Oh sorry! Lees dit nu pas! Ja ik heb heel veel steun aan mijn partner. Dat scheelt wel echt. Ik heb al 2 dochters. Voor hem is dit biologisch gezien de eerste. Die twee miskramen hebben het voor hem echt verknalt. Hij heeft er niet zoveel vertrouwen in nu en dat merk ik wel. Omdat dit zijn eerste ervaring is met zwanger raken. Hoe is het met jou? Heb jij al meer kinderen? Ik begin wel veel last te krijgen van misselijkheid. En mijn borsten zijn behoorlijk gevoelig. Ik durf nog niet mee te kletsen in (bijv) de april groep. Jij?
Begrijpelijk hé, je kijkt er samen naar uit.. Wel goed dat jullie er samen goed over kunnen praten! Met mij alles OK, ik had vorige week wat last van misselijkheid, maar dat is momenteel weer verdwenen ook wel heel gevoelige borsten, had ik vorige zwangerschap niet zo denk ik. Ook een opgeblazen gevoel met momenten en soms wat krampen. Dus al bij al nog wel te doen Wij hebben samen al een zoontje, van bijna 3j3m. Nu hopen op een meisje Ik durf ook nog niet meepraten hoor! Ga dat precies nog even afwachten
Alles OK, qua symptomen: misselijkheid is weg. Heb wel nog af en toe krampen, heb bijna constant een opgeblazen gevoel en heb heel gevoelige borsten