Morgen gaan wij een weekendje naar Zandvoord Sunparks. Maar hoe zwemmen jullie met jullie dreumes? Nog in een babyband of met bandjes om de armen? Ik wil namelijk niet vast zitten aan het peuterbadje en ook zelf even lekker kunnen zwemmen samen.
afhankelijk hoe oud hij/zij is. Jamie heeft tot 8 mnd met een babyband gezwommen daarna met vlindertjes.....
Hij is nu 17 maand. Hij zat er nog in toen hij 10 maand was, dat is ook de laatste keer geweest dat we met hem gezwommen hebben.
Vanaf 1 jaar zijn wij met vleugeltjes gaan zwemmen, ze moest er even wat handigheid in krijgen, maar dat had ze snel genoeg door
dan kan je gewoon met vlindertje gaan zwemmen, let alleen wel op de maat van die vlindertjes, ze gaan op gewicht.
Bedankt voor jullie reacties, dan gaan we dat proberen! Moeten we ze morgen nog wel even halen hihi. Denk dat we de band wel even mee nemen voor de zekerheid.
waar halen jullie die vlindertjes voor kleintjes van een jaar? Ik ben bij Prenatal en bart smit geweets en die hadden ze niet.
Ik haal ze morgen bij het zwembad zelf, ik neem aan dat ze ze daar wel hebben. Is een gewone band ook nodig?
oke daar kan ik morgen ook wel even kijken. Ik heb voor haar verjaardag een babayfloat gekocht tot 10 kg. Ik denk dat ze daar nu net overheen is. Is dat heel erg??
Ik wist niet dat kleine kinderen al mogen zwemmen vleugeltjes. Mijn zoontje vindt de babyfloat helemaal niks meer sinds hij 1 jaar is dus ga binnekort maar eens opzoek naar vleugeltjes. Dankje voor de tip