Willen jullie svp even kijken naar mijn ovulatietest...

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by J2J, Oct 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. J2J

J2J Bekend lid

Sep 4, 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik ben al een aantal dagen aan de slag met ovulatietesten, nu heb ik deze net getest, wat denken jullie? Ei onderweg?

Vanmiddag ben ik een behoorlijke prop slijm verloren bij het plassen, ik dacht ergens een keer te hebben gelezen dat dit een voorbode is, maar wie heeft hier ervaring mee?

Graag hoor ik jullie reacties.

Dank je wel!

Groetjes, J2J

2. Margootje

Margootje Bekend lid

Sep 8, 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind hem nog behoorlijk negatief hoor. Is dat een ov test van kv?

3. J2J

J2J Bekend lid

Sep 4, 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, is er eentje van KV.

4. Margootje

Margootje Bekend lid

Sep 8, 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je altijd een regelmatige cyclus? Ik zou anders de volgende dagen even doortesten en kijken of hij donkerder wordt. Dat zou het geval moeten zijn als je ei eraan komt.
    Ik gebruik zelf ook ov testen van kv en als die positief is, ziet hij er zo uit. Dan weet je wat je kunt verwachten ;)

5. J2J

J2J Bekend lid

Sep 4, 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat is het hem juist, heb onregelmatige cyclus en wil deze maand optimaal benutten :).

Oke, die strepen zijn idd donkerder, ik blijf doorgaan, dan kan ik ei niet missen (als het goed is).

Er wordt om de dag geklust volgens SMEP, dus ook dat zou goed moeten zijn.;)

Afwachten.......

6. Margootje

Margootje Bekend lid

Sep 8, 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat je testen de komende dagen een stuk donkerder zijn en dat je ei er elk moment aan kan komen! Ik weet precies hoe vervelend het is om een onregelmatige cyclus te hebben.... Misschien kun je ook temperaturen? Dat helpt bij mij ook wel.
    Het is heel goed dat je om de dag klust! Dan heb je toch minder kans dat je je ei mist.
    Succes ermee!

7. J2J

J2J Bekend lid

Sep 4, 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herken je misschien het verlies van een soort van slijmprop?
    Of heb jij dit nog niet gehad ondanks je donkere strepen op de KV tests?

8. Margootje

Margootje Bekend lid

Sep 8, 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat zelf nog nooit gehad maar ik weet wel dat je rond je eisprong heel vruchtbaar slijm hebt. Dan produceer je ook meer slijm dan normaal dus misschien heb je dat gezien? Ik weet niet of je vies bent van jezelf ;) maar anders kun je het eens "onderzoeken". Vruchtbaar slijm ziet eruit als rauw eiwit: helder en glibberig. Als je het tussen twee vingers houdt, kun je er draden van trekken.
    Als je slijmvlies er zo uitziet, moet je goed gaan klussen want hoogstwaarschijnlijk komt dan je ei eraan! :p

Share This Page