Bijna uitgerekend.. nog geen tekenen van aankomende bevalling, wachten duurt lang :(

Discussion in 'Zwangerschap' started by babywens2011, Nov 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

Mar 30, 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    Nou, dat was dus het gekke... ze deden veel meer pijn dan tijdens de geboorte van mijn dochter! Maar toen heb ik alleen maar ongesteldheidsachtige krampen gehad, waar op een gegeven moment geen tijd meer tussen zat. Ik dacht toen dat het indalingsweeen waren en nam het alleen maar serieus omdat mijn vliezen al gebroken waren.

Gekke dingen die lijven, ze pakken het steeds weer anders aan;)

Ik word ook steeds meer gebeld! Zelfs gister door mijn vader en die heeft me weer een preek gegeven over een keizersnede (mijn neef heeft zuurstoftekort opgelopen bij de bevalling omdat hij bleef klemmen) dus hij is nu doodsbang voor normale bevallingen:(

Mijn moeder heeft nu ook wat's app en stuurt me steeds berichtjes. Terwijl ze weet dat ze één van de eerste zal zijn omdat ze onze oudste op moet halen.

Ik vertel mezelf maar dat ik liever dit heb dan dat niemand vraagt hoe het nu gaat... al is het af en toe best vervelend!

2. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    same here! Ik heb ook iets teveel gezegd tegen de omgeving geloof ik ;)

Vanmorgen weer aan het ctg gelegen. Voelde de kleine sinds gister ineens veel minder bewegen, dus vannacht een paar uur van wakker gelegen van de spanning. Gelukkig was alles goed, stereker nog, de placenta doet het nog zo goed dat het er niet naar uitziet dat hij al snel geboren gaat worden :( Maandagmiddag pas weer controle en kijken of de bmm al eindelijk verstken is. I hope so!!!! Want dan gaan we zeer ws wel door met inleiden.

@blije doos : ben benieuwd hoe de Acupunctuur bij je gaat uitpakken!!!! ik ben zelf ook acupuncturist, maar heb bij mezelf nog niets gedaan. Mss moet ik toch maar eens wat naaldjes gaan zetten haha!!!!

3. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Inderdaad na de herfstvakantie op het schoolplein: "Loop je nou nog"?
    Eh ik was pas 38 weken zwanger:$ en kan zelfs nog 4 weken duren (hopelijk niet)
    Inderdaad bijna die verontwaardiging: wat kom jij nog doen???
    Ik voel me al zo enorm aantrekkelijk met die mega dikke buik en dan die opmerkingen!

4. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    2,056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Loez en Loesje haha ja hier ook ;) En dan altijd bellen of zelfs onverwacht langskomen met één of ander smoesje inderdaad :p Ohoh wat een boefjes zijn het ook..
    Mijn schoonvader staat er ook op (is neuroloog) dat ze mij niet langer laten lopen dan 41 weken.. haha alleen is het beleid hier toch echt dat ze pas met 42 weken wat gaan doen.

@Emma hmm ook balen :( Hopen dat de baarmoedermond maandag dan al wat verstreken is.. doen ze bij jullie wel vaker 'binnen' controleren? Hier doen ze dat dus ook helemaal niet en volgens mij doen ze ook niet aan strippen :(

@Haasje oh zeker vreemd dan. Ja elke bevalling is toch weer anders..

Wat doen jullie eigenlijk hele dagen? Pfff ik ga soms echt kapot van verveling ;) Ik probeer ook zoveel mogelijk weg te gaan en te doen, maar weet nu eigenlijk vrijwel niks meer. Ik ga vandaag maar eens aan een puzzel beginnen ofzo.

5. tetta

tetta Fanatiek lid

Apr 19, 2011
    3,430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier veel bezig met dingetjes te knutselen voor de babykamer etc. Heb niet veel last van smsjes enzo. Wel op facebook dat mensen vragen of ik nog niet moet liggen te puffen maar kan het wel hebben. Is vooral mijn nicht die is vorige week zelf bevallen dus die vind dat ik ook maar snel moet beginnen. Mensen vragen me wel steeds vaker hoelang ik nog moet, maar dat vind ik een normale vraag.

6. tetta

tetta Fanatiek lid

Apr 19, 2011
    3,430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat mij wel al heel snel begon te vervelen is dat mensen alleen nog maar met je kunnen praten over de zwangerschap.

7. babywens2011

Feb 1, 2011
    2,056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Tetta ja dat valt wel heel erg op he? Niet van hoe gaat het met je, maar hoe gaat het met de zwangerschap :p haha en inderdaad alleen maar daarover praten!

Ohjaa leuk.. is het babykamertje dan nog niet helemaal af? Ik ben helaas niet zo creatief.. :p

8. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

Feb 5, 2009
    2,226
    0
    0
    overijssel
    @babywens, Ik moet zeggen dat ik me nog niet verveel maar ik heb ook al een peutertje rondlopen die de nodige aandacht vraagt:D Bij mijn eerste zat ik al 6 weken voor de datum met verlof thuis en ben ik nog 2 weken overgelopen. Toen heb ik me echt kapot verveeld haha!

Op vrijdag gaat mijn kleine ventje altijd naar het kdv, maar ik vind dat dus zo vreselijk saai. Vorige week heb ik me de hele dag ongelukkig gevoeld en vandaag begon dat ook alweer een beetje, dus heb ik hem maar gauw weer opgehaald net. hihi, ze wouden hem net in bed leggen:) Zullen de hormonen wel zijn;)

@Emma, oeh misschien worden we allebei maandag wel ingeleid! Ik moet ook maandag komen om de 'rijpheid' te beoordelen. Spannend hé!

@Dot, haha ja echt verontwaardigd zijn sommigen. Je voelt je bijna gewoon 'lullig' dat je nog steeds niet bent bevallen hihi:p

9. babywens2011

Feb 1, 2011
    2,056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Loezz ja ik snap dat je je dan ook niet kán vervelen.. met zo'n peutertje nog om je heen. Nou gezellig hoor :) haha hier is het inderdaad de eerste, dus het wachten duurt erg lang en het vervelen word met de dag erger :p

10. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

Mar 30, 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    ik heb ook nog niet echt tijd om me te vervelen.... heb ook al een kleine rondlopen en heb nog genoeg dat ik graag nog wil doen en helaas wordt die lijst alleen maar langer ipv korter!

Zo ben ik cup cakes aan het bakken, want ik wil dat aan de mensen geven ipv beschuit met muisjes! Dus de vriezer ligt inmiddels vol:D

Eigenlijk moet het huis nog schoon, maar daar heb ik geen zin in... helaas bedenk ik me regelmatig om een uurtje of 11 savonds en dan ga ik het dan doen:)

En de foldertjes met Sint dingetjes... ik heb een heel lijstje met kleine dingetjes die ik nog wil kopen:D

Loezz, mijn dochter is net opgehaald door mijn moeder... heerlijk! Voel meteen de rust in mijn lijf opkomen! Gek he, hoe die hormonen werken.

11. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    Net in het ziekenhuis geweest en helemaal verweekt en zeker 2 cm ontsluiting. Ben ook gelijk gestript. Mocht ze dit weekend niet komen word ik maandagochtend om half 7 ingeleid:D:D:D

12. fleur1980

fleur1980 Actief lid

Jan 15, 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat doen jullie eigenlijk hele dagen? Pfff ik ga soms echt kapot van verveling ;) Ik probeer ook zoveel mogelijk weg te gaan en te doen, maar weet nu eigenlijk vrijwel niks meer. Ik ga vandaag maar eens aan een puzzel beginnen ofzo.[/QUOTE]

Nog vanalles: huis poetsen (voor de zoveelste keer... wil toch dat alles op en top is), lunchen met vriendinnen, wandelen (uurtje lukt nog goed!), winkelen (afgelopen maandag nog van 11 tot 5 door de stad gesjokt)
    Verder heb ik nog foto's die in een digitaal album moeten, ligt het nieuwe boek van Saskia Noort hier nog ongelezen en moet ik een spel bedenken wat we op 5 dec met de familie kunnen doen.... Maar aan dit alles ben ik dus nog niet aan toegekomen...

Misschien heeft hier iemand een idee voor een spel? Niet het bekende dobbelen waarbij de pakjes voor iedereen kunnnen zijn.
    Nee het is echt surprise, met 15 personen alleen dan zonder iets te maken en zonder gedicht. Daar wil ik dus een leuk spel voor, zodat niet alles binnen 10 minuten uitgepakt is. Iets met simpele opdrachten erbij ofzo...

13. tetta

tetta Fanatiek lid

Apr 19, 2011
    3,430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij doen met kerst altijd dobbelen en wie 6 gooit mag een cadeautje uitpakken ( waar diegene zijn naam op staat) maar dat is ook best saai als er voor iedereen maar 1 cadeautje ligt.

14. tetta

tetta Fanatiek lid

Apr 19, 2011
    3,430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tis eigenlijk wel af ja, maar heb nog wat dingetjes gemaakt voor aan de muur en ik vond de zijkant van dekast zo kaal dus ook maar iets voor gemaakt. Moet nu gaan oppassen dat het niet te druk word:p

15. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Kwam toevallig hier kijken...
    Zijn veel dames die ingeleid worden (voor de 40 weken).

Ik heb gisteren te horen gekregen dat mijn vk enigszins verbaasd was dat de gyn me met 41 weken in wil leiden.
    Door mijn 'bevallings' geschiedenis willen ze het spontaan laten beginnen :(
    Lichamelijke gesteldheid en vermoeidheid en thuissituatie worden gewoon naar de achtergrond geduwd.. (Kon een slaappil krijgen als ik wilde)

16. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

Feb 5, 2009
    2,226
    0
    0
    overijssel
    wauw isolde, wat goed dat het nu al helemaal verweekt is! En al 2cm, joehoei nog 8 te gaan!:D Nou inderdaad hopen dat het spontaan begint, maar een mooi vooruitzicht dat het anders maandag wordt. Als je al zo rijp bent als jij, zal een inleiding vast prima gaan!

17. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

Feb 5, 2009
    2,226
    0
    0
    overijssel
    en meiden...? Zijn er nog bevallingen begonnen vannacht??:p

Hier niets in ieder geval, heerlijk geslapen en geen krampje gehad. Wel fijn, maar heb het natuurlijk liever anders haha!

x

18. babywens2011

Feb 1, 2011
    2,056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Loezz hier helaas ook weer niet hoor :( hahah morgen 40 weken en nog een leuke datum ook: 20-11-11.. helaas bevalt maar 5% op de uitgerekende datum, but you'll never know ;)

19. Blije Door

Blije Door Actief lid

Apr 10, 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    #59 Blije Door, Nov 19, 2011
    Last edited: Nov 19, 2011
    Gisteravond een flinke sessie acupunctuur achter de rug en ik moet zeggen dat het blijkbaar iets in gang heeft gezet want ik heb sinds een week echt weer een K*T nacht achter de rug. Mega harde buiken, kramp in m'n doos en een soort van misselijk... Lang onder een hete douche gestaan en vriendjelief heeft nog wat punten gemasseerd. Ben als een blok in slaap gevallen maar helaas werd ik 2 uur later wel wakker van flinke krampen en maagzuur. En de kat die naast m'n hoofd op m'n kussen was komen liggen... Nu onregelmatig harde buiken en beetje duf in m'n hoofd. Ik ga zo maar eens rondje stad doen, misschien nog wat geld uitgeven. Daar voel ik me altijd beter door.:D Verder moet ik nu 4 keer per dag de punten 10 minuten masseren dus dat is ook een dagtaak. Ik heb vriendje maar de deur uitgestuurd, die heeft elke zaterdag golfles en wilde nu niet gaan maar hij is zo thuis mocht er iets gebeuren en ik vind het wel lekker om even m'n eigen ding te doen. Waaronder Club van Sinterklaas kijken :)

20. fleur1980

fleur1980 Actief lid

Jan 15, 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier niet hoor!
    Vanmorgen nog even naar de weekendtandarts geweest, er brak gister tijdens het eten ineens een stuk kies af. Omdat ik niet wist of ik nog tijd heb om maandag naar mn eigen tandarts te gaan, mocht ik dus vanmorgen nog even komen. Tis nu weer gefixt gelukkig!!

Share This Page