bijna uitgerekend en twijfel meisjesnaam

Discussie in 'Babynamen' gestart door babygirl2015, 15 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welke naam vinden jullie mooier

1. Jailyn

2. Jadey

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. babygirl2015

babygirl2015 Actief lid

15 feb 2015
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi mede (bijna) mama's,

Ik ben over een paar dagen uitgerekend en begin ineens weer te twijfelen over de naam voor onze dochter.

We willen graag een aparte naam en hebben gekozen voor Jailyn (djeelin). Nu twijfel ik plotseling tussen Jailyn en Jadey, waarvoor zouden jullie kiezen als je tussen deze 2 namen moest kiezen?

Alvast bedankt :)

2. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Als je graag een aparte naam wil zou ik eerder gaan voor Jadey als Jailyn, want die laatste lees ik hier de laatste tijd echt erg vaak. Anderzijds denk ik ook altijd: blijf bij je eerste keuze en laat je niet op het laatst in de war brengen door je hormonen

Beide namen zijn niet echt mijn smaak, dus daar kan ik niet over meedenken.

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Jadey
    en anders jaylinn

4. babygirl2015

babygirl2015 Actief lid

15 feb 2015
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben indd bang dat het hormonen zijn jozefien. Zo onzeker ineens dat getwijfel zo een paar dagen voor de uitgerekende datum. Je weet bij zo iets definitiefs nooit of je de juiste keuze maakt. we hadden eerst maandenlang een andere naam echter beviel iemand die heel dicht bij ons stond en ze gaf toevallig haar dochtertje de naam die wij hadden bedacht. Die naam wilden we daardoor niet meer gezien we elkaar haast wekelijks zien.

Nu hebben we sinds een paar weken de keuze gemaakt voor Jailyn en is het misschien gewoon nog even gewenning waardoor ik twijfel. Vind de naam super mooi echter ben er misschien nog niet helemaal aan gewend, als ik nu nog overstap zal ik helemaal de tijd niet hebben om te wennen ben ik bang.

MamaChantal, die schrijfwijze vinden we iets minder mooi, vooral vanwege de dubbele n.

Bedankt (alvast) voor jullie reacties!

5. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Jailyn. Jadey vind ik niet zo leuk.

6. Humava

Humava Niet meer actief

Jadey vind ik leuker.

7. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Jailyn moet bij de andere naam aan JD denken van Scrubs.

8. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Jadey

9. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Jailyn! Jayde doet me denken aan de jongens variant jayden, ken er inmiddels al 4 die zo heetten dus die naam komt me keel uit zo langzamerhand haha

10. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Om eerlijk te zijn, ik vind geen van beiden mooi. Die tweede naam klinkt meer als een jongensnaam. Maar om eerlijk te zijn: ik hoop dat je nog een betere naam vindt voor je kindje!

11. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.812
    5.949
    113
    Vrouw
    Wat dacht je van jade? :)

12. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Ik zou echt bij de eerste keus blijven, Jailyn dus.
    Anders ga je echt spijt krijgen denk ik.
    Bij zoontje wilde ik op t laatst ook switchen maar ben zo blij dat we dat niet gedaan hebben!

13. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Beide niet mijn smaak maar ik zou voor Jailyn (maar dan schrijven als Jaylin) gaan omdat dat nog steeds passend is als ze ouder is. Jadey is te kinderlijk. Jade of Jada vind ik een stuk mooier.

14. Manoya

Manoya Niet meer actief

15. babygirl2015

babygirl2015 Actief lid

15 feb 2015
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    #15 babygirl2015, 16 feb 2015
    Laatst bewerkt: 16 feb 2015
    Bedankt voor jullie reacties!

Over Jade en Jada hebben we t al gehad alleen komen die een paar x voor onze omgeving en daarnaast vond vriend die namen niet zo mooi waardoor ze afvielen.

De schrijfwijze was indd een lastig punt om over uit te komen, ovm met het "schrijvend" niet af willen kunnen korten naar Jay vanwege mannelijke vrienden die zo heten. Daardoor sprak Jailyn ons iets meer aan en vind het ook mooier staan naast de 2e naam.

Ik denk dat Anna wel een goed punt heeft, morgen ben ik uitgerekend en ik ben misschien nog wel banger om nu nog te wijzigen van naam dan dat ik nog niet helemaal gewend ben aan Jailyn (gezien ik wel zeker weet dat ik die naam in elk geval mooi vind)

16. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Allebei absoluut niet mijn smaak, maar ik zougaan voor Jadey omdat Jailyn vast altijd verkeerd geschreven gaat worden.

17. Manoya

Manoya Niet meer actief

Jadey kan net zo goed verkeerd geschreven worden, ik heb namelijk een Jadie op de groep. :)

18. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Tja, het zijn allebei lastig te schrijven namen. Wat is de meest gangbare schrijfwijze voor Jaylinn, zo? Is dat geen idee voor ts?

19. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Ik zou jaylinn kiezen of jayla .

20. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305