Ook voor een jongensnaam... Na heel vaak meelezen en ideeën op doen, mag ik dan nu eindelijk zelf een onderwerp openen. Ik heb heel wat namen op deze site opgedaan, ik ben nu benieuwd welke naam uit mijn lijstje jullie leuk/mooi vinden. Andere suggesties zijn ook altijd welkom! Groetjes, fuJ
Absoluut Siem! Vind ik een leuke vlotte jongensnaam. Fenn is ook leuk, net wat anders dan normaal. Sil ken ik persoonlijk alleen als meisjesnaam, is dan waarschijnlijk unisex maar ik heb er niet zoveel mee. Mees hoor je al veel te vaak en zou ik dus niet doen...
Hmm.. Heb eigenlijk bij elke naam wel iets.. Flauw he Sil vind ik te 'gtst hip' Fenn moet ik aan Fenne denken en dat is een meisjesnaam. Zou dan zelf eerder voor Senn kiezen. Siem vind ik te fries klinken en moet aan postbode Siemen denken Mees wel leuk maar niet stoer genoeg ofzo. Maar als ik moest kiezen zou ik denk ik toch voor Mees gaan Toch vind ik de stijl van de namen wel leuk. Heb je nog meer opties? (ben zelf ook nog hard aan het nadenken)
Mees! En daarna Siem. Moest er erg aan wennen maar ken een heel leuk jongetje wat zo heet en nu vind ik het een hele leuke naam. Liefs