Hallo lieve meiden, Hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb een behoorlijke regelmatige cycles die ik al 2 jaar bijhoudt. Gemiddeld van het hele jaar kan je uitgaan van 29 dagen. 26,30,28,26,26,26,27,27,28,27,31, ..... Oktober uitschiet, de k dat dit komt omdat ik de bruiloft van mijn zus aan t organiseren/vieren was. Debk dat door de stress deze iets verlaat is. 5 oktober ongesteld geworden 19 oktober positief ovutest, 20 oktober enorme pijn aan eierstokken, spanning 21 okto ovutest negatief streep is wel aanwezig maar heel licht 23 okto steken rechtsonder ovulatietest negatief helemaal wit. 24 okto steken rechts, en om 15.15 voelde ik een enorme steek linksonder ter hoogte van eierstokken. 25 oktober buikpijn, vroeg naar bed. 26 oktober lage rugpijn, zeurderig gevoel in de buik, steken links. Ovulatietest gedaan want deze was negatief was een heel lichtstreep te zien. In de avond rond 2100 diarreeaanval.zo een buikpijn, buik helemaal overstuur. Daarna zo moe meteen gaan slapen. 27 oktober ochtend weer diarree, ik heb t koud,rillerig, de gehele dag voelde ik me niet lekker alsof ik ongesteld moet worden. Buik staat gespannen. Ovulatietest gedaan en negatief maar wel een duidelijk streep zichtbaar???Ik voel een enorme druk aan mijn linkerkant van mijn buik. Om 8 uur naar bed gegaan en 21 uur sliep ik al, was zo moe. Van 28 oktober buikpijn is zo goed als over voel een lichte druk aan mijn linkerkant ter hoogte van mijn eierstokken en lage rugpijn. Ik krijg altijd lage rugpijn als ik ongesteld wordt. Net toch maar ovulatietest gedaan deze is negatief maar de streepje wordt nu we duidelijker??!! Moet mijn eisprong nu nog komen? Ik ben helemaal in de war en voel me zo onzeker. Ik verwacht mijn nod 2/3/4 november. Komt mijn verhaal jullie bekend voor? Iemand tips voor me?
Aangezien je een regelmatige cyclus hebt denk ik niet dat je eisprong nog moet komen (alles kan natuurlijk) als ik jou was zou ik morgenvroeg een gevoelige zwangerschapstest doen
Hij zou ook op een zwangerschap kunnen reageren, ik had ook een positieve ovulatietest tijdens me zwangerschap dus zou inderdaad een zwangerschaptest doen
Ik hoop t zo meiden, maar ben bang dat mijn lichaam mij voor de gek aan t houden is 😔. Ik heb een kv2v5 in huis en ik heb ook kruidvat early test. Welke raden jullie me aan. Ik wou het al 3 nov was dan wist ik waar ik aan toe ben. Als ik uit ga van 3 november zit ik nu 6 dagen voor nod. Niet te vroeg voor een test?
Bij mij was het 6 dagen van te vore echt een tuur test.met een gevoelige test pas bij 5 a 4 dagen van te vore geen tuur meer.. en die early geeft soms doordruk streepjes ( vals )
Ik zou die 2v5 morgenvroeg doen, die early is niet te vertrouwen, had vorige maand zelf nog een duidelijke plus maar niet zwanger.
Ik denk dat je ei op 21 oktober gesprongen is. Dat zou betekenen dat je nu pas op 7 dpo zit en morgen dus pas op 8 dpo. Ik zou zeker wachten met testen tot je op 10 dpo zit. Dat zou dus zaterdag zijn.
Je kan ook nu pas je eisprong hebben toch? Ook bij een regelmatige cyclus kan je ei ineens veel later springen en dan kan een kv test ook posi aangeven straks
Ben helemaal in de war.... Ik zal de komende dagen eens afwachten wat er gebeurt. Hoop zo Dat ik volgende week een positieve test in handen heb. Ik ga toch voor de zekerheid de komende dagen weer klussen, zo weet ik zeker dat ik er alles aan gedaan heb.
Hallo dames. Ik heb afgelopen maand deels de ovulatietesten van kruidvat gebruikt. Ik had 15 oktober positieve test. (Ik voelde m ook) dagen daarna wel streepje aanwezig maar erg licht. Rond de 20e ineens weer een bijna positieve test. Snapte er niks van. Ik had toevallig net de ovulatietesten van zwanger en Kids binnen gekregen dus de 20e meteen zo'n test er achteraan gedaan. En die was negatief. mijn ervaring zegt dus. Ovulatietesten van kruidvat zijn niet betrouwbaar. Misschien kan je er wat mee! Succes
Dank je wel voor je antwoord Isnne. Mocht t deze ronde niet lukken dan ga ik volgende rond andere ovulatietesten gebruiken. Vandaag weer een ovulatietest gedaan en Weer diezelfde streep als gister😤 Heb toen een kv2v5 test gedaan en die was wit 😢 Moet t proberen van me af te zetten want ben de hele tijd bezig met me cycles. Wat ik wel of niet voel, wel of niet zie. Nog 6 dagen voor mijn nod!
Snap ik! Ik ben er ook continu mee bezig ook omdat ik pas net gestopt ben met de pil. Succes ik hoop dat je ongi uitblijft! Als je andere testen haalt raad ik je die van zwanger en Kids aan. Zijn betaalbaar en werken bij mij perfect!
Balen meid dat je zwtest neg is! Maar het kan nog he. Lees idd wel vaker slechte dingen over de ovulatietesten vd kruitvat. Ik gebruik die van 2-besure, werken perfect en zijn heel goedkoop. Ik had mijn laatste bestelling 75 ovu en 16 zwtesten voor 26.95. Veel succes en duim voor je!
Denk dat het idd een late eisprong is, want de testen lopen gewoon op. Die van vandaag is nog donkerder. Zou het kunnen dat een vrouw 2 eisprongen krijgt in 1 cycles op verschillende dagen?
Nee dat kan niet. Wat wel kan is dat de eerste keer de LH piek er wel was, maar het eitje niet rijp genoeg om daadwerkelijk te springen. Het lichaam gaat het dan vervolgens nog een keer proberen na een x-aantal dagen. Je krijgt weer een LH piek en dus positieve testen. De enige betrouwbare thuismanier om vast te stellen of je ei gesprongen is, is door de tempmethode.
Dank je wel meiden voor jullie antwoord. Ik ga t vanavond gewoon weer gezellig maken voor t geval dat haha Mocht mijn eisprong nu zijn betekend dat ook dat mijn nod verschuift naar een andere dag?
😢😢😢 eerste roze vegen zijn aangebroken, zal straks doorbreken naar rood. Op naar de volgende ronde voor me. Ik ga me de komende dagen verdiepen hoe tempen in zijn werk gaat. Meiden bedankt dat jullie voor me klaar stonden bij mijn vraagjes! Knuffel voor jullie!
Dan is het geen verlaat ei geweest lijkt mij als je nu je menstruatie krijgt Is het minimaal? Innesteling kan ook wat roze geven