Hallo moeders en pre moeders Ik heb een vraagje... Ik ben nu ruim 13 weken zwanger en moet nu gaan kijken naar een instantie voor kraamzorg.. In mijn regio (en in mijn verzekering) raden ze er 3 aan: - Kraamzorg De Waarden; - ZIN Kraamzorg; - Careyn Kraamzorg Heeft iemand ervaring met deze kraamzorg instanties? Heb wel wat ervaringen hier gelezen, maar deze komen uit 2007 enzo, dus wellicht is er al heel wat veranderd!! Ik hoor graag reacties... Ik moet het namelijk op gaan geven binnen een week aan mijn verzekering... xxx Rianne
Ik ken alleen Careyn, in de regio Den Haag. Was er de 1e keer tevreden over dus heb nu weer daar de kraamzorg aangevraagd. Maar ik ken de andere 2 die je noemt niet en ik denk dat Careyn ook niet in elke regio hetzelfde is... Misschien moet je even je regio erbij zetten, dan zul je wat specifiekere reacties kunnen krijgen!
Bedankt voor je reactie...! Ja dat is niet zo handig! Ik woon in Gouda....! Over Careyn heb ik geen slechte ervaringen gelezen, maar wel over die andere 2... Maar zoals ik eerder aangaf in mijn bericht dateren die berichten uit 2007 en 2010....
Ik had ook iemand van Careyn, ik werk er zelf dus vandaar dat ik voor deze instantie heb gekozen. Het is mij uitstekend bevallen.
Als je van plan bent om BV te gaan geven, zou ik even gericht daarop ook kijken of ze BV-certificaten hebben.
De waarden! Helemaal super, goede communicatie , borstvoedings certificaaten. Goede begelei bij bv. Zorgvolle zusters die met je mee leven. Die ook extra interne opleidingen krijgen .Super dus . Bij mij komen ze over paar weken voor de tweede keer.!
Bij mij gaf de vk al bij de intake twee namen van kraamzorgbureaus waar zij veel mee samenwerkten en tevreden over waren - en van die twee kreeg op de site van mijn zorgverzekering de een een 6 en de ander een 8 - en daar ben ik op afgegaan. (een goede tactiek als je door de bomen t bos niet meer ziet: de eerste aanbieder waarover ik onafhankelijk van elkaar twee goede referenties hoor, die wordt t) Je verlos weet precies wat zij aan de verschillende bureaus heeft, dus die kan je zeker adviseren.
Ik heb de Waarden gehad en is zeer goed bevallen, dus ik kies hier weer voor! Ook wbt bv vond ik ze goede begeleiding hebben. Succes ermee!
Bedankt voor alle reacties!! Mijn vk heeft deze 3 aangeraden en ook mijn zorgverzekering zegt geen onderscheidt te maken tussen deze instanties, dat ze alledrie goed zijn... Maar aan de reacties te zien ga ik denk ik voor De Waarden.... Heb nog een paar dagen
ik ben ook erg tevreden over de waarden. ze komen over ong 8 wkn voor de 3e keer! kan niet wachten! 2 keer tranen met tuiten als de kraamhulp wegging!
Ik woon in Gouda en zit bij De Waarden ben zeer te spreken. Alles was goed geregeld en had bij de eerste een super kraamhulp hoop haar dit keer weer te krijgen