Zo is het!!!! Elke keer als ik naar mijn eigen striae kijk, voel.ik trots. Trots op de zwangerschap, de bevalling en onze prachtige.zoon! Daar heb ok paar strepen graag voor over!
leuke foto! Ik dacht dat ik mijn 1e zwangerschap ongehavend uit de strijd was gekomen. Dat vertelde ik trots tegen mijn vriend. Nee hoor zei hij. Ze zitten er wel. En ja hoor. Ik had ze alleen neit gezien omdat ze helemaal onderop mijn buik zaten haha. Ach je hoort erbij en je doet er weinig tegen
bij me vorige zwangerschap had ik vreselijke striae op me benen gekregen.. maar dat was dus omdat ik gewoon super veel ging snoepen........ en werd echt in een keer super dik. haha
Nou ik zou blij zijn als ik zulke streepjes had, bij mij is het in twee weken (vanaf week 36) in een keer een heel oorlogsveld aan rode sporen geworden over mijn hele buik en heupen... kan er nog niet echt blij of trots op zijn
Deze is ook mooi: A mark for every breath you took, every blink, every sleepy yawn. One for every time you sucked your thumb, waved hello, closed your eyes and slept in the most perfect darkness. One for every time you had the hiccups. One for every dream you dreamed within me. ...It isn't very pretty anymore. Some may even think it ugly. That's OK. It was your home. It's where I first grew to love you, where I lay my hand as I dreamed about who you were and who you would be. It held you until my arms could, and for that, I will always find something beautiful in it. Cassie Fox
Mooi!! Ik dacht ook ongeschonden uit de strijd te komen. Had een tijgerprintje van onder mijn navel naar mijn bikinilijn, paar cm breed... Totdat ik gisteren in de spiegel keek......heel mijn onderbuik van links naar rechts onder mijn navel is nu getijgert... En ik zie naast en boven mijn navel ook al de rode striempjes onderhuids komen.. Heb het ook op mijn bovenbenen idd, maar ik hou opeens zoveel vocht vast van de week, van de ene op de andere dag in de binnenkanten een flinke tijgerprint. Laat vandaag toch maar bio oil aanslepen....
Ik kreeg maandag de opmerking van de dame in het zkh die de ctg deed: Goh, je bent al aardig getekend door je zwangerschappen. Gelukkig hebben ze tegenwoordig ook leuke badpakken. WTF?! Als m'n buik maar weer een beetje strak wordt loop ik toch gewoon weer fijn in m'n bikini, met m'n mooie strepen.
Oh zo..das een aardige opmerking zeg... Nou droeg ik al nooit een bikini, maar zulke opmerkingen..lekker ontactisch.
Helaas zit mijn buik ook helemaal onder de ´tijgerstrepen´ .. Terwijl ik weken lang tijdens mijn zwangerschap (ben inmiddels bevallen) al met bio oil was begonnen te smeren !!HELPT NIKS!! Behoorlijk prijzig en het helpt niks! Vind het erg knap dat er meiden zijn die zelfs trots op hun strepen zijn.. Ik heb dat gevoel jammer genoeg totaal niet en baal er heel erg van dat mijn buik zo onder zit