Bijna testen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sjanienu1, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hmmmm..... Grieperig of.... zwanger? :D Bij mijn twee zusjes begon het ook met een griepje namelijk!

Ook ik zit nog een paar dagen voor NOD. Weer in die vreselijke laatste dagen... Word ik wel of niet ongesteld? Please, please, please, laat die ongesteldheid nu maar eens wegblijven!

In de voorgaande ronden testte ik steeds een paar dagen voor NOD. Nu probeer ik het vol te houden totdat ik overtijd ben. Geduld wordt beloond zegt men. Dus dan heb ik maar geduld, althans dat probeer ik.

Ik heb soms last van mijn borsten (vooral 's nachts). En ik heb ook last van een hele vage lichte misselijkheid, het is meer een gevoel van "ik voel me niet helemaal lekker". Daar heb ik al een aantal dagen last van. Ook dat "niet lekkervoelen-gevoel" begint telkens 's nachts bij mij en is aan het einde van de dag weer zo goed als weg. Maar het meest opvallendste is nog wel dat ik geen puistjes krijg? Heel apart. Normaliter krijg ik nogal veel puisten als ik ongi ga worden. Maar het lijkt nu wel juist of het tegenovergestelde plaatsvindt. Mijn huid wordt gladder?

Ik weet het niet hoor. Ga er vooralsnog van uit dat ik zondag weer een maandverbandje te voorschijn mag toveren :cry: .

Iedereen veel succes met testen. Ik duim hard met jullie mee voor een vette positieve test. Laat Sinterklaas of de Kerstman ons allemaal maar verrassen met een zwangerschap!

2. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Denk dat het toch echt gewoon een griepje is, heb vannacht geen oog dicht gedaan. Alles vastzitten en voel me belabberd.
    Heb steeds hele korte dromen gehad over zwangerschapstesten en dan werd ik weer wakker, draaide me weer om, en weer die dromen...dat ging zo bijna de hele nacht door :(
    Was er vanmorgen ook heel vroeg uit omdat ik blij was dat het ochtend was dat ik uit me bed kon haha. En dat in mijn vakantie :(

Behappy, succes met wachten en met testen! :D
    We zijn gewoon allemaal lekker zwanger!

3. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
  4. Be Happy

Ik zie toch echt wel vrij duidelijk een tweede streepje hoor..... Ik hoef niet eens met mijn ogen te knijpen of te zoeken. Het tweede streepje is ook even breed als het controlestreepje en heeft ook dezelfde kleur.

Als het binnen de tijd verscheen, heb ik hele goede hoop voor je! Alvast een voorzichtige felicitatie. Mooi Sinterklaascadeautje!

Dus toch geen griepje, wahahaha..... :)

5. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    :D Dat is ook één van de redenen dat ik hem vandaag heb gedaan ipv morgen. Wilde een leuk sinterklaascadeautje!
    Mhah...wat dat griepje betreft..volgens mij is het er toch echt...voel me zó beroerd...heb al 2 nachten geen oog dicht gedaan. Me hele hoofd en neus zit vast en ben zooooo sloooooommmmm

6. Que

Que Niet meer actief

Ook ik heb een raar gevoel van misselijkheid vooral rond bed tijd....
    Ook moet ik vandaag heel de dag door plassen. Nou normaal ga ik nooit zo vaak. Wordt er een beetje gek van moet ik zeggen. Zal het door de kou komen of toch niet........

Heb ook 2 dagen rare buikpijn gehad. Het voel dat ik ongesteld moest worden.

Moet helaas nog zo lang wachten tot ik kan testen. Weet niet of ik dat kan gaan volhouden hoor.

7. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
  8. Que

Que Niet meer actief

9. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

meid gefeliciteerd! jeeej! nu ik nog ;)

10. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Jij bent ook gewoon lekker zwanger meid! Ik zal voor je duimen! :)
    Spannenddddd

11. Diana82

Diana82 Actief lid

7 nov 2006
    353
    0
    0
    GEFELICITEERD, is een cadeautje van de Sint (althans ik hoop dat je de beeb van je mannetje cadeau hebt gekregen ;) , maar toch...)

12. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Haha bedankt! Dat hoop ik ook! Tenzij ik héél diep geslapen heb...;)

13. Que

Que Niet meer actief

Oke ik kon het niet laten. Kan pas over 9 dagen testen maar wordt gek van de wc bezoekjes moet onwijs veel plassen.

Test gedaan helaas kan ik het niet met een foto laten zien wij hebben geen digitale.

Clear blue....... + is zwanger - is niet zwanger
    Van de plus is de horizontale erg duidelijk en de verticale van de plus wat minder duidelijk.............

Is het nou ja of nee

14. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)

Ik heb dezelfde symptonen als jou ook vanaf dezelfde dag al...

15. Be Happy

@ Que: ik heb begrepen dat bij die test het verticale streepje even breed moet zijn als het horizontale streepje. Verder mag het wel lichter van kleur zijn.

Als je maar een heel smal verticaal streepje hebt, is het vaak negatief helaas.

Doe anders even een Kruidvattestje. Die schijnen ook erg gevoelig te zijn.

16. Que

Que Niet meer actief

Hoi Be Happy,

Die heb ik nog even gedaan....... helaas niet positief. T was ook nog wel erg vroeg misschien. Gister en eergister was ik rond bedtijd misselijk maar nu ben ik dat al sinds half 4..............................

Gewoon nog maar even wachten tot 13 december.........................

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    je bent wel erg vroeg meid als je nog 9 dagen moet van je cyclus..
    heel veel succes met zwanger en hopelijk test je volgende week positief ;)

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Volgens mij is clear blue gevoeliger... maar het is inderdaad erg vroeg om te testen. Over een paar dagen misschien nog maar een keertje :)

19. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
  20. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Hey je kan best wel zwanger zijn nu en een negatieve test omdat het id nog te vroeg is om te testen. Spannend he en ook zo moeilijk dat wachten.

Deel Deze Pagina