bijna uitgerekend en kindje minder voelen..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door imke, 12 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. imke

imke Actief lid

26 sep 2006
    187
    0
    0
    Verpleegkundige
    Uden
    Ik ben bijna uitgerekend maar voel sinds 2 dagen het kindje zoooo weinig!
    Alleen soms wat geschuif maar ook dit is veel minder dan voorheen.
    Nu weet ik dat het kindje minder ruimte krijgt, maar hoeveel voelde jullie nog het kindje bewegen rond deze tijd?Iemand ervaring?Mijn placenta ligt ook aan de voorkant, dus kan er ook mee te maken hebben.
    Vind het ook zo stom om hiervoor de vlk te bellen.

Alvast bedankt!

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik denk wel dat je vk wilt dat je hem / haar belt!
    Bellen hoor!

3. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    als je je ongerust maakt de VK echt bellen. Dat is heel belangrijk!. Bij een vriendin van mij zorgde dit dat zij extra echo's kreeg en dat de bevalling is opgewekt omdat dit beter was voor het kindje! je onrust niet wegstoppen dus, maar bellen!

4. daffie

daffie Lid

8 jan 2007
    50
    0
    0
    Dordrecht
    Ik dacht ook van ik ga mijn verloskundige niet bellen nadat ik 3 dagen mijn baby minder had gevoeld. (zo'n 3 tot 4 keer per dag) :(
    Maar toen ik op controle was vroeg ze hoevaak ik de baby per dag voelde dus toen zei ik het en heeft zij gelijk het ziekenhuis gebeld voor een hartfilmpje (van de baby).
    Maar ja eenmaal in het ziekenhuis was de baby zo druk dat ik 2 uur aan de ctg heb moeten liggen omdat ze wouden zien hoe hoog de hartslag was als het rustig was maar ja dat lukte niet echt de baby bleef gaan.
    Ik schaamde me eigen echt heel erg want ja ik kwam daar toch omdat ik de baby bijna niet voelde bewegen :oops: (kan je zien dat je kind je nu al goed voor lul kan zetten he :) )
    Dus bel toch de verloskundige maar even op gewoon voor de zekerheid, ik weet nu ook dat alles gewoon goed is met de baby en daar gaat het om toch.

Groetjes van Daffie

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik zou ook zeker bellen!
    sinds vorige week vrijdag voelde ik mijn kleintje ook minder, heb nu al 5x aan de CTGgelegen, en 4 echo's gehad. ze houden mij en de kleine goed onder controle vanwege te weinig vruchtwater en ben ineens medisch verklaard.,

dus gewoon bellen!

6. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Yep gewoon bellen. Zo heb je altijd de zekerheid. Je kan beter een keer teveel dan te weinig bellen.

Liefs,
    Duveldraakje

7. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    gewoon bellen ze zijn er voor je

8. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik zou zeker bellen

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik zou ook bellen als ik jou was. Ik voelde mijn baby ook erg weinig tot niet. Ook ik werd ineens een medisch gevalletje en de bevalling moest zelfs opgewekt worden ivm veiligheid voor de kleine!

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik voelde mijn kindje op het laatst ook minder ( nouja, laatst, ik was 10 dagen overtijd ;) )
    Toen hadden ze een echo gemaakt en bleek dat ik geen vruchtwater meer had omdat de placenta het bijna niet meer deed :( Toen is gelijk de bevalling opgewekt.
    CTG was trouwens wel goed.

Dus bellen meis!
    Succes!

11. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    em imke al gebeld?

12. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Dat vroeg ik me dus ook al af. Misschien is ze wel meteen doorgestuurd naar het ZH.

Liefs,
    Duveldraakje

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik kwam ook al kijken hoe het er hier voorstond...wacht nog wel even af.

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    :confused: Wat is het stil hier? Ben erg benieuwd of je gebeld hebt en hoe het is gegaan... Hopelijk is alles goed.

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    misschien is ze al bevallen ;)

Hoop dat alles goed is met haar en met haar kleintje!

16. imke

imke Actief lid

26 sep 2006
    187
    0
    0
    Verpleegkundige
    Uden
    Sorry, duurde even want internet deed het niet gister ha ha...

Ik heb de verloskundige gebeld, zij gaf het advies om een paar keer flink warm te douchen. Ik heb erg veel harde buiken en volgens haar is dat de reden dat ik het kindje minder voel. Na zo douche voel ik het kindje wel meer maar vind het nog steeds een stuk minder dan eerst!Als ik me nog ongerust maak mag ik weer bellen en komt ze kijken.. Vannacht heeft de kleine wel goed bewogen, dus ik wacht nog maar af. Woensdag toch controle dan nog maar even bespreken.

Was ik maar vast bevallen...vind die laatste weekjes best eng!

doeg!

Deel Deze Pagina