We weten nog niet wat het wordt, maar voor een jongen kan ik zo een hele lijst leuke namen bedenken, denk aan Hidde, Hugo, Pepijn, Olivier, Thijs. Voor een meisje vind ik het zo moeilijk! Het wordt snel te tuttig of te apart. Ik wil gewoon een vlotte korte meisjesnaam, die niet gek is in het Engels (zoals Floor). Maar heb er nog geen kunnen vinden die het echt zou kunnen zijn. Op het lijstje staan nu: Nina, Jasmijn, Suus, Wies, Fieke. Maar hier ben ik allemaal niet kapot van. Ik vind Anne heel erg leuk, maar zo heet mijn oudste zus, dus die valt echt af. Kortom, inspiratie gezocht! Het soort namen als hierboven spreekt me aan.
Dank voor jullie reacties! Nina vind ik ook de leukste uit mijn lijstje idd. Verder is Veerle ook erg mooi, maar vind ik misschien te lieflijk. Lotte ook wel heel leuk, maar heb ik al veel in mijn omgeving... Leuke suggesties allemaal!
Ik ben pas 13 weken, maar vind het zo leuk om al over namen na te denken! We willen wel weten wat het wordt.
Janne Veere Elle Sjanne Jette Benthe Wieke Jetske Lize Laure Karlijn Jolijn Mardée Fiene Sofie Cato Leah Fee