kan alleen nog maar stralen net terug van huwelijksreis en ik dacht voedselvergiftiging te hebben opgelopen in turkije want ik kotste de laatste avond mn darmen uit mn lijf....gister een paar dagen overtijd en mijn man een kruidvat test gehaald 2 DIKKE STREPEN.... Dat kan niet! dus mijn man weer naarv de winkel voor digitale testen en ja hoor ZWANGER nog 1 gedaan en weer zwanger net bij de huisarts geweest en tis heel pril maar toch zwanger.... ben zo blij kan wel een dansje doen en het van de daken schreeuwen
Hihi, wat nobel om je bevruchting voor de huwelijksreis te bewaren Gefeliciteerd! Groetjes van Kiki PS Ik hoop wel voor je dat je misselijkheid snel zal afnemen.
Gefeliciteerd! Da's nog eens een droom-zwanger-worden en op je honeymoon nog wel! \/ Super hoor, geniet ervan!
Wauw gefeliciteerd! Dat zijn de mooiste baby's! Honeymoonbaby's, hihi. (zie album) En ik hoop ook dat je misselijkheid snel voorbij is!
Gefeliciteerd! Een honeymoonbeebje is wel heel speciaal he. Ik kan er over mee praten, ik ben ook zwanger geworden tijdens onze honeymoon.
neeeeeeeeee rox er ligt er nog 1 en die bewaar ik maarre al de positieve testjes bewaar ik (alleen de digitale kan ik niet bewaren )