Hallo meiden, Sinds een paar weken voelde ik onze kleine man elke dag een paar keer. Eerst zachte trillingen, en later echte plopjes die steeds sterker en harder werden. De echoscopiste zei dat dit heel goed mogelijk was, omdat de placenta achter ligt en de baby heel dicht tegen de 'oppervlakte' ligt. Ben trouwens bijna 17 weken zwanger. Alleen sinds een paar dagen voel ik hem minder, en had/heb ook vaak harde buiken. Net naar de huisartsenpost gegaan, blijkt een vaginale infectie te zijn. Creme meegekregen en daar zou het van over moeten gaan. Ik weet dat de baby zich nog kan 'verstoppen' rond deze weken, maar toch ben ik een beetje bezorgd. Gisteren trouwens nog alles gecheckt bij de gyn, baarmoederhals en baarmoedermond zijn allemaal in orde. De baby lag lekker rustig te slapen, bewoog amper. Daar ben ik wel wat van geschrokken aangezien hij met 14,5 weken zo lag te 'stuiteren'. Moet ik me zorgen maken of zal het allemaal wel meevallen? Groetjes Emma
Welnee meid, echt niks om je zorgen om te maken Je kindje is waarschijnlijk gedraaid waardoor je het nu minder (of niet) voelt. Je hoeft je kindje pas over een week of 6/7 echt regelmatig te voelen he Als je je echt zorgen maakt kun je altijd de VK bellen, maar op basis van je verhaal en dat alles gisteren nog gecheckt is denk ik dat je wel goed zit
Poeh, ben nu wel wat gerustgesteld. Dat draaien kan goed, met de echo gisteren bij de gyn 'zat' hij rechtop alsof hij aan t bidden was haha. Maar volgens mij inderdaad gedraaid. Dankjewel voor je fijne antwoord