Hoi mede (bijna) mama's, Ik ben over een paar dagen uitgerekend en begin ineens weer te twijfelen over de naam voor onze dochter. We willen graag een aparte naam en hebben gekozen voor Jailyn (djeelin). Nu twijfel ik plotseling tussen Jailyn en Jadey, waarvoor zouden jullie kiezen als je tussen deze 2 namen moest kiezen? Alvast bedankt
Als je graag een aparte naam wil zou ik eerder gaan voor Jadey als Jailyn, want die laatste lees ik hier de laatste tijd echt erg vaak. Anderzijds denk ik ook altijd: blijf bij je eerste keuze en laat je niet op het laatst in de war brengen door je hormonen Beide namen zijn niet echt mijn smaak, dus daar kan ik niet over meedenken.
Ik ben indd bang dat het hormonen zijn jozefien. Zo onzeker ineens dat getwijfel zo een paar dagen voor de uitgerekende datum. Je weet bij zo iets definitiefs nooit of je de juiste keuze maakt. we hadden eerst maandenlang een andere naam echter beviel iemand die heel dicht bij ons stond en ze gaf toevallig haar dochtertje de naam die wij hadden bedacht. Die naam wilden we daardoor niet meer gezien we elkaar haast wekelijks zien. Nu hebben we sinds een paar weken de keuze gemaakt voor Jailyn en is het misschien gewoon nog even gewenning waardoor ik twijfel. Vind de naam super mooi echter ben er misschien nog niet helemaal aan gewend, als ik nu nog overstap zal ik helemaal de tijd niet hebben om te wennen ben ik bang. MamaChantal, die schrijfwijze vinden we iets minder mooi, vooral vanwege de dubbele n. Bedankt (alvast) voor jullie reacties!
Jailyn! Jayde doet me denken aan de jongens variant jayden, ken er inmiddels al 4 die zo heetten dus die naam komt me keel uit zo langzamerhand haha
Om eerlijk te zijn, ik vind geen van beiden mooi. Die tweede naam klinkt meer als een jongensnaam. Maar om eerlijk te zijn: ik hoop dat je nog een betere naam vindt voor je kindje!
Ik zou echt bij de eerste keus blijven, Jailyn dus. Anders ga je echt spijt krijgen denk ik. Bij zoontje wilde ik op t laatst ook switchen maar ben zo blij dat we dat niet gedaan hebben!
Beide niet mijn smaak maar ik zou voor Jailyn (maar dan schrijven als Jaylin) gaan omdat dat nog steeds passend is als ze ouder is. Jadey is te kinderlijk. Jade of Jada vind ik een stuk mooier.
Bedankt voor jullie reacties! Over Jade en Jada hebben we t al gehad alleen komen die een paar x voor onze omgeving en daarnaast vond vriend die namen niet zo mooi waardoor ze afvielen. De schrijfwijze was indd een lastig punt om over uit te komen, ovm met het "schrijvend" niet af willen kunnen korten naar Jay vanwege mannelijke vrienden die zo heten. Daardoor sprak Jailyn ons iets meer aan en vind het ook mooier staan naast de 2e naam. Ik denk dat Anna wel een goed punt heeft, morgen ben ik uitgerekend en ik ben misschien nog wel banger om nu nog te wijzigen van naam dan dat ik nog niet helemaal gewend ben aan Jailyn (gezien ik wel zeker weet dat ik die naam in elk geval mooi vind)
Allebei absoluut niet mijn smaak, maar ik zougaan voor Jadey omdat Jailyn vast altijd verkeerd geschreven gaat worden.
Tja, het zijn allebei lastig te schrijven namen. Wat is de meest gangbare schrijfwijze voor Jaylinn, zo? Is dat geen idee voor ts?
Beide niet mijn smaak, maar ik zou voor Jailyn gaan Ben niet zo voor namen die op -y eindigen Ik zou dit wel uitspreken als Jaylin