Ik heb wat namen liggen opschrijven. Sommigen weer weggestreept enz. Nu wil ik een poll maken welke namen jullie mooi vinden bij S.eyhan.
Ik heb geen idee hoe je de naam van je zoontje uitspreekt. Maar vind de namen Eleni en Mikail erg leuk!
Ik heb voor Nisa en Mikail gekozen. Je zoontjes naam is Turks wil je je andere kindje ook een Turkse naam geven of maakt dat niet uit?
Ik heb voor een jongen voor Noah gekozen. Mooie naam en klinkt mooi bij S.eyhan. Tycho en Ferdi vind ik te nederlands erbij en Liam te engels. Mikail klinkt ook goed bij Seyhan, maar vind ik zelf minder mooi. meisjesnaam vind ik moeilijker om te kiezen. Heb gekozen voor Nisa, omdat ik dat zelf de leukste naam vind. Seline zou ik niet kiezen omdat de eerste klank (see-) hetzelfde is. Anisa en Eleni zijn iets minder mijn smaak, maar passen wel goed. En Zoé is een leuke naam, en past eigenlijk ook wel goed. dus uiteindelijk twijfelde ik tussen Zoé en Nisa. succes met kiezen
Als je voor Seline gaat zou ik het met een c laten beginnen. Allebei dezelfde voorletter kan lastig zijn met post Verder zou ik bij jouw zoontjes naam gaan voor Noah of Celine. Als ik niet naar je zoontjes naam kijk dan voor Liam of Zoë.. Overigens pas Chloé wel bij de naam van je zoon..
Anisa vind ik erg leuk maar Zoë ook, heb op de laatste gestemd. Mikaiel vind ik erg leuk qua jongensnaam!
Ik vind Ferdi de leukste jongensnaam bij Seyhan. Nisa en Anisa vind ik heel leuk, maar Selin ook (al is dat i.v.m. de S misschien lastiger).