nou meiden we moeten toch aan een nieuw topic beginnen dus bij deze hier kunnen we weer lekker verder kletsen ik zal de lijst ff uit het andere topic gaan halen, is wel zo handig
hier de laatste bijgewerkte lijst. Echo 29 sep: Meikie (echo niertjes), Daantje2011 (liggingsecho) Bezoek aan VK of gyn 26 sept: Dolfijnjes, Mumtobe21 27 sept: Prutsje, Elisabethbas 28 sept: Daanquinty, Natalie78, Karine 30 sept: waterlelie81 3 okt: Karine 4 okt: Daantje2011 6 okt: Prutsje, Meikie 10 okt: Prutsje Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Wendy3010 (jongen), Wapje(meisje), 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 9 oktober 2011: prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen) 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 15 oktober 2011: Rrianne (jongen) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 27 oktober 2011: Meikie (Jongen) 28 oktober 2011 : Guapetona (verrassing) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Oktober baby's GEBOREN: 13-09-2011: Stijn zoontje van Poookie, weegt 2060 gram, 45cm (36w+3) 15-09-2011: Davey zoontje van Wherona, weegt 3125 gram, ... cm (34w+3) 19-09-2011: T. zoontje van boerderijmama, weegt 2675 gram, 51cm (36w+6) 23-09-2011: Loïs dochter van Rica, weegt 2895 gram, 49 cm (38w+4) Al 3 Jongetjes en 1 Meisjes geboren Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Dolfijnjes - 24 jaar - Friesland Rrianne - 24 jaar - Groningen Mumtobe21 - 24 jaar - Noord-Brabant Sandra2 - 25 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel boerderijmama - 28jaar - België (nabij Turnhout) Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Meikie - 28 jaar - Boskoop Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 30 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Wherona - 30 jaar - Zandvoort Karine - 31 jaar - Lelystad Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 33 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Buddy's Mama05 <--> Mumtobe21 Sandra2 <--> Waterlelie Daanquinty <--> Prutsje Elisabethbas <--> Wendyw80 Princess01 <--> Wendy3010 Poookie <--> Wherona <--> Wapje Linda0509 <--> Dolfijnjes Natalie78 <--> Meikie <--> Rica Rrianne < --> Meikie Wapje < --> Waterlelie81
Ik heb een linkje naar dit topic in het oude topic gezet nu ga ik even liggen, hopelijk zakt de hoofd"pijn" een beetje.
vervelend mumtobe dat je zo'n lang last hebt van je hoofdpijn...hopelijk gaat het zo toch nog zakken...
naja het is niet echt hoofdpijn maar meer zeurend nu, maar misschien zit het gewoon tussen mijn oren omdat ik gister in het ziekenhuis te horen kreeg dat ik erop moest letten en moest bellen als ik hoofdpijn kreeg
ohh dat is lastig dus je gaat nu eigenlijk aan jezelf twijfelen of je nu hoofdpijn hebt??? en wat zouden ze dan gaan doen als je belt omdat je hoofdpijn hebt?
Goedemiddag meiden, goed bezig met het nieuwe topic!!! Kunnen we weer flink doorkletsen!!! @ Mumtobe, balen zeg van die hoofdpijn, maar wat jezelf altijd zegt, als je twijfelt gewoon bellen. Je voelt het niet voor niks!!! @ Rrianne, hmmm afscheiding... Heb ik nog niet gehad, dus kan je er niet mee helpen. Misschien is het wel een beginnetje van wat er nog komen gaat.... @ de rest, sorry ben ik even kwijt....Sorry, kan het hier ook niet makkelijk terug zoeken Heb hier nog even een beetje genant probleempje.... Volgens mij heb ik een mega aambei.... hebben jullie hier ervaring mee? Doet gewoon pijn....
@ DQ: Ja stom hé als ik nu bel dat ik hoofdpijn heb moet ik waarschijnlijk weer komen voor ctg, echo, bloeddruk meten urine checken etc.. maar het ziekenhuis waar ik dan naartoe moet is hier 20 minuten vandaan en de weg ernaartoe is opengebroken dus heb een half uur reistijd enkele reis.. @ Meikie: ja ik zeg het idd altijd zelf, maar t blijft lastig wat te doen als je zelf in zo'n situatie zit ik heb geen ervaring met aambeien, maar lijkt me idd verschrikkelijk pijnlijk..
Goed bezig meiden een nieuw topic alweer Ik heb alles bijgelezen alleen op de telefoon, ik zag wel dat davey waarschijnlijk volgende week naar huis mag! Dat is top nieuws @mumtobe als je het niet vertrouwt bellen! volgens mij kan jeuk oorzaak zijn van een lever of nieren die verminderd functioneren bij jou, heeft mijn vriendin ook gehad @meiden die een slechte nacht hebben gehad doe maar lekker rustig aan vandaag! @elisabethbas yeehhh 39 weken alweer! Geniet van je dagje vandaag! Hier alles ok, ik heb de bruiloft overleefd was echt een hele leuke dag! Ik ben rond kwart over 8 gegaan en was rond 9 uur weer thuis, erg moe maar voldaan. Vandaag rustdagje hier met zijn tweetjes dus erg gezellig. Hebben net hondje ook weer opgehaald en ik ben toen alleen door mijn enkel heen gegaan en van de trap gevallen in een flatgebouw auw.... Helemaal doorgeschoven op mijn knietjes dus alles ligt open nu, mijn knietjes, polsen bah. En enkel doet ook zeer kben helemaal stijf aan het worden. Wel blij met mijn goede reflexen want ik viel voorover, maar gelukkig niet op de buik, alhoewel de schrik er bij manlief wel ff inzat. Lekkere lompe actie weer. Nu lekker op de bank en vanavond gaan we frietjes halen! Zow fout maar zo zin in! Kan me de laatste keer niet meer herinneren hahaha Fijne dag allemaal!
Hoi, Ben druk met meelezen. Voel me sinds gistermiddag niet zo lekker en ben de hele dag slaperig. Kwam in ieder geval even spieken over er nog babynieuws is, maar helaas. @ meikie, geen ervaringen met aambeien dus geen idee hoe dat voelt. @ mum, rustig aan en ik hoop dat je hoofdpijn snel weer over is.
@ Linda: Dat is getest via een bloedonderzoek en de uitslag daarvan was gelukkig goed oei gevallen dus gelukkig niet op je buik zeg! fijn dat de bruiloft achter de rug is! lekker frietjes vanavond.. hier ook denk ik, maar wel zelf gebakken! @ Daantje: ow getsie, niet helemaal lekker dus.. ook maar rustig aan doen en beetje van het weer genieten!
Hier even meldplicht... Hele dag verjaardag dus lees vandaag alleen af en toe mee om te kijken of er babynieuws is!!! Fijne zondag allemaal...
Mumtobe, mannetje dus toch echt elke avond heel lief aan kijken. Vervelend van je hoofdpijn. Kan je ook niet echt een wijze raad geven. Ben zelf namelijk net zo, dan ben ik er gewoon weg de hele dag mee bezig, waardoor ik ook niet meer weet of het nou tussen mijn oren zit of? Anders gewoon bellen hoor, ze hebben het niet voor niks gezegd. Bellen zodra de hoofdpijn weer opsteekt toch? Hannes, ja vast wel. Maar denk niet dat ze er veel mee kunnen. Wacht het nog wel even af. Vandaag nog weinig tegen gekomen, alleen vanmorgen. Gefeliciteerd met mams! Rica, je mist in onze lijst, tussen de persoonsgegevens (of ik kijk zo scheel)? Meikie, owwww neee een aambei. Geen ervaring mee, maar lijkt me ontzettend vervelend. Probeer het hier hard te voorkomen, met iedere dag een bakje muesli 'sochtends, werkt tot nu toe aardig. Linda, fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. Vandaag idd maar even extra rustig aan doen. En gevallen, pijnlijk. Kan me voorstellen dat vooral vriendlief hier erg van schrok. Gelukkig valt het mee.. Frietjes, hmmmmmmmmmm daar heb ik toch ook wel trek in. . .
@Meikie, hier ook.... heb er sowieso snel last van, maar nu ineens weer, en echt een HUGE one..... :S Doet pijn en jeukt enorm. Hoewel mn ontlasting totaal niet hard is.... eet netjes volkoren/bruin brood etc. Denk echt dat het door de druk van de beeb komt. Ik heb Theranal, mocht van de dokter, zit ook beetje lidocaine wat een beetje verdoofd. Helemaal niet vervelend Verder mag je m zachtjes 'terugduwen' maar dat is niet fijn.... Succes ermee! @mum, ik zou ook bellen hoor, ik kan het me best voorstellen dat je je er onzeker over voelt! @beweging, hier ook minder beweging, maar als er beweging is, doet t pijn.... beeb heeft minder ruimte! @dolfijnjes (jij was het toch van de trap????) ziet er prachtig uit zeg!!! super knap! @meiden met een slechte nacht: dikke knuf! Hier wel een redelijke nacht, ook pas om 1u thuis na een verjaardag, toen nog even na gekletst in bed en tja, dan slaap je laat..... dus nu beetje gaar/vaag gevoel in mn lijf. Daarnet nog even naar de stad geweest, snel over de kermis en een gaaf verjaardagskado gekregen, een nieuwe handtas met bijpassende portemonee!!!! Het is wel braaf ingepakt, maar kan niet wachten om t uit te pakken! Het is misschien niet zo romantisch om zelf iets uit te kiezen, maar ach, nu weet ik wel zeker dat ik het leuk vind Nu zo mn schoonouders op bezoek, ze komen eten.... Sla met aardappelschijfjes en kippenpoten uit de oven.... mmmm!
@ Prutsje, 38 weken, phoe dan word het wel tijd hoor, hahaha Ik ga morgen even kijken voor sperti ofzo en bel voor de zekerheid wel even de ha. @ Linda, dus nu geen drukte meer voor de bruiloft en lekker bijkomen van alles!!! @ Daantje, lekker rustig aan doen dus.... Soms heb je een paar vann die dagen.... Wij gaan even lekker uiteten, voel me vandaag erg goed (op de aambei na dan ). Dus het er even lekker van nemen Kom vanavond weer even kijken!!!
@ Linda: Maakt niet uit, je kan niet van iedereen alles onthouden @ Rianne: Ja idd, heb al gezegd dat we geen avond meer gaan slapen zonder dat hij me ingesmeerd/gemasseerd heeft jullie mannetje nog regelmatig gevoeld vandaag? @ Prutsje: Jammm kippenpoten uit de oven! ik kom bij jullie eten denk ik! yeah 38 weken! @ Meikie: Groot gelijk! lekker van genieten! Ik heb niet gebeld want de hoofdpijn is niet erger geworden en beebje is weer lekker aanwezig vandaag en dat doet me goed. daarintegen heb ik lekker toegegeven aan mijn nesteldrang met als resultaat dat de bovenverdieping helemaal spik en span is wel alles op mijn dooie gemakkie gedaan.
Ik zal me ook weer even melden vandaag. Zie dat er nog geen babynieuws is. @eb,ik hou mijn gsm standby,je bent nu echt met de laatste loodjes bezig. Hier een lekker rustig dagje gehad. Met onze dochter even naar buiten geweest naar de speeltuin en op de terugweg frietjes gegeten bij de gele M. Word nu wel een beetje zenuwachtig,ben vandaag net zo ver als toen ik bevallen ben van ons meisje. Maar denk niet dat het er nog inzit vannacht dus zal nog even geduld moeten hebben. Zo nog even de strijk wegwerken en dan met de voetjes omhoog de dvd bekijken die mijn man gister meegenomen heb. Fijne avond allemaal !!