Bij mij was vaak plassen wel echt een symptoom, al dacht ik er elke keer achteraf pas aan hoop voor je dat de test positief wordt, weet je wanneer je eisprong is geweest?
Ik zou de cb nog niet doen. Omdat die meestal toch meer hcg nodig heeft dan de kv test. Mijn advies is met die testen door te gaan. En ook na de 5min even kijken nog of je wat ziet , want ze lopen best langzaam op. succes!
9 of 10 juni zal mijn eisprong geweest zijn.. heb net een kv testje gedaan maar helaas ook negatief. Ik test ten vroegste vrijdag ochtend weer.. ik wil niet teveel hoop hebben; maar als het raak is zoubhet fijn zijn natuurlijk
Heb de kv test vandaag gedaan maar negatief.. ze zeggen toch dat deze snel positief knallen. Ofwel gaat mijn hcg te langzaam omhoog.. weet het even niet meer..
Heb net een beetje bruinverlies gehad. Het is echt donker en lijkt me oud bloed. Misschien word ik toch ongesteld vandaag of morgen? Ik hoop het niet pff
dat heb ik nou ook elke keer gehad he... niet ongi en dan wanneer je een test doet komt er na een uur bruin...tot de rest ...:x ik hoop dat het bij jou weg blijft en dat je morgen een mooie test heb!! ik duim duim duim duim
Ik hoop ook dat ze wegblijven. Het was meer donkerbruine stolsels en slijm (sorry voor de details) en nu is er weer niets bij het vegen. Heb er gemengde gevoelens over.. pff
Ben er ook bang voor. Ik ga ervanuit dat mijn regels gaan doorkomen vandaag of morgen.. beter negatief denken, dan is de teleurstelling niet zo groot...
Zo spannend inderdaad! Kan soms op momenten aan niks anders denken, zo'n klein hummeltje. Hoop voor ons allemaal dat we snel een mooie test hebben! Als het niet door zet bij jou, hoop ik dat het een innesteling is. Duimmmm
Ik kan ook aan niets anders denken.. iedereen in de omgeving is zwanger of heeft een kleintje.. Bruinverlies is helemaal weg. Enkel vanmiddag een veegje bruin verlies, stolsels achtig. hopelijk blijven er uit!!! X
Ik ken je gevoel, en bij veel mensen gaat het zoooo snel. Niet dat ik allang bezig ben maar toch Ooooh spannend!!!! Laat dat duiveltje maar weg blijven. Wanneer ga je testen??
Morgenvroeg ga ik nog niet testen, ik wacht het even af.. kan zijn dat de duiveltjes toch doorkomen deze nacht.. we zijn nu in ronde 10.. het lijkt een eeuwigheid te duren..