Emma21 spannend meid ik kan helaas ook niks op de foto zien hij is te donker. maar als jij een streepje ziet een streep is een streep Hier nog steeds geen te bekennen en ook geen bruine afscheiding heb er goede hoop op morgen testen Spannend ik blijf ook duimen voor jullie natuurlijk. groetjes jane
hoi dames ik mag mischien als ik niet ongi word over 2 daagjes testen( i hope soo ) heb nog geen tekenen dat ik ongi word voel me anders dan andere maanden heb wel buikpijn maar anders bijzonder vreemd gevoel....maaarrrrrrrrrr even afwachten ik wacht denk ik zelfs een paar daagjes langer mischien komt wel later. vind het erg spannend groetjes
ja ik krijg hem niet beter op de foto helaas. Die is van gister dus morgen maar weer een testje, dan is het twee dagen later dus zou ie duidelijker moeten zijn toch? @brit, hoop dat je niet ongi word en kan testen! en de rest ook natuurlijk, ik zal voor jullie duimen
Officieel mag ik nu testen, maar wacht toch nog maar een paar dagen....Gelukkig nog totaal geen signalen van een aankomende ongesteldheid dus......we houden moed........Ben wel snotverkouden, beetje grieperig, gisteren ook koorts gehad, hoop niet dat het al teveel effect kan hebben.......Spannend!
hoi meiden...ik ben al 6 dagen ovetijd en de test is nog steeds negatief... zal het nog wat woirden? wat denken jullie? ik heb erg veel last van mijn buik... anders als ongi pijn.. last van de borsten en veel slijm uit me vaginaa maar wel wit a doorzichtig slijm
Mmm, tja Je lees hier altijd veel dat je dan wit, plakkerig en dik slijm hebt........mocht je zwanger zijn.......Over paar dagen nog eens testen en anders langs de huisarts? En misschien heb je deze maand wel een langere cyclus, hoop het natuurlijk niet voor je........ Ik moet nog gaan testen, ga het zo lang mogelijk uitstellen, maar wil toch wel erg graag testen........Spannend!
hebben de andere meiden die in het begin van dit topic gereageerd hebben inmiddels al getest nu ze 1 dag overtijd zijn? Of wachten jullie ook nog ff ivm misschien wel een teleurstelling? Vind het zo spannend, houdt me op de hoogte!
Hoi Meiden, Dit topic ga ik dicht doen. Voor topics zoals deze hebben we de NOD topics. Sluit jullie aan bij de betreffende maand. Heel veel succes met zwanger worden. Groetjes Elvira moderator