Gebruik nu deze mand voor het eerst ovulatietesten. Ik zie wel 2 dagen achter elkaar een positieve test. Betekent dit nu dat mijn eitje al gesprongen is of er nog aan komt? Pleass kijk even mee in mijn album
Hoi, het betekent dat je eitje er heel snel aankomt......omdat je al 2 dagen een positieve test hebt. Morgen zal de ovutest dan weer negatief zijn. Plaatjes kun je oploaden bij je profiel........
Gebruik nu deze mand voor het eerst ovulatietesten. Ik zie wel 2 dagen achter elkaar een positieve test. Betekent dit nu dat mijn eitje al gesprongen is of er nog aan komt? Pleass kijk even mee in mijn album
Hoi, het betekent dat je eitje er heel snel aankomt......omdat je al 2 dagen een positieve test hebt. Morgen zal de ovutest dan weer negatief zijn. Plaatjes kun je oploaden bij je profiel........
Nou heb het weer geprobeerd, krijg m niet verkleind. Krijg iedere keer een of adnere melding. In ieder geval, heb vandaag weer getest en vandaag was hijw at lichter van kleur. Betekent dit dat mijn ei is geweest of dat ik m nu heb? Zoals op de banner te zien.
Dat weet je nooit precies. Als ie nu weer lichter is denk ik dat je m gehad hebt. Als je om de dag klust dan heb je voldoende kans om zwanger te worden hoor.
oehh, nou hoop dat het dan dit keer wel raak is. Helaas krijg ik die foto's nog steeds niet verkleind. Dus geef het maar op.
Je kan je foto's via paint verkleinen. Mijn ei springt meestal pas de 2e dag na de positieve test, dan is de test al negatief dus. Dus je weet het nooit precies met die testen.
Oke dat zou dan dus gisteren zijn geweest. Nou we hebben gisteren wel geklust. En sorry voor mijn taalgebruik maar bij het inkomen van mijn man in mij, zei hij ook meteen van, so het is daar binnen wel heel erg open en gleed er makkeijk zeg maar in.