Hallo, Morgen is mijn nod en de testjes liepen mooi op met gisteravond een soort van knaller, maar vanmiddag lijkt ie toch echt lichter...In het echt is ie lichter dan op de foto. Nog steeds een duidelijk streep voor 13 dpo maar hij mag toch eigenlijk niet lichter worden als die richting knallen gaat? Ik heb na deze test weer getest en hij was even licht. Ik wilde t/m morgenochtend testen omdat ik niet zwanger mijn werk mag uitoefenen dus vandaar iedere dag een test. Graag jullie mening
Das nog steeds een knaller hoor. Geen zorgen maken...een lichtere test is véél lichter. Deze controlelijn is ook lichter dus ligt het gewoon aan de test en niet aan het hcg dat ie ietsiepietsie van kleur verschilt. Gefeliciteerd!
Na 1 keer een positieve test ben je ook zwanger hoor Zou niet meer testen. Ziet er hartstikke goed uit. Gefeliciteerd!
Misschien was je urine iets minder geconcentreerd of reageerd de test zelf iets minder. Zou me niet druk maken, en lekker gaan genieten Gefeliciteerd!
Oke...Dankjulliewel. Dus in principe niet meer testen nu? Ik ben nog wat gespannen namelijk. Ik heb vorig jaar een baarmoeder herstellende operatie gehad na een keizersnede die niet helemaal goed was verlopen en vorige maand ook een scratching gehad vd baarmoeder. Ik ben in totaal zo'n anderhalf jaar bezig na mijn vorige miskraam, dus ik zie het allemaal niet als vanzelfsprekend en vind het toch jammer dat dat streepje lichter werd, ook op andere testjes leek het ietsjes lichter... En wanneer stoppen jullie met testen en bellen jullie de vk of gyn? Na een CB 3+ test of gewoon op nod of daarna een duidelijk streepje?
Ik vind het mooie testen hoor, als je blijft testen zou ik wel met dezelfde testen blijven testen! Zodra ik een positieve test had belde ik de vk!
Ik vind ze er ook goed uitzien ! Snap dat je wel wilt blijven testen om het zeker te weten ivm je werk. Geen risicos nemen dan. Maar dit ziet er goed uit. Zou anders over 2 dagen nog eens testen? Ik testte zelf ook heel veel hoor. Heb 2 weken lang 3 testen gedaan in de week .... sloeg er een beetje in door. Streep is streep. Uiteindelijk had ik een 3+ op clearblue en toen was het goed voor me. Ik had de vk gebeld een week nadat ik het wist ! Succes en gefeliciteerd !! Geniet ervan
Om eerlijk te zijn. Toen ik zwanger was van mijn dochter. Heb ik 1x getest toen ik 1 dag over tijd liep. Gelijk een knaller en daarna nooit meer getest. Weekje later ong. De vk gebeld voor een afspraak. Daar kon ik dan met 7/8weken terecht.
Ik heb mezelf helemaal suf getest en meende regelmatig dat een volgende dag t streepje lichter was dan de dag er voor. Heb inmiddels een echo gehad dus die afwisselende testen hadden niks te betekenen behalve dan dat de testmarkt er aanzienlijk moet door zijn opgeleefd zoveel heeft t me gekost. Stop met testen!!
Ik heb getest tot 6w5d en toen had ik eerste echo. Daarna niet meer getest. Snap dat je onzeker bent, dus als het je rust geeft lekker testen. Merk je dat je er onrustig van word, dan niet meer doen.
Misschien veel gedronken voor die test? Dan kan je urine minder geconcetreerd zijn. Ik ben wel van mening als hij echt ga aflopen dat het dan niet goed zit maar bij deze mooie testen zou ik me niet druk maken Gefeliciteerd!
Ziet er allemaal goed uit! Testen is niet meer nodig . Gewoon lekker gaan genieten. Verloskundige komende week eens bellen. Deed dat ook de week na een positieve test. Toen nog 3 testen gedaan na de eerste. Maar was om familie erbij te doen bij de bekendmaking van onze zwangerschap.
Ik heb ook heel veel getest en maakte mezelf helemaal gek met restjes vergelijken. Was een hele opluchting om ermee te stoppen en me gewoon aan te melden bij de verloskundige. Je testjes zien er hartstikke goed uit.
Ik zou als ik jou was niet meer testen nee. Je kan er alleen maar zwaar onzeker van worden zoals je nu al hebt ondervonden. Je kan dinsdag al de vk bellen om een afspraak te maken. Geef gelijk je historie aan en dat je erg onzeker bent. Wie weet kan je een weekje eerder dan normaal langs komen voor een echo. Ik heb zelf met mijn dochter 2 kruidvat testen gedaan en nog een cb met wekenindicator. Gewoon omdat ik dat leuk vond haha. Daarna niet meer getest.
Stoppen met testen, dit zijn prachtige testen! De testen zijn duidelijk genoeg om te bewijzen dat je zwanger bent, dus ook voor je werk lijkt me het niet nodig om door te testen. Wat doe je voor werk als ik vragen mag, dat je direct niet meer mag werken zodra je zwanger bent? Gefeliciteerd!
Heel erg bedankt allemaal! Ik heb gisteravond voor de láátste keer een action test gedaan en die leek gewoon weer goed te zijn, dus kennelijk kan het inderdaad wat verschillen. Ik test nu in ieder geval niet meer, ik ga er gewoon nu voor. En ik vlieg voor mijn werk en het is beleid dat een zwangerschap meteen moet worden gemeld, maar dan gaat mijn hele schema eruit en moet ik naar een andere afdeling. Ik wilde het dus wel zeker weten. Nogmaals héél erg bedankt voor het meekijken!