Ben erg benieuwd naar de meiden die zwanger zijn: Werd je zwanger door elke dag te klussen? Of zaten er vele dagen tussen? Was je hier bewust mee bezig? Ik ga voor ronde 5, en vraag me af of mn man en ik het moeten proberen om elke dag te klussen, of dat onze kans vergroot om zwanger te worden? Is in ieder geval wel vermoeiend Ik hoop op vele antwoorden....
wij hebben 6 rondes gedacht op het goede tijdstip te klussen...Echter toen had ik het idee ineens dat ik mijn eisprong wel eens veel later of eerder zou kunnen hebben... Vervolgens in ronde 7..meteen na nod begonnen met om de dag klussen tot aan de volgende nog,.En niet geheel zonder resultaat succes!
We've cheated a little bit... Ik heb ovulatietesten gebruikt en 2 dagen achter elkaar seks gehad na een positieve test, toen bleek ik zwanger te zijn!
Wij deden het om de anderhalve dag, dus bv. maandagochtend en dan weer woensdagavond. Hebben de zaterdagavond gevreeen, de zondag was mijn eisprong. Wij waren er wel bewust mee bezig, elke eisprong is een kans en zoveel eisprongen had ik niet. Ik had trouwens geen idee wanneer ik een eisprong kon verwachten, vandaar wel de regelmaat in het vrijen, zo zouden we altijd goed zitten. groetjes, Snoopy
Neej niet bepaald haha. Bij ons was het gewoon zo pats boem raak. Begin mei was mn spiraal eruit. En daarna 1 keer ongesteld geweest. Denk niet dat het hier echt mee te maken heeft. Meer gewoon hoe vruchtbaar je zelf bent.
Ik blijf dat raar vinden, hoewel ik het nu al zo vaak gelezen heb om dat 'klussen' te noemen. Ik heb de hele tijd het idee van een een paartje wat de slaapkamer aan het bijverven is ipv te vrijen. Anyway, ik geloof niet dat je iedere dag moet vrijen, sperma kan in soms tot wel 5 dagen in leven blijven in jouw lichaam dus als je rond je eisprong om de dag ofzo vrijt dan heb je een aardige kans lijkt me! Ik ben heel erg snel zwanger geworden en als ik terug reken van de leeftijd die ons kindje heeft volgens de echo, ben ik zwanger geraakt op een dinsdag of woensdag terwijl wij die zaterdag en zondag sex hebben gehad.. (terwijl ik dacht mijn eisprong allang gehad te hebben)
hoi,wij hebben wel dagen geklust. dag in dag uit,en ja hoor kop op nul en voor dat we het wisten was ik zwanger
Dit is niet helemaal waar, heeft meer met het zaad te maken of het slim is om elke dag te vrijen. Bij goed zaad kan het geen kwaad, bij verminderde zaadkwaliteit is het beter om om de dag of 2 dagen te vrijen, zodat het zaad weer goed aangemaakt kan worden. Zaad blijft zo'n 2 tot 5 dagen leven, afhankelijk van de zaadkwaliteit en het slijmvlies in je baarmoeder, dus een combinatie ervan. Een aangezien je niet weet hoe de zaadkwaliteit is als je niet in de medische molen zit, kan je beter maar om de dag of 2 dagen vrijen, dan zit je over het algemeen altijd wel goed. Wij vonden om de dag wat veel en om de 2 dagen wat weinig (wilden ei absoluut niet mislopen), dus vandaar om de anderhalve dag.
wij hebben de laatste maand om de dag geklust en ik had toen het randjesfietsen uitgeprobeert dus of dat het ook heeft gedaan geen idee maar toevallig was het zeker hihi
Tsja wist ongeveer wel wanneer m'n vruchtbare dagen er waren dus in eerste instantie 3 x achter elkaar geklust en toen een dag niet en toen nog een keer........het heeft geholpen
wij hebben 2 x geklust in de bewuste maand..mannetje is internationaal chauffeur dus weinig thuis, dit was de eerste maand dat ie het goede weekend thuis was maar ja ook maar 2 dagen dus langer ook niet kunnen klussen maar ja het blijkt zelfs 2x kan genoeg zijn