@xxisoldexx; gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter. Wat blijft het toch een wonder dat dit tot maandag in jouw buik heeft gezeten. Geniet van jullie nieuwe gezinnetje! Ik word knettergek van alle harde buiken, maar verder gebeurt er niets. Hopelijk heb ik zaterdag wat ontsluiting en kan ik een eerste keer worden gestript. Of nog beter, het begint vanzelf voor die tijd! Iedereen nog veel succes met het volhouden deze laatste dagen/weken!
Hai, ik ben ook bijna uitgerekend vandaag 39 weken zwanger!!! En nog geen tekenen... Al had ik vannacht flink krampen Ben zoo nieuwsgierig. Groetjes,
spannend tante D.. nog een weekje en dan ben je dus uitgerekend! Hopelijk komt de kleine voor de 40 weken
Joehoe!! ik ben bevallen Moest gisteren op controle komen en had 2cm ontsluiting. Baarmoedermond wel nog niet helemaal verweekt, maar half. Ik had al een beetje een voorgevoel dus ik had alle tassen etc. al mee. En ik mocht blijven!! Dus om half 11 hebben ze mijn vliezen gebroken en me aan het infuus gelegd. Rond 13uur had ik mooie weeen om de 2 minuten. Eerst waren ze prima te doen, maar tegen 18 uur werd het echt wel pittig, ik had toen 7cm ontsluiting. Heb toen een pompje gekregen met morfine om het iets draaglijker te maken. Om 19 uur kreeg ik echter ineens persdrang, snel gekeken en ik had al 10cm! 20minuten later is Floor geboren. Het is allemaal goed verlopen en de inleiding is me achteraf meegevallen. Jammer van een klein knipje, maar verder gaat het goed! Floor is 50cm en 3830gram. En heeeeeeeel mooi!! Dames, heeeeel veel succes. Het is heftig, maar het allemaal zoooo waard. liefs loes en Floor
Loezzz, gefeliciteerd!!! Jij kunt al lekker genieten nu Doe dat zeker ennuh....wij willen een foto!!!!
@ Loezzz Gefeliciteerd!!! Ben kneiter jaloers, maarja kan niks anders doen dan nog ffies afwachten!! Jij lekker genieten van je meisje!!
Proficiat loezzz lekker genieten nu!! Ja ind babywens2011 hopelijk komt ons kleine wondertje voor de 40 wkn maar bereid me maar voor dat ik over de datum heen ga.... Dan valt het altijd mee. Hihi al wordt ik wel ongeduldig!! Kunnen jullie ook zo moeilijk in slaap komen??
@Loezzz, gefeliciteerd met de geboorte van Floor! Veel geluk gewenst met jullie nieuwe aanwinst. Ik ben benieuwd wie de volgende is....
Loezz gefeliciteerd met jullie dochter Floor Leuke naam.. lekker genieten nu! tanteD haha ja dat is altijd maar het beste he maarja het kan zijn dat het dan ook echt gebeurd (kijk maar naar mij ) en ik denk dat het nog wel een paar dagen kan gaan duren, als ik uiteindelijk niet ingeleid moet gaan worden over anderhalve week.. zelfs dat zie ik nog wel gebeuren.. nouja ze komen in ieder geval! Geduld hebben is moeilijk he, vinden jullie niet?
hoi hoi. @loezz gefeliciteerd met jullie prchtige dochter. @babywens: nog steeds geen tekenen? @hier: Net me slijmprop voor een deel verloren. Wel wat krampen nog steeds maar niets serieus. Ik hoop dat het doorzet zo nog wel ff de badkamer een beurt geven en wat wasjes draaien. kan net zo goed bezig blijven anders duurt het ook zo lang.
Dames die bevallen zijn, Gefeliciteerd!!! Hier zijn vanochtend de vliezen gebroken, dus nu is het wachten op weeen!! Hopelijk beginnen ze snel en kan ik naar het zkh om ons mannetje te mogen bewonderen!
Bedankt... Ik heb zo van die pilletjes besteld bij de apotheker, Caulophyllum, dat zou de baarmoederhals weker maken en de bevalling bevorderen... We zien wel of het helpt
Oh? Nog nooit van gehoord! Benieuwd of het werkt! Ik ben net gestript. Als het niet vanzelf komt, wordt ik maandag ingeleid. Dan ben ik 42.1