hoi dames wat is het ongelooflijk moeilijk om wederom een leuke jongens naam te vinden ! zo een beetje alles wat ik tot nog toe leuk vond is echt enorm populair geworden nu hebben we toch een naam gevonden die we bijde wel erg leuk en stoer vinden wat vinden jullie van nigel ? ben erg benieuwd wat er in jullie op komt
Ik ken een nigel (geschreven als naychel) en ik denk dat als ik hem niet had gekend het best een leuke naam had geweest! Vind hem alleen dus vet irritant :'), niet mijn ding dus!
Nee ik vind het niet zo .. heb er ook geen beste associaties mee. Wil je delen hoe je andere kinderen heten, of liever niet?!
In films is Nigel vaak een donkere man met een bril en nogal erg nerdy.... Dat beeld heb ik nu dus ook. Maar de voetballer maakt het wel weer een beetje goed maar ik blijf het een naam voor getinte mannen vinden.
dank je wel dames voor de reactie,s de meningen zijn nog al verdeeld zie ik de namen van mijn andere kinderen zeg ik liever niet op het forum i.v.m. privacy overigens vind ik het wel knap dat sommigen door het beeldscherm kunnen zien wat voor huidskleur ons kindje heeft maar dat terzijde ik heb 2 jongens gekend in mijn leven met de naam nigel en dat waren bijde toch echt hele schattige blanke jongetjes we zijn er nog niet 100 % over uit maar voor nu blijft hij toch boven aan het lijstje staan
vince vind ik trouwens ook helemaal geweldig maar volgens mij ontzettend populair nu dat vind ik dan echt een min puntje