Als je een aparte naam wil Jadey! Jailyn hoor je de laatste tijd zo vaak dat hij niet echt apart meer is.
Ik zou de i en de y echt omdraaien bij Jaylin, jou spelling vind ik vreemd en het is voor jedochter makkelijker de meest gangbare spelling te hebben. Andere spelling om orgineler te zijn is niet zo origineel meer Jadey is de engelse jongensnaam JD voluit geschreven en ik vind het ook echt een jongensnaam. Jaylin vind ik wel leuk of misschien is Jaylee nog wat voor je?
De reden waarom we voor deze spelling gaan is niet om aparter te zijn maar omdat we bang zijn dat het anders afgekort word naar Jay en dat vinden we niks vanwege mannelijke Jay's in onze kring. Gezien de poll en sommige nuttige adviezen denk ik dat we het laten bij onze originele keus. Vind het stiekem wel jammer dat sommigen willen aangeven de namen "vreselijk" te vinden gezien dat niet de vraag was. Niet iedereen hoeft het mooi te vinden natuurlijk. Zou ook gek zijn als iedereen dezelfde namen mooi vind want dan zou iedereen hetzelfde heten, super bedankt voor alle reacties waarin jullie hebben gekozen tussen de 2 namen waar de poll uit bestaat !
Ik kan Jailyn slecht uitspreken (en als ik het niet kan, ben ik vast niet de enige want ik heb geen spraakgebrek of zo ), dus ik zou voor Jadey gaan.
De jay willen we echt ontwijken, het blijft qua uitspraak echter wel hetzelfde. De andere optie is nog Jaelyn
Ik vind Jailyn zelf wat vrouwelijker 'eruit zien' dan Jaylin maar dat is maar puur mijn persoonlijke mening. Komt denk ik door een paar Jay's in fam en vriendenkring De afkorting mag ook wel in spreektaal jay zijn maar geschreven liever niet..
Wat is er zo erg aan de afkorting jay? Ik zou liever de afkorting jay hebben dan een rare spelling En als jullie zelf het nooit afkorten zullen anderen het ook niet zo snel doen
Dat is misschien wel zo.. op zich is er minder mis mee dan ik denk.. Toch zou ik dan eerder voor Jaelyn gaan dan Jaylin (vind het denk ik gewoon iets mooier lyn dan lin)
ik zou dan voor Jaelyn gaan. Jailyn komt op mij over alsof je OF origineel wilde zijn door dan maar een rare spelling te doen OF dat je gewoon echt niet wist hoe je de naam moest schrijven en dus dit maar hebt gedaan. (ik snap je gedachte met jay hoor, maar dat verhaal kun je er natuurlijk niet haar hele leven bij vertellen )
Ik vind Jaelyn ook mooier bij nader inzien! Had m al n keer voorbij zien komen op een forum.. helaas probeer ik al heel de dag vriend over te halen en die blijft Jailyn mooier vinden dan Jaelyn.. ik hoop dat hij zich nog bedenkt en toestemt maar ik heb er een hard hoofd in..