanks dr "te klein"-stempel. Maar ze was echt geen cm gegroeid die dag... ) Verder vond ze het geweldig en heeft zich reuze vermaakt. Maar de studio100-figuren vond ik ver te zoeken tenzij er toevallig zo'n 10 minuten showtje was. En alles was inderdaad belachelijk duur. Enige wat goed betaalbaar was was de koffie die we dan ook veelvuldig genuttigd hebben want voor ouders is het nogal flauwtjes allemaal. Heb die week een aantal boeken versleten in Plopsaland Deels gingen we mee in de attracties maar ze kon ook leuk alleen spelen in bij de toverboom of bumbaspeeltuin. En 1 dag was het spontaan mooi weer toen heeft ze heel de middag buiten door de fontein gerend. Anne heeft in ieder geval een heerlijke vakantie gehad. Wijzelf hebben heerlijk gelezen en prima koffie gedronken maar daar hoef je niet perse voor naar Plopsaland voor 17 per persoon Dus ook hier.. Mocht je toevallig zo'n aanbieding hebbe zou ik het absoluut doen.. Maar half NL. afrijden voor 1 dagje is vooral heel duur. Wat dat betreft zou ik het beter kunnen begrijpen als ze het voor de kinderen duurder maken en de ouders goedkoper.
Die in hasselt is echt geweldig! Niet erg groot, maar wel groot voor een kind van 2,5! Mijn kinderen genieten elke keer met volle teugen, ze kunnen in 4 attracties, gaan in de speeltuin en ballenbak, kijken 2x naar de bumba show, gaan met bumba op de foto en eten een frietje. Voor een kind van 2 vind ik het al heel wat! We zijn dan 3,5uur verder en ze zijn helemaal op.
@Adi: onze dochter vond het ook geweldig hoor! alleen wijzelf vonden het net jammer (beetje de combi van erg duur met weinig ouder-tainment.. maar omdat we zo'n weekkaart hadden zijn gewoon elke dag een paar uur geweest (en als het aan anne lag.. zouden we heel de dag blijven maar er is natuurlijk nog meer te doen in drenthe dan enkel plopsa) Lekker een goed boek mee.. voor ons erg ontspannen. maar ik zou er geen 2 uur voor in de auto gaan zitten.. dan zou ik denk ik wat anders uitkiezen. maar wij rijden sowieso niet zo snel 2 uur voor een pretpark of speeltuin.. dan zouden we eerder naar de dierentuin of iets dergelijks gaan.
Ik vond Plopsa zelf ook erg tegenvallen, Finn daarin tegen vond het super. Alle figuren die hij herkende om zich heen, de attracties waar hij in mocht (niet zoveel, maar dat maakte hem niet uit..) En ja het is wel duur, dat vonden wij ook. Ik ben er nu 1x geweest en zou er de eerste tijd niet meer naar toe gaan, maar vind wel leuk om er een keer geweest te zijn. Zeker als je zoals ons dichtbij woont
Dit vonden wij ook. De oudste was net boven de 90 cm dus ze kon in wel wat meer. De kleine vond het wel leuk, met bumba op de foto enzo. Maar voor de prijs vond ik het wel tegenvallen. Eten ook super duur. We verbleven in een hotel in de buurt en zijn toen 2e dag naar dolfinarium geweest. Dat vond ze trouwens geweldig!
wij zijn alfgelopen zomer geweest, dan wel voor de helft van het geld, dus dat maakt het ook leuker natuurlijk... Alles is keurig netjes, schoon en personeel vriendelijk. Eten hebben we daar niet gekocht, maar zelf meegenomen, en er is voldoende gelegenheid om het op te eten, genoeg banken en tafels. Het is niet groot, maar wij hadden onze dochter mee van 4 en die vond het helemaal geweldig, ( behalve de poppen dan) ze is wel 10 keer in de achtbaan geweest en hebben ons er wel een dagje kunnen vermaken. Maargoed voor ons is het 25 min rijden....
Ik ben zowel in Hasselt als in Coevorden geweest en naar mijn idee waren ze precies hetzelfde (op een enkele attractie na, maar niet veel)
Ik vond het het wel leuk, maar ik zou er niet de volle pond voor betalen. Ik had via groupon een leuke deal, 16 euro voor 2 volwassenen en bij de appie een kaartje van 8 euro gekocht voor mn oudste. De prijzen van het eten vond ik ook wel meevallen, ik had een panini voor 4,50 euro. Een heel menu was 10 euro. Dat betaal ik in de dierentuin ook. Uiteindelijk was onze grootste kostenpost de kadowinkel haha.
ben er 2x geweest met mijn zoon, en 2x heeft hij genoten! het is niet groot en er zijn ook niet veel atrakties maar dat hoeft ook niet op die leeftijd. Mijn zoon vind het geweldig en het is zo herkenbaar voor hem aangezien hij een groot studio100 fan is. Dus de figuren en de muziek is zo herkenbaar. Tip: neem wel je eigen eten en drinken mee, dat is er duur. gewoon afzetterij!
wij gaan ook zeker nog wel een keer... maar er is ook zoveel ander leuks in die buurt... dus tja dan moet je gaan kiezen dierenpark emmen is ook geweldig bijvoorbeeld. en wij komen niet zo vaak in die buurt.. dus asl ik daar ben wil ik daar ook eigenlijk altijd wel een dagje heen.
Ik ben in Coevoerden en Hasselt geweest, en de parken zijn echt 2 druppels water haha. Ik vond het wel heel erg leuk, maar idd erg duur.