Ik zie wel wat...maar lijntje lijkt me te dun ? Ik heb eerlijk gezegd geen ervaring met deze testen. Waar in je cyclus zit je ergens ?
Vandaag in m'n NOD... Hoor morgen de uitslag van m'n bloedtest. Heb verder geen symyhomen maar dat had ik bij mijn vorige miskramen ook niet
Ik zie ook wel iets maar moet mijn laptop dr wel echt erg voor draaien, en dan nog is het niet echt duidelijk. Ik hoop het zo voor je dat je testen wat duidelijker worden
Dankje in het echt is het ietsje duidelijker, maar kon het niet goed in beeld krijgen... Ben echt benieuwd na de uitslag morgen
Op de plustest zie ik een pennenstreepje. Dat heb ik ook al eens gehad en toen gewoon ongesteld geworden. Op de K2V5 zie ik een heel licht streepje. Hoop voor je dat deze duidelijker wordt komende dagen. Ik duim voor je.
Bedankt dames, er zit helaas niets anders op dan afwachten hoe moeilijk dat ook is na alle teleurstellingen... Ik zal morgen posten wat het ziekenhuis zegt. Jullie allemaal een fijne avond
op de 2e test zie ik het wel! alleen zijn het er 3. ff druppel water bij doen maar dat ziet er goed uit
Ook op die laatste zie ik niets helaas.En al zou er wat staan,lijkt het mij echt te licht voor nod.Ik zou niet teveel hoop hebben op een positieve bloedtest morgen.Ik duim er uiteraard wel voor!
Ik zie een streepje op je kv test ...Ziet er erg hoopvol uit meid . Hoop en duim met je mee dat je zwanger bent en blijft...Sterkte met wachten. Kan me de spanning zo goed voorstellen. Foekje x
Zie wel een licht streepje, kan alleen de kleur niet zien, von hem eerlijk gezegd ook wel dun. Ben benieuwd wat het ziekenhuis zegt morgen. Ik duim voor je..
Ja! Ik zie hierop wel een streep. Die eerste is vrij onduidelijk. Maar dat heb ik wel vaker met blauw haha. Ik ben een betere rozetuurder. Ik ben benieuwd naar de uitslag van jouw bloedtest! Duimen!