hihi ik moet het ff kwijt.... hahaha we hebben net een broodbakmachine gekocht... voor me ventje zijn verjaardag! Heeft nog iemand een? En hoe bevalt dat? hihi heerlijk vers brood! jammie!
jaaaa! ik heb er eentje!!! mmmmmmmmm heerlijk 's ochtends vroeg die geur!!! wij bakken bijna iedere dag een vers broodje!! veel plezier ermee! liefs elfje
Ik vond het ook heel lekker, alleen de volgende dag is het al meteen oud, dat is irritant. En ik kan geen dunne sneetjes snijden, dan vond ik ook irritant. Verder houd ik van heel donker brood en dat kreeg ik niet voor elkaar, en je raad het al, dat vond ik ook irritant. Hehe, misschien vindt dat apparaat mij ook wel irritant. Ik ben wel op dreef vandaag, hihi. Ik hoop dat het jou meer bevalt.
Wij hebben er ook eentje en hij bevalt supergoed! Je kan er ook heerlijke luxe broden in maken. Ik hou zelf ook erg van donker brood. Tegenwoordig kan je bij de Super de Boer zakken mix kopen voor oer donker brood. Heerlijk! Misschien is dat iets voor jou Daphne?
O heerlijk hè, alleen die geur al... Ik bak nu niet meer elke dag, ik blijf bakken als we er met z'n vieren van eten...maar ik heb altijd een pak meel staan voor het geval het brood bijna op is, of ik ineens zin heb in écht lekker brood. HIhi, ik hou juist van dikke plakken en dat het de volgende dag oud is maken we hier niet mee, dan is het nl al op
Ik ben al aan mijn 2e bezig, heb er al 1 versleten Wij bakken al bijna 2 jaar iedere dag een broodje wat precies is genoeg voor ons 2-en (11/12 sneetjes, mijn mannetje 8 en ik 3/4) Ik vindt het heerlijk, veel lekker dan brood vd supermarkt !! Ik heb bijna altijd de all-inn mixen van soezie die zijn echt heel lekker, ze zijn er in diverse soorten (van lichtbruin, tot donkerbruin waldkornbrood) en je hoeft er alleen maar water bij te doen, mislukken gebeurt (bijna) nooit. Ben weleens de deeghaak vergeten erin te doen maar ja dan kan het ook niet anders haha
JAJA lekker hé. Wij wonen vlakbij een molen waar ze nog meel maken Een tipje: Als je brood over hebt wikkel het brood in een schone theedoek volgende dag is het eerste plakje droog maar de rest is nog lekker Veel plezier met je machine... Groetjes Mariska
Als wij een een paar plakjes over hebben gaan die meteen vers in de diepvries, eenmaal ontdooit smaakt het nog erg lekker!
wij hebben er ook een die wordt eigenlijk bijna niet meer gebruikt ik vind het heerlijk maar vergeet het steeds of heb geen zin om hem te pakken enzo
nou wij hebben er dus gisteren een gekocht.... en vanmorgen het eerste broodje gehad... maar vind het niet zo heel heel lekker maar misschien heeft me vriendje iets fout gedaan.... ik ga morgen vroeg voor de mais denk ik!
wahaha ik ben niet getrouwd maar heb wel al ruim 6 jaar een bakker... nogwel een limburgs kampioen vlaaien bakken!!!! wahahah maar geen vers brood!!! hihi
haha, ik heb brood en gebak!!!! ik ben getrouwd met een allround bakker. hij werkt ook bij "de echte bakker" (met het geel keurmerk!) alleen jammer dat ik avonds en snachts dus vaak alleen ben...