Bijna uitgerekend.. nog geen tekenen van aankomende bevalling, wachten duurt lang :(

Discussion in 'Zwangerschap' started by babywens2011, Nov 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

Feb 5, 2009
    2,226
    0
    0
    overijssel
    @babywens, ja dat is inderdaad een hele leuke datum! Kwam ik vandaag ook achter! Ik ben dinsdag uitgerekend, maar dan is mijn zoontje ook jarig dus ik hoop dat het niet dinsdag word. Dan nog liever woensdag:p

@blijedoos, nou dat klinkt inderdaad wel alsof er wat aan het rommelen is! Spannend hoor, hopen dat het doorzet!

2. fleur1980

fleur1980 Actief lid

Jan 15, 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    22-11-11 staat anders ook wel leuk!

3. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

Feb 5, 2009
    2,226
    0
    0
    overijssel
    oeh meiden, ik heb behoorlijk last van harde buiken die ook wel een beetje pijn doen! Zou het???:p (of het zijn weer van die verrekte voorweeën die niets doen:()

4. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    #64 Emma2, Nov 19, 2011
    Last edited: Nov 19, 2011
    Pfff niet te geloven he? Ik ondervond hetzelfde vanmiddag. Ik heb vannacht weer niet geslapen.... Had afgelopen nacht gedurende 14 uren weeen om de 6-8minuten. Dit is mn 2e aaneengesloten slapeloze nacht. Met mijn BI en 2 rondrennende jongetjes van 2 en 4 jaar maakt dat ik helemaal uitgeput ben nu. Ik ben wanhopig naar het ziekenhuis gegaan omdat het gewoon niet meer gaat. Wat was het antwoord van de VK: de baby heeft het nog supergoed naar zijn zin. Je kunt 2. Slaappillen meekrijgen! Inleiden ho maar. Dat vond ze complete onzin! Ik wil mijn eigen gyn!!!!! Die wilde me voor de 40 weken inleiden, dus waarom niet nu? Maar die is een aantal dagen weg. Ik zie het ff niet meer zitten. Wil ook geen pillen slikken.....:( Ze zegt dat ik de natuur haar gang moet laten gaan, maar wat als ik een wrak ben na de bevalling? Hoe moet ik dat bolwerken met 3 kids????

5. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Hallo dames!!

Heb ff meegelezen!!
    Hier ook reuze nieuwsgierig naar ons ukkie!!
    Wel al 2 a 3 weken krampen, weeën en een raar wazig gevoel..
    Ik word de meeste nachten kots beroerd wakker, en moet dan dus ook overgeven :(...
    Ik slaap eigenlijk geen nacht meer en het enige wat de VK zegt: "dat hoort bij de periode van de zwangerschap".
    Zit halve nachten beneden van de pijn in mijn buik en weeën om de 5 minuten.. al duurt dat elke keer maar een half uurtje :( en zet het dus niet door..

Hoop voor de dames die tegen de 40 weken lopen, of inmiddels 40 weken zijn dat de ukkies zich snel aandienen!!

6. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

emma, je beschrijft zo'n beetje mijn situatie ;)
    Heb alleen geen weeen, maar kan gewoon niet slapen!

7. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,305
    0
    0
    Amsterdam
    Wel heel lekker om hier steun van elkaar te krijgen van meiden die in dezelfde situatie zitten. Ik vind het zo apart dat ze alleen maar naar de conditie van de baby kijken en niet die van de moeder! Dat is minstens zo belangrijk! Mij is wel opgevallen dat gynaecologen veel makkelijker de knoop doorhakken en doorpakken. Maar verloskundigen zijn afwachtender.... Hopelijk zijn jouw eerste weeen gewoon echte weeen meid!!!!! Hoe vinden jouw meiden de komst van de baby? Ik ben momenteel stomme mama, omdat ik zo weinig kan, de oudste ziet dat ik veel bekkenpijn heb, is daarom boos op de baby en wil de baby ook niet meer :( In het begin was het allemaal nog leuk, maar de situatie word hier steeds moeilijker. Het moet gewoon niet te lang meer duren nu...

Ik heb mijn slaappillen gisteravond niet genomen, vond het toch wel erg veel wat ik moest innemen (2paracetamol+2 temazepam 10 mg). Vanwege mijn vorige 2 zwangerschappen wil ik dit keer zoveel mogelijk het slikken van medicatie voorkomen.

Sterkte vandaag voor iedereen!!!!!!!!!!!

8. ccbloom

ccbloom Lid

Nov 12, 2010
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

Wat een drama als je niet meer kunt slapen zeg! Ik mag daarover gelukkig niet klagen. Ik slaap de meeste nachten gewoon nog door op hier een daar een extra bezoekje aan het toilet. Ik zou echt niet weten hoe ik mij zou voelen als ik niet meer zou slapen.

Verder hier nog steeds alles rustig. Morgenochtend naar VK en benieuwd wat ze mij gaat vertellen over strippen en inleiden...

Verder nog niemand bevallen?

X

9. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    2,056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag precies 40 weken zwanger en nog steeds geen beebje in mijn armen :( Ohohh hoelang zal het nog duren? Waarom duurt wachten zo lang? hahah wat een geduld moet je hebben als zwangere vrouw zeg ;)

Kom op meiden.. dat de ukkies maar gauw mogen komen! (helaas bepalen ze toch echt zelf de tijd waarop ze komen)

10. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

Mar 30, 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    Ik vind het opwekken van de bevalling een beetje dubbel. Ik kan me opzich wel voorstellen dat een vk liever de natuur zijn gang laat gaan, dat proces is voor het lichaam vaak iets geleidelijker en een ingeleide bevalling is vaak veel hefitger. Maar als ze me morgen een pilletje zou aanbieden... pff ik neem hem:D

Ben er klaar mee! Terwijl ik de afgelopen nachten best redelijk heb geslapen. Ik ben vooral even klaar met de onzekerheid... mijn man zit tegen het overspannen aan (maar zet nog even door omdat zijn opdracht nog 2 weken duurt en hij wilt zijn team niet laten zakken!). En mag morgen weer even op en neer naar Belgie, terwijl me vorige week beloofd was dat het maar eenmalig was. Als het begint neemt hij een taxi naar huis (minimaal 2 uur zonder files) maar toch... hierdoor kan ik me niet echt ontspannen, kan niet echt in mijn "voorbereidende bevallingscoconnetje" komen:x Hij heeft de afgelopen weken veel uren gemaakt, rond de 80, en is dus nauwelijks thuis en ik krijg steeds de opmerking; vanavond alsjeblieft niet!

Ik weet het ff niet meer... waar ik nu meer klaar mee ben; het zwanger zijn of mijn vent en zijn werk:x

zo genoeg geklaagd! succes dames!!!

11. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,305
    0
    0
    Amsterdam
    Poeh moeilijke situatie Haasje! Alsof je het ff tussen de bedrijven door kunt plannen, je bevalling! Die stress alleen al remt de boel idd af..... Ik heb hier ook veel stress in huis, veel herrie en onrust. Het lijkt ook of ik nergens meer tegen kan. Harde geluiden, licht, tv....alles is me teveel... Ik was ook erg tegen ingrijpen en inleiden van de bevalling, maar mijn placenta werkt gewoon te goed hoor ik elke zwangerschap. Hierdoor blijven ze veel te lang zitten en zijn ze ook steeds zo groot. Het blijft zo moeilijk he... Wat moet je doen??? Ben benieuwd wat de gyn vanmiddag zegt. Ik reken maar nergens op. En bovendien, ik voel me helemaal niet lekker (grieperig) en ben doodmoe na zo'n slechte nacht, dus niet echt een gunstige uitgangssituatie om eens te gaan inleiden......:(

12. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    Hoi dames

Het wachten is beloont! Ik ben gister om 15:10 bevallen van onze dochter Nicky. Ze weegt 2910 gram en is 48cm.

13. babywens2011

Feb 1, 2011
    2,056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Isolde van harte gefeliciteerd met jullie dochter! En hoe is uiteindelijk je bevalling begonnen? Gelukkig is ze nog lekker op tijd gekomen :) Geniet ervan!

14. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    hey meiden,

Ik ben net gestript duimen dat het werkt!!!!

15. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    :D:D

16. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

Mar 30, 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    Gefeliciteerd!!!!!!
    Wat een plaatje, ik ben jaloers;) ik wil ook!!!

Emma2, nee kan me inderdaad niet echt voldoende ontspannen. Maar als het goed is hoeft mijn man niet meer naar het buitenland, werkt nu alleen nog maar tot een uurtje of 1 'snachts:x alsof dat minder erg is?!
    Maar hij ziet het probleem niet zo... hij heeft zoiets van; alles staat klaar, mijn werk is mijn probleem. Zal wel mannenlogica zijn

En heb je bij de eerste echt zo lang doorgelopen?! pfff...

Hier ook een goede placenta, mijn dochter is gelukkig wel met 40+2 geboren (en bijna 3800 gram) maar ben benieuwd wat deze doet... was bij de liggingsecho met 35 weken al bijna 3000 gram:$ verwachten een lekker dikkertje dus!

17. fleur1980

fleur1980 Actief lid

Jan 15, 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Isolde, gefeliciteerd! Wat een schatje!!
    Hier intussen 41+2, maar nog niks! Vanmorgen voetreflex gehad om t op te wekken... ben benieuwd!
    Donderdag afspraak in het zh voor ctg en echo en dan wordt ook de inleiding gepland, mocht hij of zij er voor die tijd nog niet zijn.

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    isolde wilde je ff feliciteren met dat knappe meisje van je!

19. babywens2011

Feb 1, 2011
    2,056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Isolde wat een mooie meid zeg :)

@Jessi hopelijk helpt het... waarom ben je eigenlijk al zo vroeg gestript? Kan zijn dat je het al verteld hebt hoor, haha maar dan weet ik het niet meer :p

@Fleur och meis toch.. ik duim voor je dat de kleine gauw komt. En ik maar zeuren dat ik het wachten zo beu bent, maar jij bent nog gewoon een week verder dan mij! Hopelijk komt de kleine nog uit zichzelf!

20. angel1990

angel1990 Niet meer actief

@ Isolde

Wat een mooie meid!! Wees er trots op!!
    En wat een leuke flotte naam!!

Share This Page