Bijna uitgerekend.. nog geen tekenen van aankomende bevalling, wachten duurt lang :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babywens2011, 17 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fleur1980

fleur1980 Actief lid

15 jan 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot nu toe nog niet. Merk niks, alleen wat harde buiken gisteren.
    Had wel al 2 cm ontsluiting, maar ja dat zegt dus ook niks!
    Ook al voetreflex geprobeerd afgelopen week, maar heeft dus ook niet geholpen...
    Heb het nou wel echt gehad!

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Wow Fleur! Hoop echt dat het snel komt voor je dan! 42+1, dan laten ze je best lang doorlopen! Mijn vk gaf juist aan dat ze dat tegenwoordig niet meer doen.

3. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Dat kan ik me voorstellen Fleur! Hopelijk zet het gauw door meid!

4. fleur1980

fleur1980 Actief lid

15 jan 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    jawel, ik heb zelf besloten dat ik met 42 wk ingeleid wil worden. Op zondag doen ze dat hier niet, dus vandaar maandag. Ik had anders zelfs nog langer door mogen lopen, zolang de toestand van de baby dat toelaat, die houden ze natuurlijk wel goed in de gaten. Morgen weer een ctg.

5. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    Hey meiden!

Hoe is het hier?? Al dames aan het bevallen??:p

Hier gaat het goed, Floor is een heerlijk tevreden meisje! 'S nachts heeft ze wel wat last van krampjes, heel sneu:( Ik heb twee heerlijke kraamhulpen in huis, wat een rust geeft dat zeg! Voel me zelf nog wel wat slapjes en ben heel gauw moe, maar verder gelukkig geen lichamelijke ongemakken. Echt genieten dus!

Succes als het is begonnen!! En ooooh, ik ben helemaal in de wolken en jullie straks ook...:D Het is zooooo mooi om zo'n klein mensje op je buik te krijgen. Ben benieuwd hoe jullie dat ervaren!

liefs loes

6. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Van mij mag het hier ook gauw doorzetten, heb super veel harde buiken...

7. ccbloom

ccbloom Lid

12 nov 2010
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames,

Ik ben vanmorgen gestript. Ik had bijna 2 cm ontsluiting, heb daarna wat bloed verloren en heb een beetje gevoelige buik. Maar ik heb nog niet het idee dat er verder echt iets gebeurt. Maar we wachten af.

Mocht het dit weekend niets opleveren, dan wordt er maandag een nieuwe strippoging ondernomen. Gebeurt er dan nog niets, dan ga ik woensdag naar de gynaecoloog.

Succes dames met de laatste loodjes!

8. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fleur ik word ook pas ingeleid met 42 weken.. ik hoop natuurlijk ook dat de bevalling gewoon naturlijk begint. Wil ook lekker thuis bevallen!

Loezz fijn dat alles goed gaat met de kleine dame ;)

ccbloom fijn dat je al ontsluiting had en dat je gestript kon worden. Hopelijk helpt het! Ik moet maandag en dan gaan ze bij mij pas inwendig onderzoek doen en eventueel strippen als het kan! Maar ik hoop natuurlijk dat dat niet nodig is en ik vannacht of morgen nog beval ;)

9. fleur1980

fleur1980 Actief lid

15 jan 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    ccbloom, zo was het bij mij de 1e keer ook, had ook al 2 cm.

Vandaag opnieuw gestript, veel meer bloedverlies, maar merk verder ook nog weinig. Vandaag had ik zelfs 2 a 3 cm.
    Wil ik nog thuis bevallen dan moet het vannacht voor 0.00 uur gaan gebeuren. Echt zo precies komt het. Op zondag ben ik immers 42 wk. Heb de hoop hierop al wel een beetje opgegeven. Hopelijk gaat het toch nog vanzelf, al moet ik dan naar het ziekenhuis. Altijd nog beter dan maandag ingeleid worden...

10. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    en dames.... al bevallen????

11. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

12. angel1990

angel1990 Niet meer actief

30 November 2011 om 21:17 uur

Bevallen van een pracht dochter!! Mylène, 3360 gram en 50 cm..

13. fleur1980

fleur1980 Actief lid

15 jan 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een late reactie van mij:
    zondag 27-11 spontaan vliezen gebroken, geen weeën.
    Maandag 28-11 om 9.15 ingeleid, om 13.05 is onze zoon geboren!

Deel Deze Pagina