Jailyn vind ik niet zo apart meer, zou dan eerder voor Jadey gaan, die kun je ook leuk afkorten naar Jade. Vind je Jayla niks?
Jailyn hoor ik ook hier in de omgeving vaak. Op verschillende schrijfwijzes: Jaylinn/Jaelyn etc. Absoluut niet mijn smaak en ook een naam die erg van het moment is. Jadey vind ik een stuk origineler! Misschien geschreven nam Jade en dan als roepnaam Jadey? Komt een stuk volwassener over, bij Jadey kan ik me niet goed een volwassen vrouw voorstellen. Bij Jade wel.
Dank jullie wel voor de reacties! Dat is dus het lastige.. Jade vind vriend te hard klinken, ik vond die naam eerst ook mooi maar kan hem daarin wel weer begrijpen. In mijn omgeving zelf heb ik de naam Jailyn/Jaelyn gelukkig nog geen 1 x gehoord. Zal mogelijk nog wel komen maar daar ontkom je niet aan ben ik bang. Ik vindhet aparte minder belangrijk dan dat ik het ook echt mooi vind.. gezien ik al uitgerekend ben denk ik dat we t moeten houden bij wat er al hadden zodat ik minder kans op spijt naderhand heb.. lastig hoor die definitieve keuzes hihi
Of je nou Jaylinn, Jaylyn, Jaelin, Jaelynn, Jailyn, Jailynn (of nog een andere variant) heet, je zal soms je naam moeten spellen. So what, er zijn wel meer namen die je moet spellen. In jouw geval zou ik liever voor Jaelyn gaan, omdat daar niet het woord 'jail' in zit.