Zoo, ik irriteer me aan alles. Mijn man kan niets goed doen, mijn zoontje hangt irritant om me heen(zeurend), ahhh laat die baby nu maar komen hoor..
Nou idd, kan van man en kind niets hebben, honden krijgen alleen snauwen van me, mijn ouders worden niets bespaard.. Ik zie en hoor het mezelf doen, maar kan me niet inhouden....erg he..
Vast, dan maakt de irritatie enz plek voor andere emoties. Hier ook 1, stik chagarijnig. Laat de baby maar komen
Meiden laten we de baby s maar zsm geboren worden, zijn we weer gezelliger voor derest van het gezin en familie.. Denk ook gewoon dat we moe zijn, allerlei klachten hebben, ms onzeker zijn, en dat het tijd is dat de beeb eruit komt. Kunnen jullie het ook niet ombuigen? Ik zeg telkens tegen mezelf reageer het op iets anders af, maar dat lukt me nite. Ik reageer in een opwelling.
Heel herkenbaar!!! Ik ahd het zelfs zo dat de dag dat ik moest bevallen ik heel boos werd. Ik zou ingeleid worden maar had totaal geen zin. Was zelfs zo dat ik zoiets had vandaag wil ik geen weeen doe het morgen maar. Zelfs tijdens de weeen en het persen had ik geen zin. hahahhaha Gelukkig had ik snel mijn kindje in mijn armen en waren de buien voorbij.
Oh dear, ik hoop niet dat mij dat ook gaat gebeuren. Tot zover helemaal geen last van heftige emo buien gehad. (Maar goed, ik slik dan ook een antidepressivum, dus kan daar aan liggen.) Sterkte ermee, meiden! Hopelijk zijn jullie snel "Pregzilla af" en kunnen jullie lekker van jullie wondertjes genieten.
Gelukkig ben ik niet de enige . Ik denk dat het is omdat ik zo zit te wachten. Ik kan niet op of om met die enorme buik en zie alleen maar werk liggen thuis. Wanneer we even met zijn drietjes weg zijn gaat het wel. Alleen dan irriteer ik me weer aan al die mensen waarvan de ogen bijna uit hun kassen vallen, aangezien ik de allereerste experimentele zwangere vrouw op de wereld ben. Ik weet trouwens dat het nergens op slaat hoor maar ik kan er niks aan doen. Grrrraaauuwwwrrr .
Nee je bent zeker niet de enige hoor Ik zei gisteren tegen m'n vriend dat ik geld ga vragen aan al die mensen die lopen te staren. Dan kan ik denk ik wel stoppen met werken
Hier hetzelfde gevoel hoor.... Ben ook chagarijnig en alles irriteert me. Het liefst ga ik mijn eigen gang en doe ik alleen mijn eigen ding (lekker egoistisch eigenlijk) Maar ja hier nog 3 kindjes om me heen en een aantal katten enz. dus die vlieger gaat niet op. Van mij mag die kleine echt wel komne, maar ja ben nog niet overtijd dus eigenlijk mag ik niet klagen.