Hey lieve meiden, Nooit gedacht dat ik blij zou zijn om ongi te zijn, maar nu echt wel! Ik heb 14/9 een vmk gehad, mijn eerste zwangerschap en ik was heel bang dat mijn hele cyclus van slag zou zijn. Dat lees je hier veel, hè. Dat lijkt me zo moeilijk..Maar twee weken geleden had ik alle voor mij bekende verschijnselen van een eisprong, dus toen begon het wachten. De kans dat mijn lichaam me (opnieuw) voor de gek zou houden, was natuurlijk aanwezig. Maar, vanochtend is mijn menstruatie doorgebroken!! Dus, maandag het ziekenhuis bellen en een afspraak maken voor een echoscopie over 12 dagen. Dan hopen dat het follikel ook goed groeit, zodat ik weer met IUI kan starten! En dan weer die twee helse weken van afwachten afwachten afwachten, maar ja, dat is beter dan afwachten tot je überhaupt ongi wordt! Liefs Patricia
haha raar is dat he.. dat je zo blij bent met iets wat je eigenlijk niet wilt.. nou hopelijk was dit de laatste keer voorlopig! ik hoop ook zoooooo dat ik ongi wordt.. dat betekend namelijk dat ik eindelijk na 2 zwangerschappen van die stomme PCO af ben en misschien de volgende keer spontaan zwanger wordt...