Wie wil even mee kijken...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Belinea, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belinea

Belinea Actief lid

6 jul 2008
    163
    57
    28
    Huismama
    Midden Holland
    Gebruik nu deze mand voor het eerst ovulatietesten. Ik zie wel 2 dagen achter elkaar een positieve test. Betekent dit nu dat mijn eitje al gesprongen is of er nog aan komt?

Pleass kijk even mee in mijn album

2. Belinea

Belinea Actief lid

6 jul 2008
    163
    57
    28
    Huismama
    Midden Holland
    Wil die testen in mjn album zetten, hoe doe ik dit?

3. Loe

Loe Niet meer actief

Hoi, het betekent dat je eitje er heel snel aankomt......omdat je al 2 dagen een positieve test hebt. Morgen zal de ovutest dan weer negatief zijn.

Plaatjes kun je oploaden bij je profiel........

4. Belinea

Belinea Actief lid

6 jul 2008
    163
    57
    28
    Huismama
    Midden Holland
    Gebruik nu deze mand voor het eerst ovulatietesten. Ik zie wel 2 dagen achter elkaar een positieve test. Betekent dit nu dat mijn eitje al gesprongen is of er nog aan komt?

Pleass kijk even mee in mijn album

5. Belinea

Belinea Actief lid

6 jul 2008
    163
    57
    28
    Huismama
    Midden Holland
    Wil die testen in mjn album zetten, hoe doe ik dit?

6. Loe

Loe Niet meer actief

Hoi, het betekent dat je eitje er heel snel aankomt......omdat je al 2 dagen een positieve test hebt. Morgen zal de ovutest dan weer negatief zijn.

Plaatjes kun je oploaden bij je profiel........

7. Belinea

Belinea Actief lid

6 jul 2008
    163
    57
    28
    Huismama
    Midden Holland
    nou het lukt me nog steeds niet om ze er in te zetten. geeft aan dat foto te groot is.

8. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    hoi dan moet je eerst even foto verkleinen doen. Staat ook links in het menu

9. Belinea

Belinea Actief lid

6 jul 2008
    163
    57
    28
    Huismama
    Midden Holland
    Nou heb het weer geprobeerd, krijg m niet verkleind. Krijg iedere keer een of adnere melding.
    In ieder geval, heb vandaag weer getest en vandaag was hijw at lichter van kleur. Betekent dit dat mijn ei is geweest of dat ik m nu heb? Zoals op de banner te zien.

10. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Dat weet je nooit precies. Als ie nu weer lichter is denk ik dat je m gehad hebt. Als je om de dag klust dan heb je voldoende kans om zwanger te worden hoor.

11. Belinea

Belinea Actief lid

6 jul 2008
    163
    57
    28
    Huismama
    Midden Holland
    oehh, nou hoop dat het dan dit keer wel raak is. Helaas krijg ik die foto's nog steeds niet verkleind. Dus geef het maar op.

12. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Je kan je foto's via paint verkleinen.

Mijn ei springt meestal pas de 2e dag na de positieve test, dan is de test al negatief dus.
    Dus je weet het nooit precies met die testen.

13. Belinea

Belinea Actief lid

6 jul 2008
    163
    57
    28
    Huismama
    Midden Holland
    Oke dat zou dan dus gisteren zijn geweest. Nou we hebben gisteren wel geklust. En sorry voor mijn taalgebruik maar bij het inkomen van mijn man in mij, zei hij ook meteen van, so het is daar binnen wel heel erg open en gleed er makkeijk zeg maar in.

Deel Deze Pagina