Bijna uitgerekend! Wie nog meer? Spannend!

Discussie in 'De bevalling' gestart door 11oktober, 7 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Jeetje Anna, dat duurt lang.....
    Dan zal ik maar heel zachtjes fluisteren dat ik mega chaggie ben om het feit dat het de uitgerekende datum is en ik geen beebje in de armen heb.....

2. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Heej meiden hier ook bijna uitgerekend van de 4e...nog effies geduld. Ach ik denk maar zo, geniet nog maar even, tis de laatste :(

3. Stier78

Stier78 Lid

31 jan 2011
    63
    0
    0
    Sales
    Overijssel
    Morgen zou het bij mij moeten gebeuren maar voel hier alleen een drukke trappende baby in de buik.
    Ben het zat en wil zo graag mijn eerste kindje zien!!!

4. anna mamma

anna mamma Actief lid

8 feb 2008
    179
    0
    0
    Verpleegkundige

5. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    vandaag 39.3 en nog steeds ben ik het kotsbeu , slaap halve nachten , en het is me nu allemaal iets te rustig ,
    gister en vannacht geen voorweeen meer gehad wel af en toen harde buik maar die stellen niets voor :(
    heb donderdag pas weer een afspraak bij de vk dus wacht die maar gewoon af tenzij ukje ook te rustig wordt .

6. Mauzelino

Mauzelino Actief lid

5 sep 2011
    151
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben komende maandag de 17e uitgerekend van mijn eerste, maar nog niks geen last hier. Heb nog helemaaaal nergens last van (ja, half slapeloze nachten, al weken) dus het zal een verassing zijn wanneer meneertje zich meldt! Maar met dit vieze natte weer blijft hij vast nog wel even lekker warm in mijn buik zitten!!! Volgens mijn vriend komt ie van 't weekend, dan is het weer ook beter, haha!

Succes met de laatste loodjes allemaal dames, en met de komende bevalling natuurlijk!!!

Is er trouwens al iemand bevallen die hier gereageerd heeft sinds dit topic is gestart???

7. Cindell

Cindell Actief lid

20 okt 2010
    359
    0
    0
    pas afgestudeerd aan avondschool als grafisch vorm
    België, Limburg
    Uitgetelde datum: 18 oktober. Spannend!!!!!
    Ik begin stillekes aan hyper te worden. Ben wel blij dat ik de laatste week goed slaap. Zal ook voorbereiding op het komende harde werk zijn, zeker?
    Beebje... ik hoop dat je niet meer te lang op je laat wachten.
    Nog goed nieuws: vannacht is het volle maan... Nu maar hopen dat die mythe klopt ;)

8. Mijn trots

12 okt 2011
    49
    0
    0
    nu alleen maar bezig met de bevalling:0
    apeldoorn
    jaa ik ben ook bijna uitgerekend maandag 17 okt:D maar heb ook nog niet veel last me darmen borrelen wat en af en toe een steek maar denk dat me meissie nog wel even blijft zitten...
    Ben wel heeel nerveus hoor;) succes allemaal en hopelijk duurt het niet lang meer!!

9. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Hey! Ik ben zaterdag uitgerekend. afgelopen maandag was m'n man jarig en ik vandaag, zaterdag nog een nichtje jarig dus druk genoeg! Ben al vanaf de 20weken aan het overleggen dat het de 18e of 19e maar moet komen komt beter uit haha! Vind dat stresserige van anderen wel erg vervelend worden net als sommige opmerkingen. Ben super nieuwsgierig of we een zoon of dochter krijgen enzo! Iedereen succes met de bevalling!!!

10. anna mamma

anna mamma Actief lid

8 feb 2008
    179
    0
    0
    Verpleegkundige
    Ik dacht vannacht nu gaat het gebeuren.
    Had vanaf half 11 gisteravond steeds harde buiken die overgingen in pijnlijke weeen? tot een uurtje of 3. om de 5-6-7 min en iets minder dan een minuut duurden.
    Daarna in slaap gevallen en tot nu toe wel meer harde buiken maar verder niets.
    Zal wel oefenweeen zijn geweest ofzo.
    Heb gister ook veel gedaan in huis en zijn s avonds ook nog gaan winkelen...........tja

Wachten wachten....

Anna:p

Deel Deze Pagina