bijna twee weken overtijd maar negatieve tests?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Picasso91, Oct 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. difrax21

difrax21 Lid

Oct 9, 2013
    49
    0
    0
    We willen graag zwanger worden!
    oke ja ik denk dat de dokter dat moet bekijken en met een test daar of wat ik al zei bloedtest. Dan weet je meer, maar je bent ook duizelig enzo? Ik wil je niet bang maken hoor maar houd ook rekening met misschien eventuele ontstekingen etc kan van alles zijn. Dus dat je dan niet telang wacht, als je steeds meer rare pijntjes krijgt ofzo.

2. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

Sep 4, 2013
    955
    0
    0
    Ja, heb al sinds mijn NOD af en toe beetje buikpijn, dan denk ik steeds dat ik ongesteld wordt maar gebeurt steeds niet. Vandaag ook duizelig, maar dat is voor het eerst. Ben ruim een week voor mijn NOD wel erg misselijk geweest..

3. difrax21

difrax21 Lid

Oct 9, 2013
    49
    0
    0
    We willen graag zwanger worden!
    Mijn nod was 26.09.2013 en ook toen voelde ik mij zoals altijd wat lichte krampjes vooral tegen de avond en snachts en in de ochtend was er helemaal niets meer en toen ook weken na die nod overtijd zijn lichte krampjes en misselijk. Dus ik dacht ook echt van ooh echt!! Maar de testen bleven negatief dat was eigenlijk t enige waardoor ik dacht van huh wat raar en waarom want k voel me zo raar.
    maar de laatste week voelde me ik normaal geen krampjes meer en geen misselijkheid dus k dacht ook dat ik misschien infectie of dergelijke had. Maar nu kwamen de rooie duiveltjes spontaan en realiseerde ik me dat door stress je lichaam veel kan doen..

Ik hoop voor jou dat t alsnog positief word dat gebeurd ook vaak hoor!

4. werveltje

werveltje Niet meer actief

Hier ook zoiets....
    sinds april gestopt met de pil, wel al 2x zwanger geweest maar helaas 2x VMK. Laatste menstruatie was 22 sept en ben voorheen keurig na 29 ongi geworden. Tot op heden (DAG 37) geen ongi te bekennen, maar ook geen posi test. Heel irritant, je weet niet waar je aan toe bent. Ik weet eigenlijk vrijwel zeker dat ik niet zwanger ben, maar laat me dan gewoon ongi worden dan kunnen we door.

5. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

Sep 4, 2013
    955
    0
    0
    Hmm, ga nu echt ongeveer dood van de lage rugpijn. Zul je net zien dat ik straks na een huisartsbezoek ongesteld word (nu nog niets)..

6. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

Sep 4, 2013
    955
    0
    0
    Kan vrijdagmiddag langskomen (en als ik eerder ongesteld word afbellen). Ze zeggen dat bloedtest niet beter is dan urinetest..?

7. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    @Picasso91

Meis maak je niet te druk! Helaas herken ik je angst wel, want ik testte inderdaad twee weken later pas positief na NOD...en is uiteindelijk een BBZ gebleken. Gelukkig komt een BBZ niet heel vaak voor (is mij vertelt). Je bent alert en meer kun je niet doen! Je leest ook wel op forums dat er vrouwen zijn die pas weken later positief testen en een normale zwangerschap hadden. Laten we hopen dat dit laatste op jou van toepassing is en anders hoop ik dat je snel ongesteld wordt.

Mij is inderdaad ook verteld dat een bloedtest geen meerwaarde heeft op een urinetest. Een bloedtest geeft met name aan hoeveel hcg je in je bloed hebt en hieraan lees je af hoelang je ongeveer zwanger bent.

Succes!

8. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

Sep 4, 2013
    955
    0
    0
    Meh.. vanmiddag bin HA geweest maar volgens haar was een bloodtest echt niet beter dan urinetest. Ze wilde wel prikken om te kijken of mijn schildklier misschien ontregeld is. Morgen drie weken overtijd.

9. tetta

tetta Fanatiek lid

Apr 19, 2011
    3,430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een onzin. Een bloedtest is zeker wel duidelijker als een urinetest!

10. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Ah balen! Wanneer krijg je uitslag van je schildklier test? Difrax ben jij nog bij de HA geweest uiteindelijk?

11. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

Sep 4, 2013
    955
    0
    0
    Ik kan dinsdag al bellen, dan is de uitslag wss binnen, anders woensdag.

Tsja, de HA was heel stellig, ik heb nog een beetje lopen doordrukken dat het voor mijn gemoedsrust wel fijn zou zijn, maar ze gaf niet toe. De vrouw die mijn bloed prikte vond het ook een beetje gek, maarja.

De HA heeft nog wel even duidelijk uitgelegd hoe je het beste aan je baarmoederslijm/afscheiding kunt zien wat je vruchtbare dagen zijn, en volgens die beschrijving heb ik dat denk ik veel later dan gedacht gehad, pas een weekje geleden ofzo. Maar mijn man en ik zijn ook braaf doorgegaan met proberen dus wie weet :p

12. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Wat zei ze over dat slijm? Wel jammer dat ze niet toegaf hihi Maar ja dan maar vertrouwen hebben en weer ff afwachten..!

13. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

Sep 4, 2013
    955
    0
    0
    Hihi, dat had ik met opzet niet gedetailleerd weergegeven omdat het niet meteen een lekker verhaal is. Maar ze zei dat je vaak een dag of 4-5 wat dikker, wit, plakkerig slijm hebt (ze zei zelfs 'plakkerig, je kunt er een beetje draden van trekken zoals van kauwgom':D:). Op die dagen ben je waarschijnlijk vruchtbaar.

14. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

Sep 4, 2013
    955
    0
    0
    :( Gisteravond ongesteld geworden en inmiddels echt kromliggen van de pijn. Ik kreeg op mijn 16e de pil van de huisarts omdat ik altijd extreme pijn had, hielp een klein beetje maar nu ik ermee gestopt ben is het dus weer ontzettend erg. Heb nu extra zware ibuprofen voorgeschreven gekregen maar dat helpt nog niet echt genoeg..

15. LindseyV21

LindseyV21 Nieuw lid

Nov 4, 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal

ik heb een vraag waar hopelijk iemand op kan beantwoorden
    ik heb een spiraal al bijna 2 jaar.
    maar sinds een paar weken heb ik akelige onderbuikpijn en me buik is vaak opgezwollen, heb paar dagen geleden een test gedaan maar de test was negatief ( niet zwanger) maar mischien dat het ook aan mij lig dat ik het te graag wil maar ook ik heb me vragen erover want ben al bijna 2 maanden niet meer ongesteld geworden , kan dat omdat ik nog mijn spiraal heb dat ik deze symptomen heb of zou het toch wezen dat ik zwanger blijk te zijn maar dat ik te vroeg een test heb gedaan ? iemand die mij kan helpen naar mijn vraag?

Gr, LindseyV21

Share This Page