Ik had vanmorgen een test gedaan omdat ik twijfelde. En in eerste instantie zag ik niet echt iets dus ik gooide het in de prullenbak. Zojuist pakte ik het er weer uit om zeker te zijn dat er niets is en toen zag ik wel licht iets.. maar is wel een heel dun streepje. Zien jullie dit ook? En is dat nou een indroger? Heb foto's in de bijlagen gezet. Weet niet of het duidelijk is
Ben bang voor een pennenstreep... Over 2 dagen nog een keertje testen. Maar zou dan die van de kruidvat gebruiken als ik jou was. Hopelijk test je dan duidelijk positief! Duim voor je
Ik vind deze testen ook helemaal niks,, heb hier vaker vals positief mee getest. Ik zou voor 2 v5 gaan van het kruidvat
Nee.. ik was opzicht ook nog best vroeg hoor om testen.. Ik zit nu op dag 24 van de cyclus en ik weet niet wanneer ik mijn ei gehad heb. Vorige keer werd ik op dag 26 ongesteld en die keer daarvoor op dag 31. Dus ik denk dat ik gewoon wat later dan moet testen indien ik nog niet ongesteld ben geworden. Maar ik begon te twijfelen omdat ik zo veel last heb van mijn hormonen, begin overal pukkels te krijgen en mijn afscheiding is verdubbeld bijna en ik had er afgelopen week wat bloed door. Misschien is het achteraf gezien wel mijn ei geweest Ik wacht wel gewoon dag 31 af, mocht ik het dan nog niet zijn dan test ik weer. Dank je wel in ieder geval