Bijna uitgerekend.. nog geen tekenen van aankomende bevalling, wachten duurt lang :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babywens2011, 17 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoii meiden,

Ik ben 39+4 weken zwanger.. Bijna uitgerekend dus, maar ik denk dat de kleine nog wel even blijft zitten helaas. Nog vrijwel geen last van voorweeën.. nog geen slijmprop verloren, kindje zelfs nog niet helemaal ingedaald. Toch is de kleine nu méér dan welkom. Begin het wachten echt een beetje beu te raken.
    Wie wacht er gezellig met mij mee?

Groetjes!

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Alhoewel ik nog niet zo ver als jij bent (nu 38+1) ga ik wel met je meewachten, want ook hier mag de kleine nu wel komen :)
    Maar ook hier nog niets geen voortekenen, hte kindje is alleen wel ingedaald, maar dat zegt niets :)
    Zet em op!!!!!

3. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    Mag ik ook meewachten?
    Ben ook zo ongeduldig hihi!:D

In principe roept mijn vk de hele zwangerschap al dat ik niet over de 40weken heen mag gaan. Dit omdat mijn zoontje 4800gr was, klem zat met zijn schouder en ik uiteindelijk pas bij 41,5 ben ingeleid en bevallen met de vacuum en een megaknip (auw!)
    MAAR... nu ben ik dus gewoon nog niet rijp genoeg om in te leiden en zijn ze al ruim een week aan het martelen met strippen om te zorgen dat ik verweek.
    Vanochtend weer naar de vk geweest en heb nu (nog steeds) maar 1 moeizame centimeter en de baarmoedermond is nog een tuutje (oftewel bijna potdicht). Ze neemt nu haar handen ervan af en heeft me doorverwezen naar de gyn, waar ik maandagochtend een afspraak heb.
    Heel spannend dus, want het lijkt me geen pretje om ingeleid te worden terwijl de bmm nog niet goed verweekt is. Ik ben dus ook redelijk aan het twijfelen of ik dat allemaal wel wil.
    Het mooiste zou zijn als ik voor maandag nog even spontaan beval haha, maar dat leek de vk niet te verwachten dus moet toch nog maar even afwachten.

Leuk om samen met jullie af te tellen, ben hier toch al dagelijks aan het lezen over de bevallingen van anderen:p

Liefs Loes

4. stella84

stella84 Actief lid

8 jan 2011
    169
    0
    0
    Ik wacht ook mee! 39+3 nu. Er rommelt vanalles. Maar of het doorzet..? Spannend! :D

5. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    ik ben 37+2w maar ben het flink zal wel wat gerommel maar de baby weigerd in te dalen. Mag ik gezellig met jullie mee wachten. Ik word met 39w gestript trouwens.

6. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Wat is de reden eigenlijk dat sommige van jullie gestript worden voor de 40 weken? Het is mijn eerste zwangerschap en stel dat ik met 40 weken nog niet bevallen ben, wat gaat er dan gebeuren? Laten ze me dan gewoon lopen tot 42 weken of wat?

7. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik word gestript omdat ik niet slaap.
    Maar ze zullen met 41 weken echt wel op weg helpen als het nodig is

8. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ik wacht ook mee. :D
    Hoewel het bij mij niet zo lang meer zal duren. Dinsdag was alles bijna verweekt en morgen gaan ze kijken of er al ontsluiting is. Als het goed is word ik anders uiterlijk maandag ingeleid:D

9. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Mag ik met jullie mee wachten?? :D
    Loezzz, jouw verhaal lijkt op dat van mij. Mij willen ze ook niet voorbij de 40 laten gaan omdat de 1e ook eindigde in een schouderdystocie. Maar heb nog steeds een hard randje staan van mn baarmoedermond. Dat zou dus eerst gel worden om de boel te verweken, maar dan zou je weleens 3 dagen aan het ctg kunnen liggen met pijnlijke weeen voor er echt iets gebeurt en dat zie ik niet zo zitten. Gister heeft mijn gyn een stripactie gedaan, die best pijnlijk was, maar verder gebeurde er weinig... A.s. Maandag weer een afspraak en dan word ik ws toch ingepland....maar hoop eigenlijknvoor die tijd spontaan te bevallen!!!

10. ccbloom

ccbloom Lid

12 nov 2010
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag 39 + 1 maar ook nog helemaal geen voortekenen van een a.s. bevalling. Van mij mag het allemaal nu wel eens gaan beginnen. Ondanks dat je het niet wilt, ga je er toch een beetje op zitten wachten. Ik heb maandag weer een afspraak bij de VK (ben dan 39 + 5) en ze gaf aan dan het strippen met me te willen bespreken. Dus ik ben benieuwd. Het voelt vooralsnog alsof de kleine nog geen poging doet om te komen en van plan is nog wel even te blijven zitten. We zullen zien!

Succes met de laatste loodjes dames!

11. Makamba

Makamba Actief lid

26 apr 2010
    233
    0
    0
    Gelderland
    Heel veel succes allemaal met de ALLERlaatste loodjes!
    Wanneer je specifiek op 'íets' wacht lijkt het des te langer te duren helaas!

12. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    ik ben ook steeds ongeduldiger aan het worden, terwijl ik dit bij mijn eerste zwangerschap helemaal niet heb gehad. Ging er toen vanuit dat ik de 42 weken wel zou halen dus bevallen met 40+2 was een "verrassing":p

Maar nu... hij mag echt wel komen hoor!!!!! Ik vind het best pittig in combi met mijn dochter en mijn buik is al een paar dagen erg pijnlijk.

Ik heb mijn vk nog niet gehoord over strippen of wat dan ook. Worden jullie inwendig onderzocht op eigen verzoek of omdat ze graag willen proberen de bevalling voor de 40 weken al te stimuleren?!

13. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ik word ingeleid omdat er bij mij al 5 keer gedacht is aan zwangerschapsvergiftiging.

14. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    oeh wat spannend, we zijn met een heel groepje!

Emma; daar ben ik ook een beetje bang voor, voor die gel! Dan wacht ik eigenlijk liever wat langer, want deze baby lijkt wel wat kleiner te zijn als mijn eerste. Maar goed, luister gewoon naar haar advies en laat het wel over me heenkomen. Dinsdag word mijn zoontje 2 jaar dus dat zou wel jammer zijn als het op die dag word geboren;) Maarja, dat is wel mn uitgerekende datum, dus het kan best!

Loesje; mijn vk 'stript' eigenlijk ook liever niet voor de 40 weken. Bij mij dus alleen omdat ik met 40 weken ingeleid zou worden en het misschien zou helpen om spontaan te bevallen. Bij mijn eerste ben ik pas met 40.5 voor het eerste gestript (zonder effect) toen nog eens met 41.0 (weer zonder effect) en met 41.3 braken spontaan mijn vliezen:D uiteindelijk dus alsnog ingeleid met 41.5.
    Geloof eigenlijk dat strippen weinig zin heeft als je baarmoedermond nog niet verweekt is. Het kan net het laatste zetje zijn om te beginnen, maar dan moet je lichaam er al wel (bijna) klaar voor zijn.

x

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Zegt allemaal niks hoor! Ik had ook nergens last van en het begon ook gewoon ineens! Succes!

16. fleur1980

fleur1980 Actief lid

15 jan 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht ook met jullie mee...
    Vandaag 40 + 4. Voel nog weinig, op af en toe een menstruatiekrampje na. Gisteren en vandaag aan de ctg gelegen omdat ik minder leven voelde, was allemaal goed en gaf ook regelmatig harde buiken aan gisteren (die ik zelf niet voelde) maar vandaag helemaal niet.
    Ik word woensdag gestript, dat zou dan met 41.3 zijn en bij 42.0 ingeleid, als hij of zij niet zelf al komt natuurlijk...

17. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Idd, had ik ook. Zat een uur voor het allemaal begon nog met een vriendin te bellen en zei dat de baby nog lang niet zou komen want voelde nog niks.. 7 uurtjes later was ons zoontje er, er is dus hoop :).. succes met de laatste loodjes!

18. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    mag ik ook mee doen???

19. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    hey meiden,

Heb me net toch een wee? gehad?.

Het begon met een harde buik ben toen gaan plassen. Kwam terug kreeg bijna geen adem meer van de pijn net onder me ribben. Klinkt dit iemand bekent?

20. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    uh ja, dat klinkt als een wee:D:p

Deel Deze Pagina