Bijna uitgerekend.. nog geen tekenen van aankomende bevalling, wachten duurt lang :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babywens2011, 17 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    was het er maar 1 of zijn er nog meer?? hihi

2. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    gewoon lekker even vrijen met je allerliefste, heeft hier prima gewerkt! ik ben met 38 weken bevallen van de eerste nadat we twee avondjes 'gewerkt' hadden :D

3. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    of... het komt doordat je aan het plassen was. Ik heb soms ook steken in mijn buik als ik mijn blaas leeg als die echt heeeeel vol was.:p

4. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    heej meiden, gezellig dat jullie met mij mee wachten :) hhaah ik kreeg geen mailtje, dus wist eigenlijk ook niet dat er meiden hadden gereageerd, zie ik nu pas ;)

@Loesje Ohh jij bent ook al ver haha en de kleine mag en kan ook gewoon komen bij jou! Fijn dat de kleine volledig is ingedaald.. is alleen maar voordeel uit te halen volgens mij ;) Spannend..

Het scheelt trouwens per ziekenhuis/verloskundige wat ze doen.. ik moet gewoon doorlopen tot de 41+3 weken.. dan moet ik naar het ziekenhuis en gaan ze met echo kijken of alles goed is met het kleintje, daarna word pas een afspraak gemaakt om in te leiden. Ik weet niet wat bij jullie het beleid is? Misschien eens vragen aan je vk?

@Loezz gezellig :D hahaha erg he dat wachten ;) Ahh wel balen dat je nog niet 'rijp' genoeg bent (haha klinkt maf) Nou meid, ik hoop dat je toch nog spontaan bevalt.. lijkt mij ook geen pretje om ingeleid te worden!

@Stella oehh bij jou is het dus wel flink aan het rommelen? extra spannend dan ;)

@Jessi tuurlijk, gezellig ;) Waarom word je met 39 weken gestript? Oh ik lees het al ;) Vervelend dat je zo slecht slaapt :( Ik herken het helaas ook.. echt rotnachten zijn het. haha hier nog een baby die weigert in te dalen :p heeft er geen zin in.
    Oehh een wee? Spannend joh.. hopelijk is dat het begin :)

@Isolde oehh spannend.. jij bent dus bijna mama :)

@Ccbloom balen he, dat er nog geen voortekenen zijn.. hoeft natuurlijk niks te zeggen, maar toch heb ik dan het idee dat het daarom nog heel lang kan gaan duren :(

@Haasje oehh dat is fijn, dat je dan eerder bevalt dan je zelf verwacht :) Hier word ook niet inwendig onderzocht en ik heb ook niks gehoord over strippen, volgens mij doen ze dat niet zo snel.

@FLeur ahh ik hoop dat jij als eerste bevalt, want je bent zelfs al over je uitgerekende datum heen joh.. Ik hoop dat de kleine snel uit zichzelf komt!

@Fluitekruid hahah fijn dat het bij jullie geholpen heeft.. hier gisteren ook lekker even gevreeën, maar het mocht helaas niet baten :p

5. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    geen wee meer gehad denk dat mevrouw besloten heeft weer met haar hoofd naar boven te gaan. Ze was nog niet ingedaald na vorige week gedraaid te zijn. En ze is denk weer terug gedraait

6. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik ben ook bijna zover als jij, scheelt 1 dag, spannend he? ;)
    Ik heb wel af en toe oefenweeen, maar verder nog geen echt teken...
    Ik wacht mee!

7. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Dot oehh ja zeker spannend.. haha wie weet gaat er vannacht wel wat gebeuren :p Nou de oefenweeën zijn er niet voor niks hoor.. volgens mij maakt dat de baarmoedermond weker :) dus wie weet.. ben benieuwd!

8. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    babywens, ongeduldige trien:p zijn wij niemeer goed genoeg om mee te wachten haha. En waarom verschijnen er hier ineens zoveel stiekeme novembermama's die zich nog niet in het novembermama topic gemeld hebben? :p

9. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik wist niet eens dat dat er was ;)
    Kijk meestal alleen op mijn vaste onderwerpjes, zoals de laatste weken: DE BEVALLING :D

En Geboren...:)

10. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij bevallingslijst forum, zitten allemaal mama's die aant aftellen zijn of net hun kleintje hebben gekregen.

11. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ babywens: ons wachten is dan wel voorbij, maar wilde je ven moed in spreken. Ik had ook een kindje die nog niet helemaal ingedaald was, geen voorwee gehad, slijmprop niet verloren etc. Wist dan ook zeker dat ik de 42 weken zou gaan redden! En opeens met 39+2 braken de vliezen! Was compleet in shock. Er is dus nog hoop haha. Ow en slijmprop? Nooit gezien...

12. Blije Door

Blije Door Actief lid

10 apr 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    Ik wacht ook mee... Ik heb me serieus nog niet zo goed gevoeld als de laatste dagen. Ik slaap heel goed, hoef maar 1 keer per nacht te plassen en op de mega pijn in m'n doos voel ik me echt super!

Vorige week rommelde het wel iets maar dat is al een paar dagen niet meer het geval. Als ik dinsdag niet bevallen ben word ik woensdag gestript. Ik ben dan 40 weken. Ik heb hier zelf om gevraagd omdat een vriendin van mij haar zoontje heeft verloren met 41+2 en hoewel de kans natuurlijk heel klein is dat het bij ons ook gebeurd speelt dit heel erg mee in mijn achterhoofd. Gelukkig begrijpt de VK dat volkomen, ze kennen mijn vriendin ook want ze zat bij dezelfde VK.

Maar vanavond gaan we eerst aan de acupunctuur. Kijken of we het zo los kunnen krijgen:D

13. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Tetta hahah tuurlijk zijn jullie goed genoeg.. zo zie je maar, ik heb nog meer november mama's bij elkaar weten te sprokkelen ;) Alleen maar gezellig toch? :) haha je wilt niet weten met hoeveel topics ik meeschrijf :p

@Daantje ahh dank je wel voor het inspreken van je moed :) hahah kijk dat is dan weer fijn om te horen! Hopelijk
    gebeurt dat hier ook! Lekker aan het genieten van de kleine nu?

@Blije doos.. oh fijn dat ze je al zo vroeg gaan strippen (als je baarmoedermond in ieder geval genoeg verweekt is)
    Ja snap het ook wel dat je dat dan graag wilt.. wat naar zeg van je vriendin :(

Hier zit de beeb nog steeds binnen. haha mijn zus smste gisteren: I've got a feeling.. that tonight is THE night.
    Hmmm helaas je had een verkeerd voorgevoel :p

14. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb een tijdje meegepraat in het december topic, maar nadat ik een paar dagen naar voren was geplaatst heb ik me niet meer aangemeld bij de novembermama's... ik liep daar al zo achter;)

pfffff vannacht héél erg last gehad van voorweeën! Het deed zo'n pijn dat ik er misselijk van werd (en heb gedacht, hou maar op... hij mag wel binnen blijven! Zo'n pijn deed het:))

15. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Haasje oehh balen dat de weeën niet hebben doorgezet.. als je al zo'n eind op weg was.. en oeps, niet zo'n leuke gedachte ;) haha want de échte weeën zijn denk ik nog wel stuk heftiger :S Ach we kunnen het best :D Hopelijk komen de kleintjes gauw!

16. fleur1980

fleur1980 Actief lid

15 jan 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb daar wel eens zitten lezen, maar ging daar zo snel... kon ik niet bijhouden. Bovendien kletsten jullie daar al hele lange tijd... ook niet leuk als er dan ineens nog een vreemde bijkomt.

17. Blije Door

Blije Door Actief lid

10 apr 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    Haha ik heb precies hetzelfde. Een dagje gewerkt of weg geweest kon ik gelijk 10 pagina's teruglezen. Had ik niet altijd zin in, in het begin wel iets gepost maar dat was snel afgelopen ;)

18. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    #38 Loezzz, 18 nov 2011
    Laatst bewerkt: 18 nov 2011
    Ja dat heb ik ook. Ik ben eigenlijk meer een meelezer en af en toe geef ik eens commentaar:p Maar als een topic zoo druk is, dan kan ik het gewoon niet meer bijhouden.

Krijgen jullie ook al steeds sms'jes, belletjes, krabbels etc. over of het al begonnen is?;) Ik mag niet over de 40 weken heen en dat heb ik dus eigenlijk aan iedereen verteld:) Beter niet kunnen doen, want sommigen zijn gewoon al verontwaardigd dat de kleine nog steeds niet geboren is haha!

@blije doos; ik voel me ook in eens weer heel goed de laatste 2 dagen. Misschien toch de stilte voor de storm! Hihi hoop het:D

liefs

19. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

@Loezzz: Haha, ja heel herkenbaar;) Mn ma belt bijna elke dag wel even met een smoes en dan na een minuut: alles nog gewoon rustig? :p Moet er meestal wel om lachen. Van mn vader moet ik me nu opsluiten totdat de bevalling begint en mag ik de deur niet meer uit, want stel je voor! Haha, de vk zei gister juist dat ik elke dag wat buiten moest gaan doen, boodschap, op de koffie, bieb, enz...anders duren de dagen te lang :) Heb dat maar niet tegen mn paps gezegd, hihi:cool:

20. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihihi, ja we kletsen daar inderdaad wel hel erg veel :D Tis inderdaad voor ons misschien iets makkelijker bij te houden omdat we elkaar "kennen", weten wie met welke kwaaltjes loopt etc. Snap ik ook wel hoor, maar jullie zijn natuurlijk altijd welkom om mee te kletsen :D Anders hebben jullie hier fijn jullie eigen laatste loodjes topic:p Ook gezellig!

Deel Deze Pagina