Ik hou het ook niet vol hoor! Maar had gisteravond al licht buikpijn dus zag de bui al hangen... en helaas... Ik heb vorige maand ook te vroeg getest kon ook niet wachten. Maar heb nu niet getest want dan zou ik weer zo teleurgesteld zijn Maar een vaag streepje is vaak wel een goed teken hoor! spannend! xxx
Hier ook zaterdag of zondag nod...vind het deze keer weer extra spannend waarom weet ik niet, maar het kriebelt van alle kanten..krijg vanmiddag als het goed is testjes in huis..weet niet of ik me kan bedwingen haha...denk meestal maar hoe eerder ik test, hoe eerder uit de onzekerheid..is het niet zo, dan kan ik me daar vast bij neeleggen..heb bij al mijn andere zwangerschappen altijd al 4 dagen voor nod posi getest, vandaag zou het dus 2 of 3 dagen ervoor zijn...spannend..al probeer ik ervan uit te gaan dat het niet zo zal zijn.. ik hoop op veel positieve testjes dit weekend meiden!
@ annie, o das jammer nou ja op naar de volgende ronde dan maar weer Mijn zus was hier net en toen heb ik nog een test gedaan van de hema en daar kwam een streepje op wel heel vaag maar mn zus zag het echt zei ze . Tis wel errug vroeg hoor.. vorige maand heb ik 1 dag voor nod een test gedaan en die was zo negatief als het maar kan. Dus tis nog even spannend!
Ikk e nog een week tot testen boeh maar voor jullie meiden hoop ik dat het een knalweekend wordt met vele streepies!
Ik mag hopelijk zondag of maandag testen... VInd het weer erg spannend dit keer Hopelijk allemaal positieve testen meiden! Groetjes
@Emma! jaja je hebt gelijk, het was idd een goed teken, ik heb eind van de middag een test gedaan en er verscheen een vrij licht, maar wel overduidelijk streepje op voor alle anderen hoop dat jullie ook een mooie test in handen mogen houden meiden! liefs Safiya
sorry.. ff een paar dagen niet geweest maar ik zei het voor de gein maw we houden moed! {maarjah ik ben zwanger} safiya gefeliciteerdddd
Safiya en Jojo23 Van harte gefeliciteerd. Hoop dat ik me bij jullie aan mag sluiten. zeurderig gevoel in mn buik normaal 2 dagen voor mn nod al licht roze slijmverlies en nu helemaal niks. spannend ik wil het proberen vol te houden tot zondag en dan testen ben benieuwd groetjes jane
Oh wat is dit forum verslavend! Met zijn allen krampachtig op zoek naar succesverhalen met vergelijkbare kwaaltjes... haha Anyway, gister hoofdpijn en bruinverlies, vandaag bijna niets aan de hand tot nu toe. Oftewel nog steeds afwachten. Dinsdagochtend mag ik testen van mezelf. Zal waarschijnlijk al niet meer nodig zijn dan... Succes allemaal
Hey iedereen, Ik zit ook nog altijd op de wachtbank... Nog enkele dagen en dan kan ik testen. Voel me wel niet super vandaag. Heb gisteravond hoofdpijn gekregen en dacht dat het met een goeie nachtrust wel over zou zijn, maar neen, vandaag nog meer hoofdpijn. Ook heb ik het constant koud en warm, is echt vervelend want zit te zweten als een paard, jakkes! Hoop maar dat ik niet ziek zal worden...of... zouden dat misschien symptomen zijn? ) Ik zal mezelf maar niet voor de gek houden zeker? Groetjes, Nanske
Pff ik wordt er ook gek van, ik zit officieel in de eerste ronde, maar dat wist ik niet, ik dacht dat ik vorige maand ook al zwanger kon worden maar dat kon niet. (ben na me vruchtbare dagen pas bij de huisarts geweest om het spiraaltje weg te halen) Dus vorige maand al 3 testen erdoorheen. En nu heb ik gisterochtend ook getest.. terwijl ik begin volgende week pas kan.. Echt stom, test was ook negatief dus ik ben een beetje down.. Is er nog grote kans dat hij volgende week wel positief is? Ik voel me nu zo rot omdat ik na me eisprong de hele week last van me buik heb gehad, dus ik dacht misschien innesteling.. maar nu door die negatieve test ben ik weer uit me droom.. Ik wordt gek van mezelf! En me vriend van mij.. haha!
Hey Torties, Tuurlijk kan je nog positief testen volgende week. Het is waarschijnlijk nog veel te vroeg hé. Je lichaam maakt hcg aan en dat moet voldoende aanwezig zijn om te kunnen testen. Er zijn vrouwen die pas pos testen als ze al een week overtijd zij. Dus je moet gewoon nog even afwachten, het kan best nog allemaal! Ik zit ook nog te wachten, maar test gewoon pas volgende week, omdat ik voorbije maanden ook al teleurgesteld geweest ben en dat is natuurlijk niet leuk hé. Liefs Nanske
Nee idd Nanske! Thnx voor je berichtje! ik ben niet zo geduldig aangelegd.. haha maar dit is wel fijn om even te lezen xxx Jessie
hallo dames, ik sluit me graag in de rij aan, want Oooh, wat is het toch fijn om te lezen dat ik niet de enige ongeduldige ben! haha ik mag donderdag testen en kan niet meer wachten... allemaal succes gewenst!
Hoi dames, Ik schreef een paar dagen geleden dat ik dinsdag mijn NOD had, maar dat niet zeker wist. Ik ben dus vandaag ongi geworden. Eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg, dit is mijn eerste ongi na het stoppen met de pil. Heb ook geen idee of ik al een eisprong heb gehad in mijn vorige cyclus.... : Ik begin nu wel met temperaturen, zodat ik weet of ik wel of geen eisprong heb gehad. Zal effe een banner maken! Toch is dat allemaal spannend zeg, vooral nu ik mijn ' eigen' ongi heb! Veel succes allemaal! Liefs Nadja
Moet wel heeeeel erg mijn best doen om een streep te zien....over een paar dagen nog een keer testen zeg ik
Sorry meid, maar ik zie echt geen streepje... Jij mischien wel hoor, op foto is altijd moeilijker te zien... Spannend...